Friday, September 16, 2016

Pokaż swoje naturalne piękno - Annabelle Minerals

Naturalny, piękny makijaż na bazie tylko czterech składników zgodny z najnowszymi trendami? Czy to możliwe? Od kilku tygodni mam przyjemność testować kosmetyki mineralne, a mianowicie puder matujący oraz róż marki Annabelle Minerals. To moje pierwsze spotkanie z tego typu kosmetyki, a więc byłam bardzo ciekawa efektów! 


Przyznam szczerze, że od jakiegoś czasu poszukiwałam różu, który będzie mieć nie tylko piękny kolor, a jednocześnie będzie wyglądać na twarzy bardzo naturalnie. Znalazłam swój numer jeden! To wszystko daje mi wysoko napigmentowany róż mineralny do policzków Annabelle Minerals, w odcieniu lilaróż. Pastelowa barwa nadaje policzkom subtelnych rumieńców, a delikatne, perłowe drobinki dodają skórze promiennego blasku. Dzięki kremowej konsystencji, sypki róż można nakładać za pomocą pędzla, unikając w ten sposób przebarwień czy zacieków. Róż pomaga wymodelować kontur twarzy, podkreślając jej kolor. Naturalne składniki takie jak mika, tlenek cynku czy tlenek żelaza sprawiają, że róż jest zdrowy dla skóry, antyalergiczny i nie wywołuje podrażnień. Dodatkowo dwutlenek tytanu (tzw. biel tytanowa), który jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym, zapewnia ochronę UVA/UVB na poziomie 15 SPF. Świeże rumieńce, jakby muśnięte chłodnym wiatrem uzyskamy nakładając właśnie odrobinę różu w kolorze Rose, który miałam przyjemność testować. Ja jestem zachwycona! 

Drugim kosmetykiem, który otrzymałam jest matujący puder mineralny Pretty Matt. Pomoże on uzyskać perfekcyjny makijaż, a satynowe wykończenie nadaje skórze matowej elegancji. Puder nie pozostawia smug, ani plam przez co idealnie łączy się z cerą. Co ważne nie zmienia koloru podkładu, ponieważ po nałożeniu na skórę staje się transparentny. Śmiało może być on stosowany jako baza pod makijaż. Dodam, że jest niewyczuwalny na skórze, nie zapycha porów oraz nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry. Dzięki zastosowaniu naturalnych składników (mika, puder bambusowy, jedwab) puder jest antyalergiczny i nie wywołuje podrażnień. Same plusy!

Mam dla Was kilka zdjęć mojego codziennego makijażu, do którego użyłam wyżej wymienionych kosmetyków. Taki makijaż sprawia, że moja cera wygląda promiennie i zdrowo, co najważniejsze tak też się czuję! Każda z nas jest inna i każda jest piękna. Makijaż na co dzień powinien podkreślać nasze naturalne piękno, być lekki- nie tworząc tzw. efektu maski. Wszystkie kosmetyki Annabelle Minerals, to produkty naturalne, pozbawione konserwantów, odpowiednie dla każdego typu cery. Jeśli jeszcze ich nie wypróbowałyście, warto! Z pewnością nie zawiedziecie się. 

zBLOGowani.pl

8 comments:

  1. Piękne zdjęcia! Tylko czcionka męczy i trudno się czyta ;)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  2. a gdzie można go dostać ? (oprócz zamówień internetowych) jakiś sklep stacjonarny ? pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salon firmowy znajduję się w Warszawie na ul. Mokotowskiej 51/53

      Delete
  3. Świetny makijaż ! Pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Strasznie długi nos ci wyszedł - to przez te kosmetyki?

    ReplyDelete