Sunday, September 18, 2016

BLACK SHIRT + BOYFRIEND JEANS

Przepiękna wrześniowa pogoda, cudownie uwiecznione chwile... Szum fal Bałtyku słyszany na piaszczystej plaży zawsze mnie uspokaja i sprawia, że znikają wszystkie negatywne emocje. Cieszę się ogromnie, że mam do morza tak blisko. Słoneczne chwile we dwoje, dla takich chwil warto być. Zapraszam do obejrzenia prostej i wygodnej stylizacji. 








shirt - sheinside || jeans - zara || shoes - sinsay || bag - zara || bracelets - h&m || necklace - ankabiżuteria 



10 comments:

  1. Cudowne zdjęcia <3 Cudowna Ty :)

    ReplyDelete
  2. To ja Ci tej bliskości morza bardzo zazdroszczę - ja je kocham, ale niestety mam do niego dość daleko :(

    Cudowne zdjęcia w klimacie schyłku lata!
    Piękne!

    ReplyDelete
  3. Fantastyczne klimatyczne zdjęcia! Genialnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawa bluzka i piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia i film. Jaką Ty masz super figurę!!

    ReplyDelete
  6. Ale klimat zdjęć <3 super stylizacja !!

    ReplyDelete
  7. Całość super, bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete