Monday, July 15, 2013

PORCELAIN PATTERN BLAZER

Marynarka z motywem tradycyjnej, chińskiej porcelany bardzo szybko przykuła moją uwagę, przeglądając ofertę znanej hiszpańskiej marki. Niestety jej pierwotna cena nie spełniała do końca moich oczekiwań, ale od czego są wyprzedaże! I tak oto trochę koloru zagościło w mojej szafie. Porcelanowe wzory to ciekawy trend tego sezonu. W połączeniu z bielą i czernią nadal całość prezentuje się w sposób minimalistyczny. Do urozmaicenia stylizacji postanowiłam dodać wygodne baleriny w kolorze kobaltowym. Zestaw idealny na długi spacer po mieście! 


blazer %, bag - zara || shirt, bracelet - h&m || watch - michael kors || ballerinas % - taupage/zalando




Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku

68 comments:

  1. przepięknie...marynarka ma cudny print:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba to zestawienie. Wygladasz świetnie!

    ReplyDelete
  3. Świetne dopasowanie od stóp do głowy :) marynarka bardzo fajnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  4. Ta marynarka jest świetna <3

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz super:)Bardzo mi się podoba:)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  6. świetny minimalistyczny zestaw. Zdjęcia i film robią wrażenie :)

    ReplyDelete
  7. w swojej szafie rowniez mam te marynarke, ale moje zdjecia w niej nie sa tak piekne jak Twoje
    swietne polaczenie!

    ReplyDelete
  8. Twoja marynarka jest przepiękna, śliczny zestaw! ;)

    ReplyDelete
  9. Cudowny zestaw! W dodatku te barwy, ach! CUDO!
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Genialnie wszystko mi się podoba :) wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  11. Ty chudzinko!! nózie masz do nieba <3 wyglądasz rewelacyjnie! lubie takie proste zestawy :) marynarka jest boska! ma idealny print i kolorystyke ;)

    ściskamy :***

    ReplyDelete
  12. idealny zestaw! marynarka jest cudna

    ReplyDelete
  13. Początkowo ten motyw mnie nie zachwycał, .ale teraz.... taka marynara (czy koszula etc) w połączeniu z jeans'ami byłaby okey ;))
    Pozdrawiam..

    ReplyDelete
  14. faktycznie marynarka wyjątkowa <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. perfect blazer and a lovely outfit !

      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Delete
  16. Świetny zestaw,marynarka ładnie leży a balerinki urocze :)

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz pięknie! A ta marynarka jest cudna i dodaje charakteru całej stylizacji ;)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. piękna figura!!!

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. mam wrazenie ze kazda rzecz kupujesz po Patrycji z bloga Daisy's heels. Juz predzej to zauwazylam w sumie to jestem tego pewna.

    ReplyDelete
  20. Marynarka jest cudowna, set bardzo klasyczny ale niebanalny;) Torebka jest śliczna!

    ReplyDelete
  21. Marynarka jest cudna, set klasyczny ale niebanalny;) Torebka śliczna!

    ReplyDelete
  22. Masz wspaniały styl - bardzo klasyczny, delikatny. Zdecydowanie moje klimaty !
    Idealny blog.

    ReplyDelete
  23. Cudnie wyglądasz... świetna stylizacja :)) Zawsze pięknie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  24. Piękna marynarka i rewelacyjny filmik :)

    ReplyDelete
  25. ale tobie ładnie w tej marynarce:)

    ReplyDelete
  26. wspaniale............................., kopiujesz Daisy :D

    ReplyDelete
  27. bosko-uwielbiam,zawsze trafiasz w mój styl:)

    ReplyDelete
  28. masz w szafie coś czego nie kupiłaby wcześniej Daisy's Heels ???????

    ReplyDelete
  29. Super look, modnie, stylowo i bardzo elegancko! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  30. Hey,
    beautiful pictures and a great blazer! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  31. Marzę o sukience w takim intensywnym niebieskim kolorze. :) Ślicznie wyglądasz Kasiu :)

    ReplyDelete
  32. świetna stylizacja, a blezer jest prześliczny *.*
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  33. Ojejuuu jaka cudowna marynarka! Aż mi serce zaczęło szybciej bić :D wyglądasz genialnie

    ReplyDelete
  34. Świetny set, też się zastanawiam nad tą marynarką :))

    klaudynabiel.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja również ją mam. Jest perfekcyjna :D Zapraszam do obejrzenia: http://seenandheardbyx.blogspot.com/2013/07/porcelain-blazer.html

    ReplyDelete
  36. Marynareczka jest cudowna po prostu :) kolory są śliczne

    ReplyDelete
  37. też chcę taką marynarkę!!! jaki masz jej rozmiar?

    WERA :)

    ReplyDelete
  38. Wie ktoś gdzie mogę jeszcze znaleźć taką marynarkę?

    ReplyDelete
  39. łaaa to ja cie uwielbiam !! dzięki za miłe słowa <3
    Ty zawsze perfekcyjnie <3

    ReplyDelete
  40. Prosto, ale z klasą. Bardzo mi się podoba. :) Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  41. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego zestawu! Marynarka skradła moje serducho. Jest idealna! <3

    ReplyDelete
  42. jak dla mnie ten zestaw to strzał w 10! :)

    ReplyDelete
  43. Wyglądasz przepięknie, a ta marynarka jest cudowna! <3

    ReplyDelete
  44. świetny look !
    margarittasdiy.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Przepiękna marynarka <3 Idealne połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  46. strasznie mi się podoba ten zestaw!

    ReplyDelete