Friday, November 22, 2013

TARTAN BOMBER JACKET

Krata mile widziana! Moda na kurtki typu bomber trwa nadal, a ja jestem z tego bardzo zadowolona. Ta od razu zawróciła mi w głowie, i muszę przyznać, że coraz więcej rzeczy w kratę przybywa do mojej szafy. W końcu krata powraca co jesień, ale w tym sezonie to zdecydowanie mocny trend. W połączeniu z klasyczną czernią wygląda świetnie, a skontrastowana z ciężkimi butami nadaje ostrzejszy wyraz całej stylizacji. Złote dodatki dopełniają całość. 

tartan bomber jacket - persunmall || blouse - front row shop || necklace - h&m || bag, boots - zara  || bracelets - h&m, allegro || watch - michael kors 

follow me on Facebook

120 comments:

  1. Świetna jest ta kurtka. Całość nienaganna.
    Bardzo podobają mi się Twoje włosy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękne zdjęcia, pięknie wyglądasz;)

      Delete
  2. Pięknie!
    Uwielbiam kratę <3 :)

    ReplyDelete
  3. wyglądasz genialnie, a każda z tych rzeczy jest po prostu boska!

    ReplyDelete
  4. wow, wyglądasz fantastycznie!!!
    Kurtka rewelacyjna :)
    No i te usta, ach :D

    ReplyDelete
  5. ale mi się podoba ta kurtka! :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś! Świetne buty :)

    ReplyDelete
  7. Kurtka jest świetna ! Bardzo podobają mi się botki :-) Całość jest super !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjny zestaw, wyglądasz cudownie :) Mam identyczną bluzę i nowy post w niej :P
    Konkurs u mnie, zapraszam! :)

    ReplyDelete
  9. bosko jak zawsze!! Bardzo ładnie Ci w takiej intensywnej czerwieni.

    ReplyDelete
  10. Piękne masz buty :)

    ReplyDelete
  11. Są takie kurtki na allegro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Być może :) Musisz poszukać, ale na pewno znajdziesz taką na persunmall. :)

      Delete
  12. Fantastycznie wyglądasz! Nic wiecej nie potrzeba, jest tak jak lubię ;)

    ReplyDelete
  13. Katie, dodaj post na temat Twojego makijazu, bo jest cudny i chcialabym mu sie przyjrzec z bliska;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomyślę nad tym, ale ja uważam, że mój makijaż niczym specjalnym nie wyróżnia się i daleko mu do trików dobrych makijażystów ^^ :)

      Delete
  14. Świetna kurteczka! Też lubię kratkę, jeden z moich ulubionych trendów!

    ReplyDelete
  15. sliczna!:) widac po zdjeciach, ze dojrzewasz, a Twoja twarz zmienia swoj wyraz - jestes coraz piekniejsza!:)* a zestaw standardowo cudny. ;)

    ReplyDelete
  16. Slicznie, uwielbiam kurtke i buty! Swietnie dobrane dodatki :)

    ReplyDelete
  17. Ta stylizacja i zdjęcia są magiczne! Trafiłaś w mój gust w 100%!

    ReplyDelete
  18. czesc :) czy zdradzilabys swoje wymiary? szczegolnie interesuje mnie wzrost oraz waga. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 175/6cm już dawno nie mierzyłam się :) wagi nie podaję, ale mało ważę, chciałabym więcej :))

      Delete
  19. Świetna stylizacja bardzo lubię taki styl <3
    Śliczna biżuteria <3
    Zapraszam - > http://night-luck.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Wspaniały look!
    Piękne zdjęcia!
    GRATULACJE!

    Zapraszam:
    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. WOW! Świetnie wyglądasz, uwielbiam tę kurtkę ♥

    ReplyDelete
  22. Rewelacyjne spodnie i kurtka! Ślicznie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  23. Koszulę w kratę to ja wręcz kocham! ♥
    Fajnie wyglądasz a dzięki dodatkom nie jest nudno i zwyczajnie! ;))

    ReplyDelete
  24. Świetna kurtka i piękna Ty jak zawsze :)

    ReplyDelete
  25. O jaaa, zakochałam się w tej kurtałce :D z postu na post mnie zachwycasz coraz bardziej i musze przyznać, że w tych czerwonych ustach wyglądasz powalająco :)

    ReplyDelete
  26. piekne zdjecia. zdradzis jaki parat i objektyw i na jakim trybie robione?

    ja tez dzis robilam zdjecia ciuchom w kratke :)

    ReplyDelete
  27. Wyglądasz perfekcyjnie kochana:) Śliczna kurteczka! Buziaki :*

    ReplyDelete
  28. pięknie wyglądasz w takim wydaniu<33

    ReplyDelete
  29. ojaa ten zestaw to czysta perfekcja! nie mogę oderwać od Ciebie oczu :) na bank będę tu do Ciebie częściej zaglądać, pozdrawiam i czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  30. Rewelacyjna całość :) Świetne buciorki !

    ReplyDelete
  31. GENIALNY zestaw!
    Jestem ogromną fanką (wiem , że to dziwaczne określenie)
    Twojej eterycznej urody i wyczucia stylu.
    Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia,
    są takie jakie być powinny!
    Super bez dwóch zdań!
    pozdrawiam Cię serdecznie,

    Marta

    ReplyDelete
  32. śliczna kurtka:) taka krata w tak szare dni bardzo elektryzuje i laduje pozytywna energię:) pieknie masz ułożone włosy:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. Jaka Ty piękna kochana :)

    ReplyDelete
  34. Perfekcyjne zestawienie. Na wyróżnienie zasługują też buty i torebka.

    ReplyDelete
  35. ale masz piękne włosy :) super kurtka!
    pozdrawiam, Mrs Vain

    ReplyDelete
  36. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  37. świetny zestaw:) kurtka super:)!

    ReplyDelete
  38. o matko.. zestaw fantastyczny zdjęcia przepiękne ! idealnie <3

    ReplyDelete
  39. wyglądasz przepięknie! jak zawsze z resztą :) dodawaj częściej posty, o ile to możliwe :) a kurtkę uwielbiam i sama mam identyczną :) pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  40. jakie piekne wlosy <3

    Zapraszam do mnie na konkurs BUTY DO WYGRANIA !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2013/11/konkurs-do-wygrania-bon-60z.html

    ReplyDelete
  41. Zakochałam się w kurtce i butach :D

    ReplyDelete
  42. Interesująco! Klasa sama w sobie ;)

    ReplyDelete
  43. WSZYSTKO NA JEDNO KOPYTO
    WIELKA KREATORKO STYLU BU HA HA

    ReplyDelete
  44. wyglądasz fantastycznie, uwielbiam taki styl! :D

    ReplyDelete
  45. Szkoda, że tym razem bez filmiku :) Ale liczę, że kolejna sesja będzie już z wideo! :)

    ReplyDelete
  46. bardzo mi sie podoba ta koszula :D super stylizacjaa :* pozdrawiam :))
    co powiesz na wzajemna stylizacje ? :)

    ReplyDelete
  47. haha pomyłka obserwacje * ( pisał mi to brat )

    ReplyDelete
  48. świetny naszyjnik ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blgospot.com

    ReplyDelete
  49. fantastyczny look :) kurtka jest świetna :)

    ReplyDelete
  50. bardzo lubię Twój styl.
    jesteś konsekwentna w tym co robić. podoba mi się to!
    buziaki.

    ReplyDelete
  51. Great pictures. What camera do you use.

    Follow each other? You can participate in a new giveaway to win $30 certificate on my blog: Fashion Talks

    ReplyDelete
  52. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  53. jedna z moich ulubionych bomberów <3
    pieknie ja zestawiłas!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  54. Prosto, bez przegadania - tak lubię :)

    ReplyDelete
  55. Bardzo lubię Twojego bloga.Gdy na niego trafiłam przejrzałam wiele postów i byłam pod ogromnym wrażeniem,lecz niestety na tym wrażeniu się kończy! dlaczego posty są tak nieregularne? wchodzę codziennie i sprawdzam,lecz gdy nic się nie pojawia większość czytelników zapomni o Tobie. Przemyśl to bo jesteś super dziewczyną a na Twoje miejsce jest wiele innych blogerek . Czekam na regularne posty! Nie zmieniaj sposobu ale bądź systematyczna i zachowaj stałość :)

    ReplyDelete
  56. Kochana zapraszam Cie na GIVEAWAY:)!!!!!
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    ReplyDelete
  57. Dzięki za komentarz pozostawiony na moim blogu :)
    obserwuję, i zapraszam do obserwacji:D
    http://anowiw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. idealna stylizacja ! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  59. Perfect look.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    ReplyDelete
  60. wyglądasz genialnie :) każdy element tej stylizacji zachwyca :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga na pewno się odwzięcze coralii.blogspot.com !
    Pozdrawiam Coralii !

    ReplyDelete
  61. piękne połączenie <3

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Czy ta torba jest z tegorocznej kolekcji?
    Przeszukałam stronę, ale jej nie ma, a właśnie tego torby szukam i bardzo ta Twoja mi się spodobała.
    A na marginesie świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety, nie ma jej już w aktualnej kolekcji. Ale możesz kupić używaną, jak przeglądałam kilka dni temu allegro to natknęłam się na nią http://allegro.pl/zara-jill-sander-kultowa-torba-lunch-bag-jemerced-i3751124208.html
      W sklepie jej cena wynosiła 119zł, o ile dobrze pamiętam. :)

      Delete
  63. great combination! you look awesome! :)
    do you want to follow each other? let me know

    http://danadimitras.blogspot.it/

    ReplyDelete
  64. have the same! cute x

    GIVEAWAYYY ON:

    moustachic ♡
    www.moustachic.com
    Facebook.com/moustachic
    Twitter/Instagram: @moustachic

    ReplyDelete
  65. Masz świetne buty! A kolor szminki pasuje do kraty :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Stylizacja bardzo mi się podoba. Jest prosta, a zarazem ma to 'coś' :) Masz świetne wyczucie stylu i 'lekkie pióro' :)
    Podoba mi się tu, więc dodaję do obserwowanych i będę śledzić na bieżąco :)
    Pozdrawiam ciepło, Gosia
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Bardzo twarzowy żakiet, piękne buty i torebka. Jednym słowem bardzo udany zestaw. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  68. zakochałam się w kracie! :) zapraszam do mnie, zaczęłam od nowa http://isabellevogue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Świetnie wyglądasz,zazdroszczę butów ! ;)

    ReplyDelete
  70. Swietna jest ta kurtka i idealnie współgra z szarym kolorem.

    ReplyDelete
  71. Zajrzałam i zaglądać będę :) Jutro nadrobię , co jest do nadrobienia :)

    ReplyDelete
  72. identyczna kurtke kupiłam w Zarze za 70 zł :)

    http://olga1987.pinger.pl/#mid=21094651&idx=0

    świetna stylizacja

    ReplyDelete