Monday, April 14, 2014

BOYFRIEND JEANS + BLACK JACKET

Do spodni typu boyfriend podchodziłam z dużym dystansem. Szerokie, z obniżonym krokiem, mało kobiece… A skąd! Szybko zmieniłam swoje nastawienie, a przygodę z tymi jeansami rozpoczęłam od wyboru kroju slim. Bardziej bezpiecznie? Pewnie o to mi chodziło. Mogłabym chodzić w nich codziennie, uwielbiam je! Aby było kobieco, zdecydowałam się na połączenie jeansów z botkami na szpilce, które nadają całemu strojowi nonszalancki, a jednocześnie elegancki i szykowny wygląd. Nie ma się co dziwić, że spodnie podbijają największe pokazy mody i są na topie od wielu lat. Sieciówki oferują nam duży wybór tych spodni. Znajdziemy je w wersji klasycznej lub z poszarpanymi nogawkami. Rozjaśniane, poprzecierane lub podarte. Wybór zależy od Was! Ja już mam ochotę na kolejne.

PS Powracamy z filmikami :) 


jacket - sammydress || boyfriend jeans, bag, shoes - zara || shirt - cubus || watch - michael kors || bracelet - missiu || necklace - h&m 


51 comments:

  1. Super, że znów są filmiki! :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoje minimalistyczne zestawy :) Świetnie kochana wyglądasz:) Idealna bluzeczka <3

    ReplyDelete
  3. uwielbiam ten look, prosto i z ogormną klasą! filmik świetny ;)

    ReplyDelete
  4. świetny klasyk! mam identyczny płaszczyk z Zary :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie! buciki super, to pewnie jakaś stara kolekcja?

    ReplyDelete
  6. Fajnie, ze jestes ;-) super wyglądasz ❤
    http://madamekateblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. wow, fantastyczny look! uwielbiam klasykę w tak stylowym wydaniu.

    ReplyDelete
  8. Świetnie! Z klasą jak zawsze :)

    http://www.lookdegabrielle.com/

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. kupiłam je w zeszłym roku, latem :)

      Delete
  10. podoba mi sie, chetnie sama bym sie tak ubrala :)

    ReplyDelete
  11. Przekonałaś mnie tym zestawem :)
    Piękna torebka i botki!

    ReplyDelete
  12. to nie są boyfriendy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. są, ale w wersji slim :) zresztą na metce na spodniach widnieje napis boyfriend :P

      Delete
  13. podeślesz link do tych spodni :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to są spodnie z zeszłego roku :) wstawiałam na fanpage zdjęcie ich z przymierzalni https://www.facebook.com/photo.php?fbid=560015337354557&set=pb.495343247155100.-2207520000.1397596263.&type=3&theater

      to numer referencyjny spodni 6045/003/406, może znajdziesz je na allegro :)

      Delete
  14. Przepiękna kolorystyka!
    Świetnie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  15. mogę wiedzieć ile płaciłaś za przesyłkę z sklepu sammydress?

    ReplyDelete
  16. obłędny jest ten płaszczyk ! ;)

    ReplyDelete
  17. piękny, prosty look. Wygladasz cudnie :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Takie spodnie to fajna alternatywa dla typowych jeansów, poluję na podobne :)
    zapraszamy .

    http://lin-len.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Podoba mi się wszystko i nawet gdybym bardzo chciała, nie mam się do czego przyczepić. Super! :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetny krój spodni :) Na takie boyfriendy sama bym się skusiła :)

    ReplyDelete
  21. wspanialy kalsyczny zestaw uwielbiam takie - mega buty- Wesołych pełnych nadziei Świąt :*

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam Twój minimalizm.
    Klasa i elegancja w najlepszym wydaniu!
    super!
    pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  23. prosta piękna stylizacja! bardzo mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  24. Bardzo lubię boyfrendy, niestety nie znalzałam jeszcze mojego fasonu, jestem zbyt niska ;) Botki piękne, wygodne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. botki są ok, ale na dłuższe dystanse to moje stopy nie dają rady :) idealne za to są buty, które mam w stylizacji z płaszczem w kratę :))

      Delete
  25. Bardzo ładne spodnie ♡
    Ja mam z wysokim stanem, levisy z ciuchlandu ;)

    ReplyDelete
  26. wow swietna stylizacja, widzialam na zeberce, nie przemuj sie niedowartosciowanymi kobitami! buziak

    ReplyDelete
  27. Genialna stylizacja ! Naprawdę bardzo mi sie podoba !;)

    ReplyDelete
  28. Genialne buty!!! Wyglądasz cudnie :)

    ReplyDelete