Thursday, December 4, 2014

WHAT SHOULD YOU WEAR TODAY

Przygotowałam dla Was kilka propozycji zestawów. Znajdziecie tu przede wszystkim ciepłe płaszcze bądź krótkie kurtki z kożuszkiem, które połączone z modnymi dodatkami dają nam klasyczne, minimalistyczne zestawienia. Dominuje czerń, szarości i beże. Pojawiają się obowiązkowo nakrycia głowy, w postaci modnego kapelusza lub czapki z pomponem. Moje typy to zdecydowanie długie, czarne kozaki w połączeniu z szarą, wełnianą spódnicą oraz szary, lejący płaszcz w towarzystwie klasycznych bikerów. To jest to! 
Kolaże mogą Was zainspirować do stworzenia własnych, podobnych stylizacji. Dajcie znać, który zestaw spodobał Wam się najbardziej. :)


blouse - here || hat - h&m || bag - paulinaschaedel || coat - here || scarf - here || shoes - zara



scarf - here || coat - here || shoes - mango || sweater - h&m || bag - zara

coat - here || shoes - mango || scarf - here || pants - here || blouse - here || bag - zara

 jacket - here || bag - zara || skirt - here || scarf - here || sweater - h&m || shoes - zara


sweater - zara || bag - paulinaschaedel || beanie - h&m || pants - here || jacket - here || shoes - zara

scarf - here || coat - here || beanie - h&m || shoes - zara

skirt - here || shoes - zara || coat - here || sweater - h&m || bag - paulinaschaedel

scarf - stradivarius || bag - zara || coat - here || shirt - h&m || shoes - zara

22 comments:

  1. Fajne zestawunie :))

    ReplyDelete
  2. wszystkie są cudowne <3


    _______________________________________
    Aż 6 moich stylizacji w jednym poście!
    OCEŃ NAJLEPSZĄ na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. pierwszy czwarty zestaw chciałabym mieć w szafie:)

    ReplyDelete
  4. Fajne te torebki od Paulina Schaedel, ale jak na nieskórzane, cena z kosmosu.

    ReplyDelete
  5. ciekawe zestawienie :) coś wybiorę

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne rzeczy wszystko mi się podoba :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    ReplyDelete
  7. dużo ciekawostek znalazłam. trochę Ci poklikałam.

    ReplyDelete
  8. je craque pour le 1er look!

    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    ReplyDelete
  9. jak najbardziej kilka zestawów w moich klimatach :)

    ReplyDelete
  10. Marzyłam o kapeluszu z dużym rondem, ale zanim się na jakiś zdecydowałam, to nastała ZIMA. Teraz nie rozstaje się z wełnianą czapką :P

    ReplyDelete
  11. wszystkie zestawy są naprawdę fajne,
    masz świetny gust :-)

    ReplyDelete
  12. Genialnie pasują butki z zary do tych stylizacji :)

    ReplyDelete
  13. super zestawienia, poklikałam trochę ;)
    zapraszam do siebie u mnie również ciekawy mix

    ReplyDelete
  14. Pierwszy i czwarty zestaw genialny! :) Bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  15. Świetne outfity :)
    wspólna obserwacja ? Daj znać

    ReplyDelete
  16. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni !
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam twojego bloga, masz naprawdę inspirujący styl! A zestawy świetnie wpasowały się w mój gust :)
    http://juliasmolnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. w każdej stylizacji znajdę coś dla siebie, więc nie mogę wybrać jednego;p każdy zestaw mi się podoba ;-)

    ReplyDelete