Friday, October 4, 2013

MY AUTUMN LOOKS

Po długiej przerwie wracam do Was z propozycją zestawów na jesienne dni. W stylizacjach zdecydowanie przeważa czerń, ale w każdej z nich znajdziemy wyróżniający się elementem np. burgundowy sweter, bądź szarą marynarką. Oczywiście w zestawach nie mogło zabraknąć dodatków, w postaci ciekawych butów czy oryginalnych torebek. Jestem ciekawa, która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu?































hat - topshop || pants - mango || coat - here || bag - zara || blouse - here || boots - zara

























beanie - zara || boots - here || pants - mango || jacket - here || bag - h&m || sweater - here





gloves - zara || wedges - here || pants - mango || sweater - here || bag - mizensa || coat - here


blazer - here || pants - mango || boots - zara || shirt - h&m || coat - here || bag - zara



Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku

34 comments:

  1. Super zestawienia :) masz gust dziewczyno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlepsze ostatnie;) Ładne spodnie, buty... Szkoda tylko, że zdjęcia samych ciuchów;)

      Delete
  2. każdy zestaw z chęcią bym na siebie założyła :)

    ReplyDelete
  3. Wszystkie sa super, ale chyba jednak ostatnia propozycja najbardziej trafia w moj gust:)
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  4. ostatni zestaw podoba mi się najbardziej :)

    ReplyDelete
  5. Wszystko idealne :D jesteś chodzącą klasą :D

    Karolina

    ReplyDelete
  6. Wszystkie zestawy podobają mi się!

    ReplyDelete
  7. Hi dear
    Thanks for your comment some weeks ago on my blog
    Love the second and this last combination

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super zestawy i buty. Mi podobają się też takie http://badanga.pl/Promocja/5643/Zamszowe-botki-REWELACJYNE

    ReplyDelete
  9. fajny post :)

    Zapraszam na bloga:
    http://newlookstyleblog.blogspot.com/
    FACEBOOK:
    https://www.facebook.com/pages/New-Look-Style/581255195269125

    ReplyDelete
  10. Zarowe buty z ostatniego zestawu to mój 'must have'!

    ReplyDelete
  11. Świetne zestawy, chętnie ubrałabym się w każdy:)

    ReplyDelete
  12. hek=j hej świetnego bloga prowadzisz !!! pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  13. Kasiaaaa 1 zdecydowanie dla mnie<3

    ReplyDelete
  14. Dlaczego nie publikujesz postów???

    ReplyDelete
  15. Super stylizacje! Sama prowadzę od niedawna bolg modowy, więc będę wdzięczna za wszelkie komentarze: http://way2dress.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. swetry na taką deszczową pogodę zawsze się zdadzą ! <3

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Podobają mi się te zestawienia

    ReplyDelete
  18. Jesteś świetna. Nic dziwnego że Kasia Tusk cię wyróżniła

    ReplyDelete
  19. Mam takie pytanie co do sklepu, do którego dość często linkujesz w tym poście - mianowicie www.persunmall.com. Z uwagi na fakt, iż kilka produktów jest "stylizowanych" na produkty z ZARY, pytanie moje jest następujące: czy to są te same produkty czy tylko robione w ten sam deseń? Jak to wygląda nie wiesz? Jakiej jakości są ubrania w tym klepie?

    ReplyDelete
  20. Love all the looks.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    ReplyDelete