Friday, July 19, 2013

NEON BLAZER

Moda na kolory neonowe trwa na dobre od kilku sezonów. To barwy dynamiczne, przyciągające wzrok. Przede wszystkim dodają energii każdej stylizacji. U mnie neon zagościł w postaci lnianej marynarki w kolorze intensywnego różu. Świetnie komponuje się z bielą i elegancką czernią, dzięki temu uzyskujemy piorunujący efekt! Modny akcent w postaci kolorowego, neonowego naszyjnika idealnie podkreśla całość stylizacji, nadaje jej oryginalny wygląd. Zdecydowanie kolor ma swoją siłą!

blazer %, heels, bag - zara || necklace, shirt - h&m || watch - michael kors || bracelet - lilou




Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku

132 comments:

  1. Rewelacja Kaśka! :)

    ReplyDelete
  2. bardzo mi się podoba stylizacja, a żakiet mnie urzekł <3

    http://maleastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jednak zdecydowałaś się na taką samą marynarkę :)
    Fajnie w niej wyglądasz, bardzo ładny zestaw :)

    ReplyDelete
  4. ale pięknie i kwitnąco wyglądasz!!! extra sandałki i w ogóle kolory megaa!! cudowna marynarka!

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba i obserwuję :D

    ReplyDelete
  6. Kolor stworzony dla Ciebie, mimo wszystko jestem pewna że w każdym neonie byłoby Ci do twarzy!
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjnie wyglądasz! Marynarka ma cudny kolor!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Marynarka jest niesamowita!
    A filmik świetny :D

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyglądasz w tej fuksjowej marynarce :)

    ReplyDelete
  10. wszystko ok, tylko szkoda że znowu za krótkie spodnie

    ReplyDelete
  11. Pięknie! :) świetny film i zdjęcia

    ReplyDelete
  12. wszystko super ze sobą wygląda!
    a zegarek jest niesamowity *.*

    ReplyDelete
  13. Anonimowa czytelniczkaJuly 19, 2013 at 2:42 PM

    Fajne filmiki robisz do postów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! fajnie, że podobają się :)

      Delete
  14. wyglądasz fenomenalnie w różu chudzinko:)

    ReplyDelete
  15. bardzo fajna stylizacja i udany filmik! jesteś na nim taka naturalna :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Ile kosztowała ta marynarka? Ma przepiękny kolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam ją na wyprzedaży za 129zł :)

      Delete
  17. klasa!
    wszystko idealnie dopasowane, stylizacja prawdziwie przemyślana! zachwycasz:)

    ReplyDelete
  18. Masz absolutnie nieziemską sylwetkę! Tylko pozazdrościć! :)
    Marynarka ma cudny krój i pięknie komponuje się z Twoim typem urody.
    Mam też małe pytanko, ten rodzaj butów fantastycznie prezentuje się na nogach, ale czy jest wygodny?

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz świetnie! Piękna marynarka :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. fantastyczna marynarka :) ma rewelacyjny kolor :)

    ReplyDelete
  21. Piękny zegarek Kate

    ReplyDelete
  22. Piękne buciki i naszyjnik <3

    ReplyDelete
  23. Wow! Świetna stylizacja, cudowny żakiet, kolor rewelacyjny i a długość. Pięknie!

    ReplyDelete
  24. te szpileczki sa niesamowicie piekne!
    bardzo lubie Twoj minimalizm!

    ReplyDelete
  25. Cudowny zestaw!!;) sandałki są śliczne;)

    ReplyDelete
  26. Amazing look! I love especially the shoes and that beautiful bag <3 Your blog is really nice! :)

    ReplyDelete
  27. Kolor ma siłę i to bardzo;)
    ja także bardzo go lubię,wyglądasz bardzo ładnie!:))

    ReplyDelete
  28. Buciki i torba świetnie wyglądają z resztą <3 Genialnie!

    ReplyDelete
  29. Cudownie wyglądasz! :) Wszystko się świetnie zgrało! :) również obserwuję i dziękuję za komentarz :)

    ReplyDelete
  30. Bardzo fajny blog. Będę zaglądać częściej!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajna stylizacja. Idealna na wyjścia rodzinne : >
    http://petitealleedesroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. oj tak, jest moc :) wyglądasz zjawiskowo :)

    ReplyDelete
  33. Świetny pomysł z robieniem filmików :)

    ReplyDelete
  34. zakochałam się!
    ja również chciałam robić filmiki, jeden był zrobiony, ale ostatecznie nie dodałam go :)

    Cudo :)

    ReplyDelete
  35. Pięknie Ci w tym kolorze. Świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  36. prosto i elegancko, bardzo ladnie :) pasuje Ci taki styl :)

    ReplyDelete
  37. rewelacyjna ta marynarka! koniecznie muszę się udać do zary z nadzieją czy ich tam jeszcze nie ma :)
    wyglądasz przepięknie w tym kolorze!!!

    ściskamy
    ania & karol
    http://annaslaweta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. wow! cudowna sesja i zdjęcia, jedne z najlepszych na blogspocie! :>


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N :)

    ReplyDelete
  39. planujesz sprzedawać w najbliższym czasie jakieś ciuchy? chętnie odkupiłabym od ciebie torebkę w panterkę! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, choć musiałabym przeprowadzić dokładną selekcję i może coś znalazłabym :), ale torebki w panterkę na pewno nie sprzedam, pojawi się ona w kolejnym wpisie. :)

      Delete
  40. uwielbiam Cię w prostych włosach, to twój naturalny kolor? jak o nie dbasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to mój naturalny kolor. Mam trochę rozjaśnione końce od słońca. :) Używam zwykłych szamponów i odżywek (zazwyczaj jest to GLISS KUR), ale powinnam kupić coś bardziej nawilżającego. :)

      Delete
  41. Prowadzisz genialnego bloga! Uwielbiam Twoje stylizacje, a co do marynarki jej kolor jest cudowny, czerń i biel jeszcze bardziej go podkreśliły

    ReplyDelete
  42. Jestem, jestem, nawet byłam wcześniej dzisiaj ;) Uwielbiam Twój minimalizm. Bardzo podoba mi się pomysł na filmy, bardzo dobre ujęcia i montaż, super sprawa.

    ReplyDelete
  43. Jeju wyglądasz genialnie ! z klasą, ale nie nudno. Baardzo, bardzo mi sie podoba ;)

    ReplyDelete
  44. Świetna marynarka, bardzo ładnie skrojona a kolor również świetny :)

    ReplyDelete
  45. marynarka i buty rewelacyjne<3 ogólnie świetny zestaw:)

    ReplyDelete
  46. WOW! Twoje stylizacje są genialne, nie mogę się zdecydować która lepsza!!

    Dodaję do obserwowanych i jestem pięćsetną osobą, która lubi Twój profil na Facebooku :)

    Zapraszam do nas http://magia-siostr.blogspot.com/ i na Facebook : https://www.facebook.com/pages/Magia-Si%C3%B3str/355740617870839

    Beata z Magii Sióstr :)

    ReplyDelete
  47. cudowny zestaw i Ta torebka ;)

    zapraszam:http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Wygladasz bardzo elegancko i klasycznie :) Uwielbiam :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :)

    ReplyDelete
  49. Piękna Kejti :)

    ReplyDelete
  50. Chyba czas odwiedzić Zara :) żakiet jest genialny!

    ReplyDelete
  51. Dzięki za komentarz - inaczej bym tu nigdy nie trafiła .. piękne zestawy, bardzo delikatne, podoba mi się :)
    Pozdrawiam W.

    ReplyDelete
  52. Dziękuje za komentarze :) odwiedzam nie tylko w wolnych chwilach ;) super wyczucie stylu i stylizacje :) pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  53. świetny minimalizm, podkreślony mocnym akcentem! robi wrażenie :)

    ReplyDelete
  54. świetna stylizacja! naszyjnik CUDO :)

    ReplyDelete
  55. fajny blog, cieszę się, że na niego trafiłam!
    świetne stylizacje i super zdjęcia;
    na pewno będę zaglądać
    zapraszam do mnie w wolnej chwili http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Obejrzałam Twojego bloga i jestem pod mega wrażeniem. Dodaje do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  57. Dziękujemy za ciepłe słowa :). Bardzo nas to zmotywowało! Oczywiście, blog z górnej półki! http://anadialavie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Cudowna stylizacja - wspaniale to wszystko ze sobą zestawiłaś - genialny zestaw ! ;)

    ReplyDelete
  59. Wszystko idealnie połączyłaś a krój marynarki jest cudowny :) Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz :)

    ReplyDelete
  60. Dziękuję za miły komentarz :*
    Jesteś tak ładna i fajnie ubrana aż tym bardIej mi miło, że mnie odwiedziłaś. Bardzo inspirują mnie Twoje zestawienia, minimalistyczne ale idealne w swojej prostocie!
    Pozdrawiam,
    M.

    ReplyDelete
  61. Przepięknie Ci w tym kolorze!:) śliczności, ściskam!

    ReplyDelete
  62. Świetny zestaw;)
    Żakiet ma cudny kolor :)

    ReplyDelete
  63. O widzę, że w końcu dotarłaś do mojego bloga ;)

    Jak zawsze masz bardzo dobre stylizacje i na pewno facet u boku Twojego musi być zadowolony z tak dobrze wyglądającej dziewczyny, trochę tu mnie nie było i widzę, że dodajesz filmiki, co jest bardzo dobrym pomysłem, gdybym miał i ja możliwości dawno też wprowadziłbym je u siebie :) Powodzenia i zapraszam częściej do mnie... ;)

    ReplyDelete
  64. niesamowicie! obserwuję : *

    ReplyDelete
  65. Cudowna marynarka! *.*
    Świetny ten filmik! ^^

    ReplyDelete
  66. Klasycznie, ponadczasowo, idealnie.. :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  67. genialnie ! świetna marynarka :)

    ReplyDelete
  68. Lubię ten Twój elegancki minimalizm. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  69. i love it !
    your blog is amazing. you look so pretty
    xoxo

    ReplyDelete
  70. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  71. Pieknie!

    effiesdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. masz świetna figure! :)


    www.trinnisstuff.blogspot.com UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM! :)

    ReplyDelete
  73. Super stylizacja ! Boska torebka *_*

    ReplyDelete
  74. super!
    fajny blog - obserwuje:)

    ReplyDelete
  75. Wygladasz przepieknie! Klasycznie a jednocześnie dzieki neonowemu żakietowi oryginalnie...świetny look!!!:)

    ReplyDelete
  76. pieknie, elegancko i kobieco!!!!♥ pozdrawiam:* Ola

    ReplyDelete
  77. naszyjnik pięknie podbija kolor marynary!

    ReplyDelete
  78. Fantastycznie! Piękny żakiet.

    Dziękuje za odwiedziny :-)

    ReplyDelete
  79. świetnie wszystko wygląda :) urocza stylizacja - pozdrawiam

    ReplyDelete
  80. Fab look, the colour is great on you!

    ReplyDelete
  81. Rewelacyjnie! <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. pięknie i elegancko! jakie Ty masz dłuuuugie nogi!! :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  83. Bardzo lubię Cię w takich mocnych kolorach!
    No i te buty, cuda! :)
    Buziaki!

    ReplyDelete
  84. wyglądasz genialnie!
    marze o tych spodniach :)

    ReplyDelete
  85. Świetny blazer, super Ci w tym kolorze :)

    ReplyDelete
  86. Śliczne zdjęcia ! :* +Świetny strój ;)

    ReplyDelete
  87. Śliczny zestaw, marynarka ma świetny kroj i piękny kolor <3

    ReplyDelete
  88. podoba mi się fit :) marynarka i buty są obłędne :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie www.mytippitoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Kocham różowy :)

    Pięknie wygladasz :)

    ReplyDelete
  90. Twój blog to prawdziwa kopalnia inspiracji :-)
    Miło, że do mnie zaglądnęłaś i zostałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie i też zostaję :-)

    ReplyDelete
  91. Bloga dodaję do ulubionych! Świetne proste i eleganckie stylizacje.

    www.bepretty.pl

    ReplyDelete
  92. Witam,

    Pytanie z innej natury, może bardziej technicznej...
    Czy możesz podpowiedzieć jakim aparatem+obiektyw zostały zrobione te zdjęcia?

    Z góry dziękuję za odpowiedź!
    Pozdrawiam serdecznie...

    Łukasz T.

    ReplyDelete