Monday, October 21, 2013

WHITE BIKER JACKET + STUDDED SHOES

Powracam do Was wraz z moimi ulubionymi kolorami. Biała ramoneska to idealna alternatywna dla wersji czarnej. To ten element garderoby, który jest super modny, a przy tym posłuży Wam na lata. Ja swoją ramoneskę kupiłam w skandynawskiej sieciówce i okazała się ona strzałem w dziesiątkę. Ma idealny krój, dodaje świeżości do całego zestawu. Świetnie wygląda nie tylko w połączeniu z czernią, ale również dobrze będzie komponowała się z jeansami i luźnym t-shirtem. Dzisiaj zestawiłam ją z torebką, inspirowaną popularnym modelem Proenza Schouler PS11. Metalowe wykończenia w postaci ćwieków, sprzączek nadają jej rockowego charakteru. Buty z kolekcji Studded poprzez swoje wykończenie stają się wyraziste i bardzo oryginalne, a przy tym idealne na jesień! Całość dopełniona jest chustą z motywem pasków zebry. 



biker jacket - cubus || blouse - choies || bag - mizensa || scarf - h&m || watch- michael kors || bracelet - mohito || shoes - studded 




      wideo przygotowane przez CRISS


Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku

109 comments:

  1. Replies
    1. Genialna kurtka!:) Zegarek też pierwsza klasa;)

      Delete
  2. Jak zwykle rewelacja! A Twoje filmiki to ja wprost ubóstwiam!

    ReplyDelete
  3. Jesteś przepiękna! Uwielbiam twój styl i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Piekne sa te buty ! Polaczenie idealne , podoba mi sie :)

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz fantastycznie, świetna stylizacja :) Piękna torebka i spodenki <3

    ReplyDelete
  6. Też lubię połączenie bieli z czernią. Myślę, że spodobałaby Ci się taka bluza: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/roar-king

    ReplyDelete
  7. rewelacyjne zdjęcia i piękny, klasyczny zestaw :)

    ReplyDelete
  8. ślicznie wyglądasz!!!! obłędne buty :)

    ReplyDelete
  9. Genialny zestaw. Mimo, że biały kolor nie jest do końca praktyczny. Walory estetyczne zawsze przeważają -)

    ReplyDelete
  10. Jako że buty to mój nałóg muszę powiedzieć że Twoje są MEGA!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bizuterland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. i love the jacket
    nice outfit dear!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  12. Fajny zestaw, a buty rewelacyjne!

    http://nieotym.wordpress.com/

    ReplyDelete
  13. Biała ramoneska to fantastyczne rozświetlenie całej stylizacji!!

    ReplyDelete
  14. Bardzo lubię oglądać Twoje czyste zestawy! Pięknie - jak zawsze!

    ReplyDelete
  15. Równie mocno uwielbiam Twój gust, co do mody, jak i do muzyki!

    Ania

    ReplyDelete
  16. albo schudłaś albo te spodnie strasznie niekorzystne dla Twojej sylwetki. Zestaw bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  17. MEGA, MEGA! co masz na ustach? piękny kolor ma ta szminka!

    ReplyDelete
  18. buty cudne, a doatki zachwycają :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. U Ciebie wydanie rockowe - to nadal klasyk :) Super! :)

    ReplyDelete
  20. super czarno-biały zestaw!!!
    Takie połączenie nigdy nie wyjdzie z mody:)
    Trafiłam przez przypadek ale dodaję do obserwowanych, masz super styl.
    Zapraszam do mnie www.cyrls-and-waves.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja

    ReplyDelete
  22. Cudownie maleńka :)

    ReplyDelete
  23. Bardzo podoba mi się ten zestaw, ale najbardziej urzekła mnie ta torebka:) Zdradziłabyś gdzie można taką zakupić? nie znam tej firmy
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://etorebka.pl/ :) ale aktualnie nie widzę tego modelu na stronie :)

      Delete
  24. Klasyka w rockowym wydaniu!!! <3

    ReplyDelete
  25. That outfit is so gorgeous ! I just love the combination of black and white. It´s so classsic but the zebra print make it exciting :)

    xx Julia

    http://www.followthefashionrookie.blogspot.de/

    ReplyDelete
  26. O jak miło :) Nowa stylizacja, bo chyba ostatnio miałaś jakąś mini przerwę w blogowaniu? Bardzo fajnie jak zawsze :) Zastanawiam się czy te butki Studded są wygodne? Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam, Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie są bardzo wygodne. :) Polecam!

      Delete
  27. Świetna stylizacja :) Bardzo fajna chusta :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. bardzo fajny zestaw swietne kaloszki :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. super wyglądasz kochana! kiedy kolejny post? czekam z niecierpliwością :)

    ReplyDelete
  30. Świetny zestaw ! Bardzo podoba mi się ta ramoneska - masz rację ,że dodaje świerzości :-) Super są też spodnie i buty :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-) Zapraszam częściej :-) Obserwuje i będzie mi bardzo miło jeśli też zaobserwujesz :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. wyglądasz rewelacyjni:)
    dziękuje ze miły komentarz :)
    obserwuje :))
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Cudownie zdjęcia i genialny film! widać, że wkładasz dużo energii i pracy w ten blog, jest co oglądać :)

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam Twoją torebkę i buty;-)


    Z wielką chęcią dodaję Twojego bloga do obserwowanych!!!

    Łukasz z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  34. Rzeczywiście biały jest świetną alternatywą dla czarnego... jets to połączenie klasyczne, ponadczasowe :) Bransoletki z ćwiekami dodają charakteru całej stylizacji, a torebka jest mega, chętnie bym Ci ją skradła ;) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  35. torebka, buty i Twoje włosy :) piękne

    ReplyDelete
  36. Świetny outfit i bardzo podoba mi się kolor szminki do reszty wyglądu.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  37. Pięknie wszystko masz dopracowane na blogu. Zdjęcia, filmy, wszystko prosto i przejrzyście :)

    ReplyDelete
  38. Jak zwykle świetna stylizacja!

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    www.etorebka.pl
    -10% rabatu na całe zakupy z kodem:
    1def4572

    ReplyDelete
  39. Bardzo fajna kurtka,idealnie dobrałaś dodatki:)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  40. Jak zawsze piękna, nie wiem czy już Ci pisałam, ale włosy masz prześliczne, a w Twoich klasycznych zestawieniach się zakochałam :) Sztyblety do pozazdroszczenia!

    ReplyDelete
  41. love this look of yours. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    ReplyDelete
  42. Masz świetną figurę, czy mogłabys podzielić się informacją ile masz wzrostu i ile wazysz? Stosujesz jakieś diety i ćwiczenia, czy po prostu starasz się wszystko robić z głową? :) Świetny blog, napewno będę wpadać częściej! Twój styl jest uosobieniem klasy, widać, że jesteś ubrana a nie przebrana a to duży plus w dobie blogerek celebrytek, które wyglądają jak z filmu kostiumowego a nie realnego życia. Duży plus za filmiki :) Pozdrawiam, Asia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam 175/176 cm wzrostu, wagi nie podaję nigdy, ponieważ jest niestety za mała, chciałabym mieć więcej tu i tam. Mam nadzieję, że tak kiedyś będzie.:) Nigdy nie stosowałam żadnej diety, nie odchudzałam się, mam bardzo szybką przemianę materii. Nic nie ćwiczę, ale powinnam troszkę zacząć, dla lepszego samopoczucia. :)) Cieszę się, że podoba Ci się mój blog i że są osoby, które nie tylko oglądają zdjęcia, ale również filmiki. :)

      Pozdrawiam :)

      Delete
  43. Fantastyczna stylizacja <3 I filmik też bardzo przyjemnie się ogląda :) Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  44. Wyglądasz genialnie, jeden z lepszych stylizacji i blogów!

    ReplyDelete
  45. idealna stylizacja !! :) bardzo w moim stylu;) i mam identyczną ramoneskę;)
    Dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie częściej;*
    dołączyłam do grona Twoich obserwatorów, bo spodobało mi się tu i będę tu chętnie wracać, świetny blog ! :) i zapraszam do siebie, nie namawiam, ale będzie mi miło, jeśli również dołączysz do grona moich obserwatorów, buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Love the bag!!! great blog pretty!
    flowfluor.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Któż to do nas wrócił! :D
    Świetny zestaw, bardzo podobają mi się kaloszki, widziałabym je również z jakąś koronkową sukienką :)
    Dobrze Cię widzieć! :)

    ReplyDelete
  48. Legs for days!

    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    ReplyDelete
  49. Świetnie wyglądasz, te buty to rzeczywiście idealna opcja na obecną pogodę :)

    ReplyDelete
  50. Kasia napisz proszę czy Twój Kors to model MK5055 czy jego mniejsza wersja MK5384 ? Pozdrawiam Cię Piękna!

    ReplyDelete
  51. Ślicznie wyglądasz, bardzo podobają mi się Twoje buuciki :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  52. Kasiu rewelacja! jak zawsze zresztą! :))

    ReplyDelete
  53. This is such a cool video! I love how you throw the leaves, but I love your white jacket too! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete
  54. Schudłaś? Black & White zawsze dobre :)

    ReplyDelete
  55. rewelacja, stylizacja dopieszczona w każdym szczególe. najbardziej przypadła mi do gustu kurtka i szal.

    ReplyDelete
  56. swietna stylizacja, ale szczuplutka jestes wow ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  57. dlaczego nie ma juz regularności w postach? Blog będzie istniał nadal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aktualnie jestem znów chora, mam nadzieję, że wszystko w najbliższym czasie zacznie funkcjonować tak jak powinno. Niestety nie jest tak jakbym chciała, ale mam na uwadze moich czytelników i wiem, że takie przerwy nie są dobre. Jeszcze troszkę, cierpliwości. :)) Mam mnóstwo pomysłów na nowe sesje, już nie mogę doczekać się, jak zobaczycie :)) Blog nie zostanie zamknięty, jest dla mnie bardzo ważny. :)

      Pozdrawiam :)

      Delete
  58. Super jest ten szal z H&M!! Dawno go kupiłaś?
    Pozdrawiam: http://becomewoman.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Świetna stylóweczka!
    Pozdrawiam;))
    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Masz przepiękne buty <3

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    ReplyDelete
  61. Cudowne spodnie i pięknie się komponują z tymi butami :)

    ReplyDelete
  62. Hej Kasiu :) chciałam zapytac jak z rozmiarówka Twoich nowych kaloszy? czy rzeczywiście tak ładnie opinają łydki?
    pozdrawiam. Ilona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musisz mierzyć :) Ja z gumiaczków mam 38, w 39 był duży luuuz :D Fajnie opinają łydki, ja mam bardzo szczupłe nogi i jestem zadowolona z tego jak prezentują się na nodze. Polecam :**

      Delete
  63. Nigdy nie miałam białej ramoneski i muszę przyznać, że wygląda o wiele lepiej niż sie spodziewałam :)

    ReplyDelete
  64. Masz cudowne włosy :). Bardzo podoba mi się Twój blog. Jestem tu nowa i z niecierpliwością czekam na nowy post! :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  65. super wyglądasz!! uwielbiam Twój styl!

    ReplyDelete
  66. Super zestaw!
    Uwielbiam połączenia bieli z czernią :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    ReplyDelete
  67. Świetny zestaw! :D jestem pod wrażeniem :)
    Dodałam Cię do obserwowanych :)

    ReplyDelete