Saturday, August 10, 2013

CROSSOVER BLOUSE

Dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty i ponownie minimalistyczny, czyli tak jak lubię najbardziej. Błękitna koszula o tzw. kroju kopertowym urozmaica i ożywia zestaw. Taki krój bluzki zdecydowanie mi odpowiada. Rozcięcie, które biegnie bokiem jest pomysłową ozdobą ubrania. Tego typu koszulę będziecie mogli zobaczyć na blogu jeszcze w wersji biało-czarnej. Do tego duża kopertówka, klasyczne sandałki na szpilce i jestem gotowa.



blouse %, heels, bag % (allegro) - zara || bracelet - h&m || watch - michael kors 


wideo przygotowane przez CRISS


Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku

108 comments:

  1. Jak zawsze prosto i stylowo :) Bardzo fajny look i przepiękna koszula :)

    ReplyDelete
  2. pięknie|!!

    zapraszam,


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. cudowna torebka!
    a zestaw idealny, z klasą:)

    ReplyDelete
  4. Kocham twoje stylizacje ! :)

    ReplyDelete
  5. uwielbiam na Ciebie patrzeć...zawsze jesteś perfekcyjna! <3
    świetny set i świetne zdjęcia <3

    ściskamy
    karol & ania

    ReplyDelete
  6. twoje zestawy ciągle wyglądają podobnie, zmienia się góra, ale zawsze nosisz rurki i szpilki... jest lato, czemu nie pokażesz nóg, zrezygnujesz z obcasow?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako spodnie zawsze wybieram rurki, to w nich czuję się najlepiej. Szukałam przez długi czas spodni typu boyfriend, niestety bez szału, zawsze coś mi w nich nie odpowiadało. Jeszcze nie znalazłam takich, które byłyby ok. Nie pokazuję nóg, bo nie jestem przyzwyczajona do noszenia sukienek, spódniczek czy krótkich spodenek. Uważam, że moje nogi nie wyglądałyby dobrze w tego typu ubraniach, są po prostu za szczupłe. :)

      Delete
    2. za szczupłe? żartujesz? ;) mam taką figurę jak Ty i całe lato śmigam w szortach nie wyobrażam sobie gotować się w długich spodniach, kiedyś też miałam mega kompleksy z ich powodu, ogólnie całej figury a teraz uważam nogi za mój najwiekszy atut. serio nie masz się czego wstydzić, masz swietne nogi!

      Delete
  7. Masz figurę modelki :) Świetne spodnie

    ReplyDelete
  8. przepięknie wyglądasz w tej koszuli! ;)

    ReplyDelete
  9. okropne tło do zdjęć,a sam zestaw ? totalnie nie jest trafiony.

    ReplyDelete
  10. zachwycasz <3 cudowny zestaw !

    ReplyDelete
  11. piękne nogi i buty :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Very stylish outfit, beautiful shoes.

    Ivana
    xo

    Rue de Tres Chic

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz, cała stylizacja mi się podoba :)

    ReplyDelete
  14. very nice look! love your blouse and the shoes look so great!

    ReplyDelete
  15. świetnie wyglądasz, super torebka :-)

    ReplyDelete
  16. jak zwykle świetna stylizacja, podoba mi się to jak tworzysz klasę :)

    ReplyDelete
  17. Piekna koszula,kolor jest genialny;))

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Moja ulica:) Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  19. pretty outfit :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  20. Świetnie! <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Misiaczku lubię cię ale zapusc sobie paznokcie u stop i puluj na kwadrat będzie ładniej, tak to love:*

    ReplyDelete
  22. Świetnie. Bardzo mi się podoba i zdecydowałabym się na identyczną stylizację. Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. świetny minimalistyczny zestaw:)

    super

    ReplyDelete
  24. Świetny zestaw :) i jakie piękne włosy!<3

    ReplyDelete
  25. Rewelacyjnie wyglądasz!
    dziękuję za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  26. Najlepsza blogerka w Polsce! :)

    ReplyDelete
  27. Piękny , klasyczny zestaw. Koszula ma idealny krój.
    Pozdrawiam Kamila

    ReplyDelete
  28. piękna jesteś! świetne nogi! rewelacyjny zestaw!
    dla mnie możesz chodzić non stop w rurkach, bo cudownie wyglądasz! nigdy mi się nie znudzi ;)

    ReplyDelete
  29. Jesteś królową minimalizmu <3
    uwielbiam Cie oglądać!

    ReplyDelete
  30. Orientujesz się może gdzie można kupić obecnie bransoletkę H&M, która masz na sobie? Z góry dziękuję za odpowiedź :) Magda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bransoletka z tego wpisu to jest ta sama, którą założyłam w stylizacji WHITE BOMBER JACKET tylko, że odwrócona. :) U mnie w H&M już takich nie ma, poszukaj może na allegro. :)

      Delete
  31. I love your style!!! You look very smart!

    Xoxo!

    ReplyDelete
  32. Podoba mi się ;)
    Wygodne te sandałki?

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, są świetne i do wszystkiego pasują :)

      Delete
  33. Prześliczna jesteś, obiektyw Cie kocha!

    ReplyDelete
  34. Pięknie wyglądasz! Świetna kopertówka!

    ReplyDelete
  35. śliczne włosy! wszystko idealnie do siebie pasuje, z jeden strony spokojnie, a z drugiej modnie! :)

    ReplyDelete
  36. UWIELBIAM,ZAWSZE IDEALNA,KOBIECA Z KLASĄ:)

    ReplyDelete
  37. piękny zegarek ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: dalila-shopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. super look!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, Asia

    ReplyDelete
  39. Genialne. Bluzka over size z rurkami i prześlicznym zegarkiem wygląda bosko. Gratuluję stylizacji bo dawno nie zachwyciła mnie tak jakaś stylizacja swoją prostotą.

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetna torebka !
    Ja poluję na taką bluzkę ale u mnie w Afryce takich nie ma :(

    ReplyDelete
  41. Piękna jesteś!
    Uwielbiam tu zaglądać!:)

    ReplyDelete
  42. uwielbiam Cię!
    Twoje włosy - marzenie!
    :*

    ReplyDelete
  43. minimalizm w Twoim wydaniu wygląda niesamowicie ;)

    ReplyDelete
  44. Really nice blouse! :) I followed you via GFC. Come see my blog and maybe follow me, too, if you like it. :)

    Visit my blog: I am Jenniya

    ReplyDelete
  45. wygladasz wspaniale, klasa i elegancja!!!
    <3 z całusami:* Ola

    ReplyDelete
  46. Myslę, że masz okropne (!) palce u stóp i nie powinnaś nosić butów, które je pokazują

    ReplyDelete
  47. pięknie wyglądasz :) świetna elegancka stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  48. Śliczny zestaw, pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  49. Jesteś absolutnie cudowna! Oczywiście, że polubię fb :) z ogromną chęcia. Pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  50. Prosty, minimalistyczny zestaw! Takie najbardziej lubię!! Te kolory idealnie do Ciebie pasują :))

    ReplyDelete
  51. Pięknie:)Prosty,ale efektowny zestaw:)Masz śliczne włosy;)

    ReplyDelete
  52. Znakomita stylizacja :)
    * Od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga - dokładniej mówiąc od stylizacji z ciemno-zieloną narzutką z ZARY, na którą dzięki Tobie się skusiłam. W każdej stylizacji wyglądasz ślicznie przede wszystkim z klasą. Masz to wyczucie smaku i stylu, którego niejedna blogerka powinna Ci zazdrościć :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie ;*

    ReplyDelete
  53. uwielbiam takie zetawy ! genialnie !
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  54. Piękna jesteś. :)
    Śliczne masz buty. :)

    ReplyDelete
  55. wow!
    doskonale wyglądasz!
    cudowny zestaw!
    przepiękna koszula!


    całusy,
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  56. wyglądasz olśniewająco! Super szpilki <3

    ReplyDelete
  57. Weszłam tu zupełnie przez przypadek, z innego bloga.
    Na początku zdziwiłam się delikatnością Twojej urody i tym jak fajnie łączysz ubrania.
    No a potem zobaczyłam te filmiki po każdym poście i jestem zachwycona bo to naprawdę świetny pomysł! Życzę wielu wejść, bo widać, że praca jaką wkładasz w bloga jest bardzo duża!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za tak miłe słowa .:) Posty nie pojawiają się tak często jakbym tego chciała, ale staram się. :)

      Delete
  58. Byłam, byłam :)
    Pewnie, będę w wolnej chwili wpadała :)

    ReplyDelete
  59. Bluzka jest rewelacyjna. Świetnie podkreśla kolor Twoich oczu. I jeszcze te piękne włosy. Super.

    ReplyDelete
  60. Very nice photos, you have a great blog :)
    Do you want to follow each other, let me know?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    ReplyDelete
  61. Ale cudownie wyglądasz, piękna jest ta bluzeczka :)

    ReplyDelete
  62. Jestem fanką takich zestawów :)

    ReplyDelete
  63. I just found your blog via Pinterest.
    You show a great sense of style with effortless chic and very sophisticated looks.
    I love that you wear brands like H&M, ZARA or MANGO and mix and accessorize them so well.

    Annette | Lady of Style

    ReplyDelete
  64. Prosto i niesamowicie kobieco!

    ReplyDelete
  65. cudowna stylizacja ! wszystko mi się podoba i idealnie dopasowane <3 do tego jesteś przepiękna <3
    koniecznie obserwuję i zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  66. całość wygląda rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  67. Wyglądasz absolutnie przepięknie! super zestawienie, a do tego te ciuszki wspaniale na Tobie leżą;)Przepiękna jest ta torebeczka! Jesteś MEGA fotogeniczna:)) Nie myślałaś, żeby wystartować w jakimś konkursie i bardziej pokazać swoje stylizacje? Widziałam gdzieś na fejsie, że Matarnia organizuje konkurs na twarz ich jesiennej kampanii, może warto spróbować:) Myślę, że masz duże szanse;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :*, ale takie konkursy jakoś mi nie w głowie. :)

      Delete
  68. Przepiękna koszula! Duża klasa bije z tej stylizacji i całego bloga. Wielki szacunek za pracę jaką w niego wkładasz! Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  69. o kurcze, tak siedzę już dłuższą chwilę o Ciebie. Świetny blog. Taki "eteryczny". Jestem pod dużym wrażeniem filmików. super i jeszcze raz super. GRATULUJĘ.m.

    ReplyDelete
  70. Z jakiej firmy są te spodnie, model???? Są super, takich właśnie szukam...
    Będę wdzięczna za informacje :)

    ReplyDelete
  71. Super jeansy!!!! Co to za firma i model??? Poszukuję takich :) Dziękuję za odp.

    ReplyDelete
  72. Spodnie marki ZARA :)
    pozdrawiam :))

    ReplyDelete