Monday, January 27, 2014

HOUNDSTOOTH BLOUSE

Z nadejściem zimy nie mogło zabraknąć w mojej szafie pepitki, jednego z ulubionych wzorów Coco Chanel. Pepitka, czyli inaczej "psi ząb" lub "kurza stopka" może występować w przeróżnych kombinacjach kolorystycznych. Ten rodzaj tkaniny możecie zobaczyć u mnie na bluzce, w klasycznej biało-czarnej wersji, o drobnej wielkości wzoru. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych motywów w historii mody. Pepitka zestawiona z czernią tworzy swobodny, casualowy zestaw. Ten ponadczasowy deseń sprawia, że całość jest wyrazista i przykuwa uwagę. Aby podczas zimowego spaceru było wygodnie wybrałam zamiast butów na obcasie, ukochane "worker boots". 

coat - sheinside || blouse - sammydress || bag - mizensa || worker boots - zara || gloves, bracelets - h&m || watch - michael kors 

80 comments:

  1. Piękna z Ciebie dziewczyna ! :) Cudowne zdjęcia i stylizacja :)

    ReplyDelete
  2. Kochana, Ty jak zawsze pełna szyku i klasy <3

    ReplyDelete
  3. torebka jest świetna! cały zestaw bardzo fajny, choć nie wyobrażam sobie wyjść z domu teraz tak lekko ubrana! :)

    ReplyDelete
  4. przepięknie wyglądasz! :*
    jak zawsze <3

    ReplyDelete
  5. Minimalistycznie i z klasą. nic dodać nic ująć!

    ReplyDelete
  6. Jak dobrze, że w końcu pojawił się post, bo powiem szczerze.... To czekałam już niecierpliwie:)
    Zestaw zachwyca. 10 zdjęcie fenomenalne! :) W ogóle bardzo fajna prosta sceneria :)

    PS. już czekam na następny post :)

    ReplyDelete
  7. Kasiu! gdzie się podziewałaś tak długo!!!? pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dużo się działo... ale już jestem! :))
      Pozdrawiam również :)

      Delete
  8. Awesome pics
    Just loved
    :D

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/01/saturday-night.html

    ReplyDelete
  9. Ty to jesteś cudowna ;*

    ReplyDelete
  10. gryzie mi się to srebro ze złotem. :< mogę spytać ile dałaś za buty i kiedy kupowałaś? :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na początku nie mogłam przekonać się do łączenia srebra ze złotem. ;)) Minęło trochę czasu i zmieniłam zdanie. Oczywiście nie do każdej stylizacji będzie to łączenie pasować, ale tutaj w tym zestawieniu nie przeszkadza mi. :)

      Buty kupiłam na allegro, były na licytacji, ale była opcja również kup teraz, nie pamiętam dokładnie ile dałam za nie, coś około 180/200zł. :)

      Delete
  11. Świetny płaszcz ! Bardzo ładna bluzka ! Też lubię pepitkę :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ja również uwielbiam pepitkę
    piękna bluzka
    całość świetnie dobrana

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  13. Pięknie :) Uwielbiam takie stonowane kolorki :) Świetny płaszczyk i torebka!

    ReplyDelete
  14. super pretty babe! love all black! the bag is to die for... and i own the same boots ;) xoxo

    ReplyDelete
  15. Piękna sesja, czekam z niecierpliwością na kolejny wpis

    ReplyDelete
  16. Osobiście bardzo lubię pepitka. A Tobie do twarzy w takich wzorach i klasycznym połączeniu czerni z bielą. :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  17. Piękny płaszcz. Nie wiedziałam, ze pepitka jest nazywana "psim zębem" :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    pozdrowienia

    ReplyDelete
  18. piękny płaszczyk :) lubię Cię w takim wydaniu

    ReplyDelete
  19. a poleciłabyś jakieś buty w tym stylu z tego, co jest dostępne teraz w sklepach?;)

    ReplyDelete
  20. great detail shots! love it soo much!
    www.bobbyraffin.com

    ReplyDelete
  21. cudowna minimalistyczna sylwetka ! płaszcz genialny <3 !

    ReplyDelete
  22. piękny zegarek i biżuteria!
    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. świetny zestaw, torebka jest genialna;)

    ReplyDelete
  24. jak zwykle idealnie! <3
    pozdrawiamy
    www.kaandmag.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. świetna jest ta torebka! nie za mała, nie za duża :) idealna :)

    ReplyDelete
  26. Widziałam Twoją stylizację na zeberce :) Świetna klasyka! A torebki zazdroszczę, nie ma jej już w sprzedaży.

    ReplyDelete
  27. Świetnie wszystko połączyłaś. Klasycznie, tak jak lubię :)

    Pozdrawiam,
    Daria

    ReplyDelete
  28. Pięknie i klasycznie, podoba mi się fason płaszcza. Swietne zdjęcia, szczególnie 10. ;)

    ReplyDelete
  29. slicznie <3 na zeberce sie nie znaja ,krytykowac tylko potrafia

    ReplyDelete
  30. Świetny blog, rewelacyjny styl :)
    Zostaję u Ciebie w obserwowanych bo chcę tu jeszcze wrócić :) a Ciebie w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  31. Hi dear!! Good morning :)
    Your blog is so cool, i really love your style!!
    Come to see mine, and my new post "Stand here"
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  32. Bardzo lubię (szczególnie zimą) takie chłodne i stonowane sety :) bardzo ładnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  33. Prosto i z klasą <3 świetnie wyglądasz :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Wow, super stylizacja! Uwielbiam ten wzór :) Masz świetnego bloga, będę zaglądać częściej! pozdrawiam :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    www.facebook.com/blondeallaround

    ReplyDelete
  35. Love the blouse and bag, you look gorgeous!

    http://www.mursway.com/

    ReplyDelete
  36. Rzadko zaglądam na zeberkę, a tu dziś tak miło mnie zaskoczyła, gdy natknęłam się na Twoją stylizację. KLASA! Wyglądasz naprawdę pięknie, wszystko dopracowane.

    ReplyDelete
  37. Podoba mi się :) Klasycznie i elegancko :) Swoją drogą te buty z zary są przepiękne!
    Pozdrawiam :**

    ReplyDelete
  38. Oj, coraz bardziej zastanawiam się nad tą torebką.

    ReplyDelete
  39. Bardzo klasycznie! Całość minimalistyczna i piękna. Zakochałam się w torebce <3

    ReplyDelete
  40. Przepieknie! Świetna całość! :)

    ReplyDelete
  41. Wow! You look very pretty. I like your blog and your style. :)

    love,
    Maria

    ReplyDelete
  42. Hey there my dear, can we follow each other on Bloglovin, GFC or Facebook?

    Please leave a comment on my blog and follow by blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also like my Facebook page.

    https://www.facebook.com/Kstylick

    I will follow you back! :)

    Korean Fashion

    ReplyDelete
  43. fajnie wyglądasz :)

    zapraszam do siebie, u mnie trwa konkurs, w którym do wygrania sesja zdjęciowa :)

    ReplyDelete
  44. Pepitka jest tak uroczym wzorem!

    ReplyDelete