Friday, August 30, 2013

STRIPED BLOUSE + BLUE JEANS

Pomyślmy, wstaję rano, jestem już lekko spóźniona, na co się wtedy decyduję? Oczywiście stawiam na bluzkę w paski, czarną, zwiewną marynarkę i dobre jeansy. Do tego wygodne sandałki i duża, czarna torba. Wychodzi zestaw szybki, sprawdzony, a przede wszystkim dalej minimalistyczny i elegancki. Biegnę po kawę i ruszam w miasto… 

blouse - choies || jacket - h&m || bag, sandals, jeans - zara || watch - michael kors || bracelets - allegro, h&m 




wideo przygotowane przez CRISS


Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku

90 comments:

  1. Taki zwykły zestaw, według mnie jest najlepszy. Prosto, wygodnie i ślicznie. ♥

    Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  3. prosto ale z klasą, podoba mi się, pikanterii całości dodają sandałki :)

    ReplyDelete
  4. błagam,błagam o linka, cokolwiek do piosenki w tle filmiku <3 sledze kazdy z nich ze względu na fantastyczne tło muzyczne ! Jeżeli wybiera ją Pan Krzysztof -gratujuję gustu muzycznego ! obłęd w czystej postaci !
    magdalena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy :*

      Co do piosenki, to jest to podkład muzyczny dla Stradivarius'a https://www.youtube.com/watch?v=jeyEREceRnA
      A piosenkę można zakupić tutaj, pozycja nr 9 https://itunes.apple.com/us/album/indie-nation-3-indie-pop-cult/id568189754

      Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Delete
  5. Podoba mi się:) Świetny zestaw!

    ReplyDelete
  6. Prosty, klasyczny zestaw który ma to coś! Widać, że jesteś wierna swojemu stylowi :)

    ReplyDelete
  7. I właśnie takie zestawy sobie cenię - proste, szybkie do "ułożenia", wygodne. :)
    B&W jest teraz wszędzie, ale ja mogę je oglądać bez końca ;)

    ReplyDelete
  8. właśnie taki zestawy lubię :)

    ReplyDelete
  9. podoba mi się :) uwielbiam paski :p :)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. cudowna torba i śliczne buty ! <3

    ReplyDelete
  11. i love your shoes!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete

  12. ujelas mnie prostota tego zestawu.
    klasycznie i efektownie-to lubie

    ReplyDelete
  13. Ogromnie cieszę się, że Wam się podoba! :):**

    ReplyDelete
  14. To zestawienie bardzo przypadło mi do gustu. Wyglądasz ślicznie. Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  15. Marzy mi sie ten zegarek, mozna wiedziec ile za niego zapłaciłaś ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zegarek dostałam, ale właśnie mam go ze sklepu swiss.
      http://www.swiss.com.pl/pl/produkty/producer/18/zegarki_michael_kors.html#2225=zegarek_damski_michael_kors_mk5055.html

      Delete
  16. Byłam ostatnio w Jantarze, jedyne co to koło Juli znalazłam tylko lakiery Golden Rose, nie było pomadek...

    ReplyDelete
  17. jak wygląda Twój makijaż oczu, jakich produktów używasz?? Wyglądasz pięknie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie stosuję żadnej bazy pod cienie, w tym temacie jestem kompletnie zielona. :) Wydaje mi się, że mój makijaż jest zawsze delikatny, a do tego szybki i prosty. Powiem tak, w swojej kosmetyczce mam 2 paletki SLEEK: "Oh so special"oraz "Storm" i jestem z nich bardzo zadowolona. Mam również potrójne cienie z INGLOT nr 46, 21. Oraz dorwałam kiedyś w H&M potrójny cień z szarościami i takim perłowym. I tak mieszam je sobie, każdego dnia jakoś inaczej. :)

      Delete
  18. Sprawdzony i zawsze modny zestaw - super!

    ReplyDelete
  19. najpiękniejsza!

    cudnie, nie mogę się napatrzeć!
    filmik - magia
    :*

    ReplyDelete
  20. Śliczne są sandałki Zary :)całość jak napisałaś klasyczna i dobra na poranne wyjście :)

    ReplyDelete
  21. Minimalistycznie i klasycznie - mega na plus! :) Obserwuję ^^
    StylishSideofLife.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Wyglądasz nieziemsko ;) pozdrawiam mocno ! :)))

    ReplyDelete
  23. Za każdym razem cudowna! Kiedy kolejny post???? Musisz dodawać je częściej, uwielbiam tutaj być :))

    Daga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planuję jutro zupełnie inną sesję niż dotychczas pokazywałam na blogu, bardziej artystyczną. Więc jeśli wszystko wyjdzie zgodnie z planem i pogoda dopisze, post pojawi się na początku tygodnia. Dzisiaj u mnie pogoda nie zachęca do tego typu sesji, mam nadzieję, że jutro będzie znacznie lepiej... :))

      Delete
  24. perfekcyjna w każdym calu! idealna i klasyczna! moja ulubiona Katie <3

    ReplyDelete
  25. zawsze wyglądasz świetnie! tutaj bardzo zachwycają mnie zdjęcia, oraz te filmy są MAGICZNE! wszystko masz zawsze dopracowane, każda stylizacja jest oryginalna i inna, ma w sobie to coś
    KOCHANA CHCĘ CZĘŚCIEJ TWOICH WPISÓW!

    twoja wierna czytelniczka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!!! :* Mam tyle pomysłów na stylizacje, na pewno w przyszłym tygodniu coś nowego będzie :)

      Delete
  26. ta torebka jest świetna, taka miejska. szkoda, że jej nie kupiłam :( wiesz może gdzie mogę ją kupić???

    ReplyDelete
  27. Jesteś genialna! Do tego ten świetny filmik! <33

    ReplyDelete
  28. muzyka do filmików jest zawsze genialna! czego słuchasz najchętniej? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duuuużo tego :) Taka mieszanka. Lykkie Li, Ellie Goulding, Goldfrapp, Florence and the Machine, Simply Red, Michael Jackson, Michael Bolton, Coldplay, Kings of Leon, Brodka, Mela Koteluk, i wiele wiele innych :)

      Delete
  29. masz świetną figurę! co jadasz? :

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wolałabym być pełniejsza, serio :) Uwielbiam słodycze, a raczej kocham <3 Lubię jeść różnego rodzaju makarony z sosami, warzywa na parze, uwielbiam łososia! :) Jestem fanką kuchni włoskiej, francuskiej. :) Różnego rodzaju sery, wina :) Oczywiście kocham sałatkę z fetą i oliwkami <3 Nie widać tego po mnie, ale nie odmawiam sobie niczego. Do tego świeże soki z wyciskanych owoców, koktajle mleczne i dużo innych rzeczy. :))

      Pozdrawiam :)

      Delete
  30. hej!Fajna stylizacja!Całość jest taka elegancka i prosta jednocześnie. SUPER.

    ReplyDelete
  31. Butki i koszula są zjawiskowe! :))


    www.mysweetbody.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajny, elegancki zestaw, taki high fashion, super ;)
    A Ty wyglądasz jak zwykle zjawiskowo :)
    <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. jestem pod wrażeniem filmiku! jak z reklamy super :)

    ReplyDelete
  34. jak zwykle u Ciebie genialnie :)

    ReplyDelete
  35. Pięknie wyglądasz, subtelnie i kobieco.
    Pozdrawiamy

    ReplyDelete
  36. Fajnie podoba mi się. Wyglądasz super:)

    ReplyDelete
  37. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    ReplyDelete
  38. Taka eteryczna jak zawsze, pięknie. Wyglądasz mi na oaze spokoju ;)))

    ReplyDelete
  39. You look so pretty! Love your sandals!

    ReplyDelete
  40. wyglądasz niesamowicie ! prosto, klasycznie ale za to jaki efekt ! ;)

    ReplyDelete
  41. Hm... pieknie, ta koszulka jest fantastyczna a Ty wygladasz zjawiskowo:)

    Justyna
    xxx

    ReplyDelete
  42. Elegancko :)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. zestaw całkiem w moim stylu:) uwielbiam takie stylizacje:) fajnie i ładnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Bardzo fajna stylizacja i przepiękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.femmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

  45. WoW! Jak dla mnie bomba!
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji i wzięcia udziału w giveaway`u na blogu :)

    ReplyDelete
  46. Te sandałki są prześlicznie, wyglądają idealnie na Twoich nogach! xo
    http://supcarolyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ojej slicznie wyglądasz. <3
    I jesteś taka sliczna i buźke masz taką słodziutką. <3 Zazdroszczę ci urody!



    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Rewelacyjny set !!!

    Denim : kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Świetny blog, świetna stylizacja!

    ReplyDelete