Monday, November 24, 2014

BEIGE TRENCH COAT + HOUNDSTOOTH SCARF

Czas tak szybko pędzi, dużo się dzieje. Krótsze dni, obniżone temperatury, to nie jest to co lubię. Niemniej jednak udało się wykonać dla Was jesienną stylizację, co mnie bardzo cieszy. Długi, jasny trencz trafił do mnie już na początku lata. Ma świetny krój, bowiem pasuje niemal do wszystkiego. Do tego gruby szal, w pepitkę, który jest strzałem w 10! Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Towarzyszymy mi praktycznie codziennie, jest bardzo ciepły. Buty zasługują na miano idealnych. Mocnym punktem całej stylizacji są zdecydowanie podkreślone usta w pięknym, winnym odcieniu.


beige trench coat - h&m || scarf - zara || blouse - nife || bag, heels - zara || bracelet - by dziubeka || watch - michael kors


33 comments:

  1. świetna stylizacja,najbardziej mi się podoba szal

    zapraszam do mnie , jak ci się podoba blog , zaobserwuj go http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cudownie <3 Pięknie Ci w takim makijażu!

    ReplyDelete
  3. Wygląda Pani przepięknie! Pięknie usta! Szminka robi wielkie wrażenie! A do tego te włosy - po prostu wow!

    ReplyDelete
  4. co to za szminka ? jest piękna :))))

    ReplyDelete
  5. trencz jest piękny, ale mnie inny detal tego zestawu urzekł.
    będziesz się śmiała, ale zaryzykuję i napiszę - buty!
    biorąc pod uwagę smukłość Twoich kostek (co poradzę, patrzę na takie rzeczy, bo sama ze swoich zadowoloną nie jestem ;P) to wybór takiego modelu i połączenie go z taką długością spodni jest strzałem w dziesiątkę!

    ReplyDelete
  6. Super wyglądasz, ale troszkę mi się zrobiło zimno jak popatrzyłam na Twoje gołe nogi :)

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz. Super płaszcz, szal i torba:)Elegancko i z klasą

    ReplyDelete
  8. Świetne buty :) Zapraszam do mnie www.myelementsofart.blogspot.com !!

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubię zegarki Korsa:) Też go mam ale w srebrnym kolorze:)

    ReplyDelete
  10. This coat is really awesome and I love the burgundy blouse underneath !

    xx Julia

    http://www.followthefashionrookie.blogspot.de/

    ReplyDelete
  11. Całość naprawdę świetnie wygląda. A w butach i szaliku jestem zakochana.

    ReplyDelete
  12. Super nice Look!!! I have a Similar Scarf by ONLY ;-) Absolute GREAT!!!

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. poszukuję tej torebki ;-( jakbyś chciała się jej kiedyś pozbyć to proszę napisz do mnie :-)

    ReplyDelete
  15. Świetna stylizacja! :)
    Zapraszam do nas: www.ladiesimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nareszcie coś dodałaś! :) Świetnie wyglądasz, podoba mi się całość. ♥

    ReplyDelete
  17. Amazing outfit! ♥

    http://www.annie97x.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz rewelacyjnie! A buty są wprost GENIALNE :)

    ReplyDelete
  19. Wow! Ta stylizacja jest po prostu powalająca :)

    ReplyDelete