Saturday, August 17, 2013

AUTUMN WISHLIST

Nie będę ukrywać, że już w głowie mam mnóstwo pomysłów na jesienne zestawy, dlatego przygotowałam dla Was kilka propozycji. Okrycia wierzchnie wprost zachwycają swoją prostotą. Czerwień plus klasyczna czerń czy połączenie kraty z bordowymi szpilkami to jedne z kilku zestawów, które dodają eleganckiego charakteru całej stylizacji. Liczę na to, że moja szafa niebawem powiększy się o parę rzeczy z tej listy. Przemijające lato zamieni się w jesień, która pod względem krojów i kolorów zapowiada się obiecująco. Jestem ciekawa, co Wam przypadło do gustu oraz jakie są Wasze typy na jesień? 

coat - zara || shoes - stradivarius || bag - zara


jacket - zara || shoes - mango || bag - zara 



coat - mango || heels - zara || bag - zara 

coat - zara || heels - zara || bag - zara

jacket - mango || boots - pull&bear || bag - zara 

80 comments:

  1. najlepiej do mnie by pasował ostatni zestaw :) Chociaż reszta też jest ciekawa :)

    ReplyDelete
  2. Faktycznie czas zacząć powoli myśleć o ... jesieni :/
    Choć u mnie za oknem upał - póki co więc myślę jeszcze o lecie :))

    ReplyDelete
  3. ostatni zestaw do mnie przemawia :) Chociaż Ty wyglądałabyś cudnie we wszystkich!

    ReplyDelete
  4. w pierwszym i ostatnim zestawie podobają mi się buty ! :)

    ReplyDelete
  5. Love all of these outfits and those jackets are so chic. Can’t wait to read more from your blog <3
    xox, http://janicethitran.com
     (✿◠‿◠)<3

    ReplyDelete
  6. Jolie sélection !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  7. świetną kolekcję ma Zara ,ja już kilka rzeczy nabyłam:)

    ReplyDelete
  8. Nudno, nijako i ciągle na jedno kopyto:(

    ReplyDelete
  9. Loved your fall wishlist! I have been loving every single lookbook and I can wait to go shopping!

    x
    (new outfit post on the blog!)
    http://fashionenvious.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Te rzeczy są już w sklepach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy w sklepach stacjonarnych to nie wiem, ale na pewno są już dostępne online. :)

      Delete
  11. Fantastyczny blog!

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Płaszcz z 1 zestawu bardzo mi się podoba! ;)

    ReplyDelete
  13. Super zestawy! :)

    ReplyDelete
  14. bordowy płaszcz z Zary jest numerem 1 na mojej liscie must have:) buziak!

    ReplyDelete
  15. Pierwsza torebka z Zary podoba mi się najbardziej :) Jeżeli chodzi o buty, nie znalazłam faworyta ;)

    ReplyDelete
  16. Kochana, kiedy nowy post? Czekam z niecierpliwością <3

    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od poniedziałku ruszam pełną parą i na pewno kilka zestawów pojawi się w nadchodzącym tygodniu. :)

      Delete
  17. kasiu zdradź czego używasz do makijażu, do pielęgnacji włosów, może zrobisz taki post? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o makijaż to aktualnie podkład revlon colorstay, puder l'oreal true match, róż na policzki również z l'oreal, a tusz maxfactor 2000 calorie lub lancome hypnose :)
      Do włosów cały czas szukam, próbuję, aktualnie jakieś szampony odżwyki z gliss kur, ale chcę spróbować tych produktów z aussie.

      Delete
  18. Torbe z pierwszego zestawu chetnie przygarne :-) nie chce mi ktos sprezentowac???

    ReplyDelete
  19. podoba mi się ostatni zestaw, taka motocyklowa kurtka z motywami skórzanymi jest po prostu świetna !

    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super ciuchy, kolekcja ZARY jest świetna. Z twojej listy na oku mam buty z pulla i torbę z pierwszego zestawu.

    KOCHAM TWOJEGO BLOGA!

    ReplyDelete
  21. ostatni zestaw najlepszy <33 dziekuje za odwiedziny u mnie x

    ReplyDelete
  22. twoje typy są cudowne! czy coś jeszcze znajduje się na twojej liście? jestem bardzo ciekawa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że tak! Ja zawsze mam mnóstwo rzeczy na liście, a potem robię dokładną selekcję, co z tych wszystkich rzeczy będzie dla mnie odpowiednie i ponadczasowe. Podoba mi się bardzo wzór - pepitka! :)

      Delete
  23. Wszystkie typy maja w sobie coś ciekawego ale najbardziej przypadł mi do gustu ostatni :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. Zielonego pojęcia nie mam gdzie w Słupsku można ją dostać. W Jantarze ani w Galerii nie widziałam wyspy GR. Myślę, że musisz poszukać w małych drogeriach... Na pewno gdzieś jest Golden w Słupsku, wiem bo znam przedstawicielkę :) Mogę się jej zapytać do jakich punktów jeździ ale to dopiero w środę :)

    ReplyDelete
  25. Jesteś ze Słupska? Przybijamy sobie piątkę - ja też! Ach!

    ReplyDelete
  26. widziałam na fanpagu rzeczy z choies, co to za bluzka czarna bez rękawów, podasz link? :)
    ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To baskinka http://www.choies.com/product/fluorescent-skirt-peplum-sleeveless-blouse-in-black
      Mam 175/ 176 cm

      Delete
  27. przepiękne torby :)
    ale najbardziej podobały mi się botki z Pull&Bear + obserwuję :)

    ReplyDelete
  28. Uwielbiaaam twoje zestawy, już nie mogę się doczekać jesiennych! :)

    Lena :*

    ReplyDelete
  29. U mnie na liście zakupów na najbliższy czas są jakieś jesienne botki a potem zimowy płaszczyk. Na lato już starczy mi zakupów :)

    ReplyDelete
  30. Jestem zachłanna. Chciałabym to wszystko !:D

    ReplyDelete
  31. JA też jestem zachwycona, tymi prostymi krojami!

    ReplyDelete
  32. Ostatni zestaw dla mnie świetny♥

    ReplyDelete
  33. dziękuję za komentarz :* Pierwszy zestaw to również moje marzenie :)

    ReplyDelete
  34. kurtka z mango mistrzostwo świata ! cuuudna.

    ReplyDelete
  35. buty z pierwszego zestawienia są wspaniałe i baaardzo wygodne. Pięknie wyglądają na nodze, dlatego na mojej jesiennej wish liście też figurują;) i wykonanie - skóra - tak jak lubię!

    Katya

    ReplyDelete
  36. Szczerze mówiąc, jak przeglądam propozycje sieciówek, to nie mogę doczekać się jesieni! wybrałaś takie perełki<3 a zwłaszcza ten bordowy płaszcz z Zary<333

    ReplyDelete
  37. Oj czaję się na ten bordowy płaszcz!
    Znów będą mówić, ze wszystkie blogerki wyglądają tak samo :D
    Ale co zrobić, jak on jest taki piękny!
    Świetne perełki! :)

    ReplyDelete
  38. Rewelacja post kochana:)już nie mogę się doczekać jesieni <3
    obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. http://sklep.goldenrose.pl/art4,golden_rose_pomadka,r_grs.html mają sklep internetowy :D ale i tak się zapytam :)

    ReplyDelete
  40. fajne rzeczy masz na tej liscie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  41. moj must have to plaszczyk ze skorzanymi wstawkami :)

    ReplyDelete
  42. jejku <3 jaki cudowny blog, idealnie trafiony w moje gusta <3 <3
    z miłą chęcią dodaję do obserwatorów :*

    ReplyDelete
  43. Zdecydowanie wszystko bym przygarnęła <3 Pierwszy must have:-*

    ReplyDelete
  44. świetne zestawy i przede wszystkim blog :) chętnie tu zajrzę

    ReplyDelete
  45. pomimo iż chciałabym,aby lato jeszcze długo trwało, widząc takie perełki, nie moge doczekac sie jesieni;)
    świetne wybory, w kazdym zestawie znalazłam cos dla siebie;)
    obserwuje, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  46. nieśmiertelna klasyka - lubię tak! :))

    jtalkabout.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wszystko takie piękne, no mój must have to koniecznie jakiś płaszcz najlepiej z elementami skóry!I oczywiście jakieś ciekawe botki ;)

    ReplyDelete
  48. Genialne zestawy, sama bym się tak ubrała. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Ja oszalałam na punkcie błękitnego swetra z Zary - to mój must have na jesień;)

    ReplyDelete
  50. ciekawie piszesz :) zapraszam na konkurs : http://maymiodek.blogspot.com/p/konkurs-fotograficzny-pt.html

    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  51. A więc tak! :) Jest jednak wyspa Goldena w Jantarze, nigdy jej nie widziałam (chyba czas kupić okulary:D) i podobno "na Manhatanie" też są drogeryjki z Goldenem :)

    ReplyDelete
  52. twoja wishlist jest cudowna <3

    ReplyDelete
  53. Prawie wszystko mi się podoba;) Buty z pierwszego kolażu meega!

    ReplyDelete
  54. Świetne, wszystko bardzo mi się podoba, poluje na bordowy płaszcz z pierwszego kolażu, ale jeszcze go nie widziałam w sklepach stacjonatnych :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    Obserwuje :)

    ReplyDelete
  55. najchętniej to bym wszystko z Twojej listy kupiła :D

    zapraszam do siebie i obserwuję :*
    the-velvet-lady.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. jesień się zbliża a ja nie mam jeszcze nic ;O

    ReplyDelete
  57. Przydałby mi się taki plecaczek :)

    ReplyDelete
  58. Świetne zestawy! Ja zawsze największy problem mam z kurtkami i płaszczami, a liczę, że znajdę coś ciekawego na jesień...

    ReplyDelete
  59. zestaw pierwszy najbardziej mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  60. Mmmm cudowne zestawy. Bordo + czerń to idealne połączenie! :)

    ReplyDelete