Monday, March 3, 2014

PINK COAT + BLACK PANTS

Uwielbiam ten płaszcz! Różowy kolor to hit jesieni i zimy, jak możemy zauważyć idealnie wpisuje się także w tegoroczne trendy wiosna-lato. Muszę przyznać, że słodkie pastele zawróciły mi w głowie. Jasnoróżowy świetnie sprawdza się w prostej, awangardowej formie lub fasonie oversize. Ciemny total look ożywia płaszcz i sprawia, że gra on tu pierwsze skrzypce. Róż zdecydowanie dominuje. Jest kobieco i elegancko. 

 coat - choies || boots, bag - zara || necklace - h&m || watch - michael kors || bracelet - missiu


77 comments:

  1. Chodzi za mną ten płaszcz! Pięknie wyglądasz!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idealnie Ci w tym kolorze, reszta w czarnym kolorze i wyglądasz rewelacyjnie;)

      Delete
  2. Piękny płaszcz o świetnym kroju ! Super buty !

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  4. Jesteś prześliczna dziewczyno ;*

    ReplyDelete
  5. prześlicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz cudownie! Płaszcz jest w idealnym odcieniu różu! <3

    ReplyDelete
  7. Kolor płaszcza prześliczny! Bardzo fajna stylizacja - prosta i efektowna :)

    ReplyDelete
  8. Super gorgeous outfit as always !
    I really like the combination of pink and black together with golden details.
    Have a nice week :)

    xx Julia

    http://www.followthefashionrookie.blogspot.de/

    ReplyDelete
  9. Płaszcz jest rzeczywiście świetny!

    ReplyDelete
  10. Hej!
    Od dłuższego czasu zaglądam na Twój blog. Kolejna świetna stylizacja - prosta, jednak ma "to coś". Mam do Ciebie wielką prośbę - nie karz czekać tak długo na nowe posty!!!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja! Cudowny płaszczyk :)

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz rewelacyjnie! Te buty są świetne ♥

    ReplyDelete
  13. masz jakiś kompleks związany z nogami że zawsze tak stoisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. że krzyżuję nogi? :D po prostu tak lubię sobie stać :)

      Delete
  14. Świetny płaszczyk.. no i oczywiście torebka :)
    xx

    ReplyDelete
  15. zakochałam się w tym looku i w Tobie masz piękna buźkę:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. wow simply wow,
    the entire Outfit is so lovely, my favorite item is the coat, it's soft, elegant, ladylike, compfy and eyecatchy
    and your have such a pretty face!
    amazing!

    I adore your blog, keep on doing this wonderful thing you do here.
    I had to follow you, you have a new fan now <3
    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  17. Sliczny. Jaki masz rozmiar tego plaszczyka?

    ReplyDelete
  18. Wcale nie skłamię jak napiszę ,że podoba mi się wszystko .A torebka co już pisałam jest po prostu super !

    http://karuzelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. uwielbiam pastele, podkreślają kobiecość;) podoba mi się dosłownie wszystko! A płaszczyk jest rewelacyjny:)

    ReplyDelete
  20. Jak zwykle bardzo prosto i niezwykle elegancko!

    ReplyDelete
  21. wow !
    cudownie :)
    obserwuje <3

    ReplyDelete
  22. Mogłabym na Ciebie patrzeć i patrzeć, Pięknoto! :):*
    Buziaki,
    mishamel.com

    ReplyDelete
  23. pięknie Ci w tym płaszczu, ten odcień różu jest bardzo twarzowy

    ReplyDelete
  24. piękny płaszcz, tak jak torebka :))

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ślicznie wyglądasz :) Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście. Staram się o współpracę, na której mi bardzo zależy. Twoja pomoc jest mi bardzo potrzebna :) A może obserwujemy? :) Daj znać u mnie.
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    ReplyDelete
  26. Pięknie wyglądasz : )
    Pozdrawiam.
    http://airtradeoutlet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Przepiękny płaszcz! Znakomicie wyglądasz :-)

    ReplyDelete
  28. Najpiękniejsza blogerka w Polsce !

    ReplyDelete
  29. Jak dla mnie- połączenie idealne!
    Z chęcią każdy element z tej stylizacji przygarnęłabym do swojej garderoby:)
    pięknie wyglądasz, pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  30. przepiękny płaszcz <3 ! zresztą cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  31. Ale pięknie! Napatrzeć się nie mogę. I jeszcze to tło wybrane do zdjęć idealne :)

    ReplyDelete
  32. Nie wiem jakim cudem tu wszedłem, ale skoro już jestem... Kasiu, brniesz w niesamowity kicz ;) Naciągana elegancja późnych polskich lat dziewięćdziesiątych... I jesteś w tym bardzo spójna: buty, spodnie, torby, biżuteria, płaszczyki... Twoje kreacje są tak świeże, jak... boazeria... Pewnie, wciąż się niektórym podoba, ale o wielkim stylu mowy być nie może. Jesteś zgrabną fajną babką, ale tylko to oraz jakość zdjęć ratuje trochę sytuację...

    ReplyDelete
  33. Zestaw w 100% trafił w mój gust, super :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  34. Podoba mi się styl Twojego bloga. Wszystko takie delikatne i proste, zdjęcia bardzo plastyczne. Fajnie się przegrląda Twoją stronę :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. idealne połączenie!!! pastelowy look na tak!
    super

    pozdrawiam kochana!
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  36. super blog:):) będę wpadała regularnie!:)

    zestawik prezentuje się super!
    idealnie moje klimaty!:):):)

    pozdrawiam i zapraszam

    Easystylee

    ReplyDelete
  37. pięknie wyglądasz, bardzo elegancki i prosty look :)

    ReplyDelete
  38. Płaszcz jego kolor jest piękny. Świetny zestaw ślicznoto

    ReplyDelete
  39. Witam, dziękujemy za odwiedziny na naszym blogu :)
    Co do płaszczyka bardzo mi się podoba, w tamtym roku miałam sobie taki sprawić.. :) Być może kiedyś taki zakupię ;)
    A co do stylizacji mi się podoba, całość jest ok! ;)

    ReplyDelete
  40. super look - uwielbiam czerń z pinkiem <3 świetna torebka - obserwuję <3

    ReplyDelete
  41. piękna torebka i płaszczyk:) ciekawy blog, obserwuje:)

    ReplyDelete
  42. Płaszcz faktycznie genialny! Stylizacja też :)

    ReplyDelete
  43. genialny płaszcz i torebka, zakochałam się :)!

    ReplyDelete
  44. Pięknie wyglądasz, cudowny płaszcz! :)

    ReplyDelete
  45. świetna jest ta torebka i buty:) a czarna bransoletka na dłoni to coś totalnie dla mnie. Gdzie mogę taką dostać? :D

    ReplyDelete
  46. wielbię takie zestawy! Idealny minimalizm od którego cieżko oderwać wzrok, cudowna kolorystyka, piękne buty i torebka, obłędny płaszcz! ;)

    ReplyDelete
  47. Torebka i płaszcz stworzyły zestaw idealny! :)

    ReplyDelete
  48. Wyglądasz kapitalnie, a ten płaszcz jest rzeczywiście świetny! Wielkie dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    ReplyDelete
  49. wspaniały płaszcz i piękne zdjęcia! ♥

    ReplyDelete
  50. Wyglądasz przepięknie!! Wszystko idealnie płaszcz, buty, torebka <3

    ReplyDelete
  51. Wyglądasz pięknie, cudowny płaszcz:)

    ReplyDelete
  52. Genialnie <3 wyglądasz przepięknie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  53. Świetne botki! Jestem ogromną fanką takiego stylu :)

    ReplyDelete