Saturday, August 24, 2013

CREAM STUDDED BLAZER

Jako wielbicielka prostych i funkcjonalnych rozwiązań w damskiej garderobie, uwielbiam żakiety w stylu Coco Chanel. Są one wdzięczne, kobiece oraz ponadczasowe. W swojej szafie mam już kilka tego typu okryć wierzchnich i z każdej jestem ogromnie zadowolona. Taki żakiet doskonale sprawdza się w eleganckich stylizacjach jak i tych troszkę ekstrawaganckich. Ten efektownie wygląda zarówno rozpięty jak i zapięty. Oryginalności dodają mu ćwieki, które w bardzo delikatny sposób go zdobią. Do tego mała, biała torebka o prostym fasonie i czarne, kobiece sandałki. Absolutna klasyka! 

blazer - delie || blouse, heels - zara || bag, bracelet - h&m || watch - michael kors



wideo przygotowane przez CRISS


Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku

117 comments:

  1. Nuda, nuda, nuda.. Też lubie prostotę i minimalizm, ale u Ciebie ciągle te same schematy - spodnie, szpilki i zmienna góra.. Ileż można.. Rozumiem, że nie przepadasz za szortami, spodnicami i dobrze czujesz sie w rurkach, ale można jakoś inaczej pokombinować.. Każdy kolejny post jest podobny do poprzedniego.. Nic mnie tutaj nie zaskakuje, a szkoda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mi się właśnie podoba to że jej styl tworzy jakąś całość..

      Delete
    2. Tworzy całość, że jest kobiecy, minimalistyczny, ale niestety jednoczesnie nudny i przewidywalny..

      Delete
    3. Dla mnie jest idealnie! Prosto, klasycznie, elegancko - idealnie! 100% kobieco. Uwielbiam tu wracać! :) ;*

      Delete
    4. właśnie to samo miałam pisać. wszystko niby jest ok ale ile mozna pokazywac wciaz to samo? masz taką figurę że mozesz pozwolić sobie praktycznie na wszystko, tym bardziej ze mamy lato i mozna troche zaszaleć. na poczatku jak odkrylam Twojego bloga byłam zachwycona, ale teraz jestem juz troche znudzona. szkoda :( mimo wszystko bede zagladac i wyczekiwac czegoś nowego.

      Delete
    5. Ja uważam, że nie mam figury, aby pozwolić sobie na praktycznie wszystko. Moja sylwetka jest zdecydowanie za szczupła do spódniczek czy szortów. Stojąc w przymierzalni i mierząc coś krótkiego myślę "Ta rzecz jest fajna, ale nie dla mnie, wyglądam w tym źle" i wychodzę ze sklepu z kolejną torebką bądź butami... Oczywiście podoba mi się mnóstwo rzeczy, gdybym miała lepsze nogi chciałabym mieć w swojej szafie skórzaną, czarną spódniczkę, fajną sukienkę czy super szorty, ale wychodząc w tych rzeczach teraz z domu czułabym się niekomfortowo, źle i nieswojo. Po prostu nie jestem przyzwyczajona do krótkich rzeczy, może wynika to głównie z tego, że mam dość wysłuchiwania jaka to ja jestem chuda :P, dlatego lubię zaszyć się w spodnie, fajne buty i kolejną torebkę. Może moje myślenie zmieni się z nadejściem kolejnego lata, bardzo bym tego chciała, uwierzyć, że nie jest aż tak źle z moją figurą. :) Na razie na blogu ukazywać będą się zestawy, które prezentują mnie taką jaka jestem na co dzień i które nie są zrobione na potrzeby tylko i wyłącznie bloga. Jeśli jest dla kogoś nudno, bo tak jak ktoś napisał zmienia się praktycznie góra, to zapraszam na inne blogi, tam każdy pewnie znajdzie coś dla siebie. :) Pozdrawiam :)

      Delete
    6. Kasia! rozumiem i Twoje obawy i podejście (pokazujesz tak jak się nosisz na co dzień) i nie ma się z czego tłumaczyć ;)
      Figurę masz świetną - jak modelka z wybiegu (a one noszą wszystko - spódniczki, szorty, spódnice maxi) musisz więcej potrenować przed lustrem a myślę że za rok latem będziesz już tak się nosiła :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Delete
    7. Ojj niejedna dziewczyna Ci zazdrości figury, uwierz! I pisząc powyższe wiadomości na temat, ze jest nudno nie miałam nic złego na myśli.. Po prostu chciałabym tu zobaczyć coś więcej.. Jak na początku bloga.. Wtedy jakos bardziej bylam zaskoczona na plus...Teraz wchodze, ok.. jest ładnie, ale przewidywalnie.. Rozumiem to, ze nie czujesz sie dobrze w szortach i nie wymagam bys je tutaj pokazywala.. Po prostu chodzilo mi o to, że ze spodniami i stylizacjami z nimi mozna wiecej pokombinowac.. A ciągle jest podobnie.. Pozdrawiam.

      Delete
    8. twoj chlopak chyba musi miec z Tobą ciężko...

      Delete
    9. Mój mężczyzna nie ma powodów do narzekań ^^

      Delete
    10. Według mnie też jest strasznie nudno. Na początku ... oo piękne posty, stylizacje, zestawienia itd. ale teraz ciągle to samo ... ;/ Lubię czekać na posty, szczególnie gdy są zaskakujące, bo nigdy nie wiesz co teraz blogerka pokaże ... a tutaj ciągle te same schematy. Nudno i jeszcze raz nudno. Popatrz na Charlize - ona ma długie i szczupłe nogi, a wygląda zjawiskowo w spódniczkach. Nie sądzę żebyś Ty miała gorsze nogi ... Brak w Tobie odwagi. Charlize potrafi zaskakiwać !, i tam wchodzę na bloga wręcz uzależniona od jej postów. :):):)

      Delete
  2. megaśnie! ;0)


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fajny set, ale ja widziałabym tutaj dłuższą marynarke:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Ale fajne ciuszki kochaniutka, wysyłam Ci cieplutkie całuski ;*

    ReplyDelete
  5. Love it!!

    http://katiquettestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Podobają mi się białe torebki, szczególnie takie małe. :)

    ReplyDelete
  7. bardzo fajny, klasyczny set :) uwielbiam spodnie ala "woda w piwnicy" !

    dziekuje Ci za mily komentarz, obserwuje, Ciebie tez zapraszam!

    ReplyDelete
  8. Całość bardzo klasyczna, torebka mnie urzekła :)

    ReplyDelete
  9. ŚLICZNIE! :)

    świetny żakiet i fantastyczne sandały :)

    ReplyDelete
  10. Żakiet naprawdę piękny :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ładna, kobieca stylizacja. No i ta torebka - cudna!

    ReplyDelete
  12. Marynarka i koszula genialne :)

    ReplyDelete
  13. świetna stylizacja :) również lubię takie marynarki <3

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Urocza torebka! ;)
    pozdrawiam, Monika

    ReplyDelete
  15. Super! torebka z aktualnej kolekcji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam ją w maju, nie wiem czy jeszcze są :)

      Delete
  16. pięknie, z klasą, bardzo mi się podoba, torebka cudowna!


    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Elegancko i to uwielbiam <3 Cudowna!

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Kurczę, uwielbiam takie zestawy! Proste, kobiece, eleganckie, są nieśmiertelne i ponadczasowe :)
    Dzięki za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  19. żakiet trochę mi się nie podoba (ale to po prostu nie mój styl), ale za to spodnie , buty, zegarek są obłędne ! ogólnie stylizacja mi się podoba i wyglądasz bardzo elegancko :)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Pięknie, z klasą, a torebka genialna. Z aktualnej kolekcji??

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam ją w maju :) nie wiem czy jest jeszcze w sprzedaży :*

      Delete
  21. Fantastycznie! Nie więcej nie potrzeba, bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  22. Wyglądasz stylowo ! Ja osobiście nie noszę takich zakietow , po prostu nie nie pasują do mnie i mojego stylu , ale ty prezentujesz się w nim wspaniale!

    ReplyDelete
  23. Marynarka super, szukam czegoś podobnego

    ReplyDelete
  24. Very nice! Love the blazer and bag!

    ReplyDelete
  25. Jakiś czas temu widziałam Cię na mieście i równie świetnie się prezentujesz na żywo jak i na zdjęciach :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    ReplyDelete
  26. Swietny look. Torebka i zakiet bardzo mi sie podobaja.

    ReplyDelete
  27. Ekstra:)Żakiet jest super,ćwieki nadają mu charakteru:)

    ReplyDelete
  28. Świetna stylizacja. Śliczny żakiet. :)

    ReplyDelete
  29. super, zapraszam do mnie:)
    iza-onmyway.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. na pewno odwiedzę twojego bloga jeszcze nie raz ;)

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajny żakiet, ładnie wyglądasz

    ReplyDelete
  32. sliczna jesteś, masz cudną figurę!
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  33. Another amazing look! I love how you dressed up your trousers.

    Annette | Lady of Style

    ReplyDelete
  34. i love the jacket
    and you look amazing!


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  35. Świetna stylizacja:)
    Buty super:)
    Obserwuję i pozdrawiam
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    ReplyDelete
  36. jaki masz rozmiar tego żakietu? :)

    ReplyDelete
  37. Piękny zestaw! Prosto i z klasą :)

    ReplyDelete
  38. Wyglądasz świetnie! Elegancko i wygodnie :)

    ReplyDelete
  39. Jesteś niesamowita. Wczoraj odkryłam twojego bloga dzięki lookbookowi i jestem pod wrażeniem. Jesteś na prawdę przepiękna i masz doskonały styl, dobra jakość zdjęć i ogólnie wszystko co powinny posiadać blogi modowe. Moja nowa inspiracja ! <3 :)
    http://littleconfusionblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. pięknie! masz śliczne włosy

    ReplyDelete
  41. http://ifiwereaboy1.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  42. podobają mi się buty, są bardziej zabudowane sprawiają wrażenie dość stabilnych ;)

    ReplyDelete
  43. ale pięknie wyglądasz w tej koszuli ♥

    ReplyDelete
  44. Masz cudowny zegarek, jaki to konkretnie model? :) Tak bardzo podoba mi się <3

    Kinga

    ReplyDelete
  45. torebka, sandałki i zegarek wymiataja !! :)))))

    ReplyDelete
  46. bardzo gustowny zestaw w stylu Chanel... uwielbiam i te cudowne włosy :)
    zostanę tu :)

    ReplyDelete
  47. Ładny look, tak elegancko i klasycznie... Coś w sobie ma.. :>

    ReplyDelete
  48. jak zwykle pięknie, kobieco i elegancko. :) zdjęcia świetne, a kolorystyka całości bardzo mnie przekonuje.

    ReplyDelete
  49. Bardzo ładnie wyglądasz, tak z klasą i to mi się podoba :)
    zapraszam do mnie Kochana w wolnej chwili na nową notkę :*

    ReplyDelete
  50. Prosty zestaw - elegancki i z klasą! Widzę, że w tego typu zestawach czujesz się najlepiej!

    U mnie z kolei dzisiaj wzor(k)owo paskowo - zapraszam w wolnej chwili!

    ReplyDelete
  51. świetny zestaw, zakochałam się w butach i torebce! Musze pochwalić też makijaż, podoba mi sie ;)

    ReplyDelete
  52. świetna stylizcaja,bardzo fajna torebka i żakiet. Super wygladasz kochana:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Świetna stylizacja , najbardziej mi się podoba torebka ;)

    ReplyDelete
  54. wspaniale wyglądasz! zestaw bardzo fajny, sama bym w taki wskoczyła :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  55. Wow! pięknie <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. piękne buty i świetne klasyczne spodnie, szukam podobnych :)

    ReplyDelete
  57. Wyglądasz przepięknie, a w żakiecie się zakochałam <3

    www.es-joanna.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  58. Kasia, ja za takie nogi dałabym się pokroić!, długie, szczupłe - marzenie :).

    ReplyDelete
  59. Śliczne spodnie :)
    veneaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. piękny set!
    bardzo podoba mi sie torebka i buty;)
    zegarek, moj ulubiony-cudny!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  61. świetny set!:))
    pięknie wygladasz:))

    ReplyDelete
  62. Super torebka:) Masz ochotę na wspólną obserwację? www.femmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. ile masz wzrostu ?

    ReplyDelete
  64. Śliczny klasyczny zestaw, zwieńczony cudnymi zdjęciami!

    ReplyDelete
  65. piękna torebka, buty, zegarek po prostu wszystko super *.*

    ReplyDelete
  66. Klasyczne zestawy są świetne ;) Fajny pomysł z filmikami zamieszczonymi w postach ;)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  67. Klasyka rzadzi :)

    effiesdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Ja uwielbiam Twoje zestawy <3 I kocham Twoje włosy :-*

    ReplyDelete
  69. Zdecydowanie służy Ci ten styl, zawsze wyglądasz elegancko i kobieco :)

    ReplyDelete
  70. stylizacja super, a żakiet rządzi ;)

    ReplyDelete
  71. Cudowny ten Twój blog :) Obserwuję :D

    ReplyDelete