Sunday, August 3, 2014

MIMI WHITE BAG BY PAULINA SCHAEDEL

Minimalizm... to słowo idealnie pasuje do torebek projektowanych przez Paulinę Schaedel. Wraz z nadejściem lata brakowało mi w szafie prostej, białej torebki. Ta jest moim absolutnym numerem 1! Projektantka stawia na estetykę oraz funkcjonalność, i świetnie jej to wychodzi. Torebki wykonywane są ręcznie z najlepszej jakości skór ekologicznych w limitowanych seriach. Motywem przewodnim marki Pauliny Schaedel jest Anioł, co sprawiło, że zapragnęłam torebki jeszcze bardziej. Ten model, który posiadam ma w środku dwie otwarte kieszonki i miejsce na telefon. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Jeśli nadal zastanawiacie się nad kupnem, mówię warto! Ja już myślę o kolejnej. :)


mimi white bag - paulina schaedel 

24 comments:

  1. musze przyznac, ze jest wyjatkowa! klasyczna i minimalistyczna :-)
    zazdroszcze! :-)

    ReplyDelete
  2. przepiękna torebka! = ]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    ReplyDelete
  3. Piękna torebka. Klasyczna i elegancka. Z chęcią bym ją adopotowała

    ReplyDelete
  4. Piękna torebka!

    ReplyDelete
  5. piękna torebka! ♥ ^_^

    www.annie97x.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. jest piękna!
    bo prosta i elegancka!

    ReplyDelete
  7. Jaką kolejną planujesz kupić ?

    ReplyDelete
  8. och, Kasiu, Twój blog jest cudowny! :) bardzo się cieszę, że realizujesz swoje marzenia w tej właśnie formie. Styl masz obłędny :)
    Z tej strony Patka, ja zapraszam Cię do swojego bloga, tylko że z poezją. Tak mnie trzyma od gimnazjum, naszego wspólnego gimnazjum :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. Piekna ! delikatna,kobieca ,elegancka ! <3
    www.lejdiik.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę, torebka jest piękna.
    Obserwuję :). http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się sposób robienia zdjęć :)

    ReplyDelete
  12. Piękna! To już drugi blog z rzędu na którym ją widzę :) Szkoda tylko, ze nie ma zdjęć wnętrza torebki.

    ReplyDelete
  13. ile przesyłka? Bo się też zastanawiam :)

    ReplyDelete