Tuesday, July 23, 2013

BIKER JACKET + GREY SHIRT

Kurtka typu biker jacket to element obowiązkowy w szafie każdej kobiety. Motocyklowe kurtki pasują bowiem do wszystkiego. To prawdziwy modowy klasyk! Różnorodność modeli w sklepach jest ogromna, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Nie wyobrażam sobie swojej garderoby bez tego typu okrycia, dlatego już w głowie zawróciła mi kolejna(link do kurtki). Idealna na jesień, rzecz godna inwestycji. Wracając do stylizacji, całość świetnie dopełnia torebka w panterkę oraz sandały na słupku. Aplikacja na ramionach bluzki jest oryginalnym elementem.


biker jacket % - mango || shirt - reserved || bag %, sandals - zara || watch - michael kors || bracelets - h&m



Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku

130 comments:

  1. Kasiu, jest lato....milo byloby zobaczyc Cie w zywszych kolorach!!! nie ciagle czern biel i szarość. Jesteś piękna, ale na szarości jeszcze przyjdzie czas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja tak uwielbiam czerń, biel i szarości :) w następnym poście pojawi się piękna, błękitna koszula :)

      Delete
    2. czerń, biel szarość jest zawsze w modzie, klasyk który trzeba wiedzieć jak łączyć aby nie było nudy, a nudy nie ma ;-)

      Delete
  2. Wyglądasz znakomicie :) Wszystko idealnie się komponuje <3

    ReplyDelete
  3. Cudownie wyglądasz! Torebka boska! :)

    ReplyDelete
  4. Ładne portrety i widzę jedne z moich ulubionych butów :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Torebka ślicznie sie komponuje z butami!

    ReplyDelete
  6. przepiękne dodatki! cały zestaw wygląda rewelacyjnie

    ReplyDelete
  7. Czy pokazujesz nogi w lecie? Mamy dość ciepło a Ty ciągle w spodniach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie lubię swoich nóg, dlatego ich nie pokazuję, są zdecydowanie za szczupłe :)
      uwielbiam spodnie, chociaż jest tyle pięknych sukienek i spódniczek, ale za każdym razem kiedy przymierzam coś krótkiego stwierdzam, że to zły pomysł :)

      Delete
    2. masz piękne nogi! tylko pozazdrościć :)

      Delete
    3. Fajnie, że odpowiedziałaś bo zastanawiało mnie to strasznie. Myślę, że nie ma się czego wstydzić...długie i szczupłe -a do tego lekko opalone słońcem- nogi to ogromny atut. Wiele dziewczyn Ci zazdrości. A poza tym jesteś młoda więc kiedy jak nie teraz :D Spójrz na charlize-mystery, jesteście obie szczuplutkie a ona nosi wszystko :) Chciałabym bardzo zobaczyć na Twoim blogu więcej różnorodności. Zestawów z sukienkami, szortami czy spódniczkami :) i myślę, że nie tylko ja :D

      Delete
    4. Unikałam noszenia tego typu rzeczy z prostego powodu :) Nie chciałam słuchać jaka to ja jestem chuda, a zdarzały się takie komentarze często. :) W spodniach czuję się bardzo pewnie, ale może zmienię zdanie i zobaczycie mnie w czymś innym. Kto wie... :)

      Delete
    5. Ja tez miałam 'kompleks' z powodu nóg. Mam bardzo szczupłe nogi (nie lubię określenia chude, mimo ze takie w sumie sa😜), ale już to przeszło i uwielbiam nosić spodniczki/sukienki😉❤ Tobie byłoby ładnie w rozkloszowanych spodniczkach😉😉
      Kasia

      Delete
    6. Będę musiała się przekonać, choć łatwo nie będzie :)

      Delete
  8. Uwielbiam Twojego bloga!
    Fantastyczne zdjęcia, Twoja zachwycająca uroda i stylizacje, które inspirują. To chyba mój ulubiony blog :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! :*

      Delete
  9. Kurteczka jest dostepna jeszcze? Swietnie skomponowany zestaw, torebka bardzo ciekawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. rano jak patrzyłam na stronie MANGO były dostępne jeszcze xs i s, teraz nie ma żadnej niestety

      Delete
    2. jeśli masz możliwość to sprawdź w sklepach stacjonarnych, ja tą kurtkę kupiłam w Silesi w Katowicach w poniedziałek, były wszystkie rozmiary :)

      Delete
  10. bluzka bez tych dodatkow na ramieniach byla by lepsza

    ReplyDelete
  11. świetnie wyglądasz:) zegarek i buty najbardziej przypadły mi do gustu:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. kochana ja je kupiłam w sobotę w Warszawie w CH TARGÓWEK za 89 zł. było ich bardzo dużo! wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  13. Pięknie! Buty super, chyba mi umknęły w Zarze :(

    ReplyDelete
  14. Piękna stylizacja :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo mi się podoba, jak to wszystko połączyłaś. I jeszcze te piękne buciki, genialnie! :)

    ReplyDelete
  16. cudownie-ślicznie wygląda torebka z butami:)

    ReplyDelete
  17. genialna kurtka !
    masz takie piękne włosy ! :)

    ReplyDelete
  18. Perfekcyjna jak zawsze:) Piękna kurteczka i torebka :) Świetna stylizacja :) Uwielbiam Twój styl :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  19. Świetne video! Look również, mój fav to ramoneska

    ReplyDelete
  20. Piękna stylizacja i ta figura <3

    ReplyDelete
  21. cudnie|!!



    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. uwielbiam Twój styl!
    ktoś powie, że to klasyka, ale potrafisz zrobić z niej zawsze zniewalający outfit

    xx

    ReplyDelete
  23. gosh you look amazing!
    love the sandals so much :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  24. Świetnie <3 Ta kurtka jest piękna! Niestety u mnie zostały same L:(

    ReplyDelete
  25. świetna stylizacja boskie buty pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  26. Całość bardzo klasyczna i stonowana, ale jak najabrdziej w moim guście :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Super! Torebka piękna, a kurtka przecudowna! Zazdroszczę!

    ReplyDelete
  28. ojeej, pięknie wyglądasz! perfekcyjnie. dodaję do obserwowanych! :)

    ReplyDelete
  29. cudownie wyglądasz :) uwielbiam szare koszulki,świetne buty :) poza tym naprawdę dobre zdjęcia :)

    ReplyDelete
  30. ale świetnie wyglądasz! wszystko tak idealnie dopasowane, wypieszczone :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  31. In love with the black leather.
    x

    ReplyDelete
  32. Gdy napisałaś o tym, że motocyklowa kurtka to rzecz niezbędna w szafie każdej kobiety, poczułam, że nie jest z moim wyczuciem stylu tak źle. U siebie w szafie posiadam takową rzecz w granatowym kolorze;) Bardzo ładna stylizacja i niesamowite zdjęcia. Jestem zachwycona.

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  33. ślicznie wyglądasz w tej stylizacji:) buty sa obłędne:)

    ReplyDelete
  34. Najbardziej podoba mi się torebka :)
    Uwielbiam te Twoje krótkie filmiki !

    ReplyDelete
  35. Oh, I love those beads on your shirt! Great outfit.
    Thank you for leaving comment on my blog, I don't know if I'll find you otherwise :-D
    Kiss, Alex
    dressnread.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetny zestaw, fanką tych butów jestem od dawna :)!

    ReplyDelete
  37. A to prawda ja taka kurteczke mam już ładnych parę lat. Kupiłam jak nie były jeszcze takie modne i tyle podróbek chińskich nie było. Zaczepista jest... Pięknie się prezentujesz na filmiku :)

    ReplyDelete
  38. Amazing style!! Love the bag
    If you wanna win 2 pairs of sunglasses by a vintage shop of barcelona (Vintage Minds) you can go to the following link in my blog: http://wastedyouthwithyou.blogspot.com.es/2013/07/sunglasses-giveaway.html
    xx

    ReplyDelete
  39. Rewelacja, szukam takiej kurtki już bardzo długo, ale alb onie ma juz rozmiaru albo cena jest zaporowa albo po prostu nie ma ciekawego modelu :/
    Ale TA jest obłędna :))

    ReplyDelete
  40. cudna ta Twoja torebka!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    www.POLINEFASHION.pl

    ReplyDelete
  41. cudowna torebka <3 przypominasz mi daisy's heels ;)

    ReplyDelete
  42. Mango jest moim faworytem jeśli chodzi o skórzane kurtki. Ich fasony są ciekawe a zarazem bardzo stylowe. Aż mam ochotę wydać resztę moich oszczęności na jedną z ich kurtek. :) Co do Twojego zestawu, to jest naprawdę świetny! Podobają mi się takie połączenia ubrań. Z jednej strony kurtka biker a z drugiej szpilki. Według mnie ten zestaw mówi za Ciebie, że jesteś silna i to jest fajne.

    Jestem tutaj pierwszy raz na Twoim blogu. Przejrzałam kilka postów wstecz, które także bardzo mi się podobają, więc będę zaglądała częściej. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda Mango ma zawsze świetne kurtki i płaszcze <3

      Dziękuję :)

      Delete
  43. buty i torebka są rewelacyjne! ♥♥

    ReplyDelete
  44. Świetnie wszystko dobrałaś. W butach totalnie się zakochałam!

    ReplyDelete
  45. świetnie łączysz ciuchy i dodatki:) Wszystko jest takie... perfekcyjne :) ściskam!

    ReplyDelete
  46. Świetnie to zaprezentowałaś. Kurtka i buty bardzo mi się podobają.

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. ŚWIETNY BLOG !!! : )
    Piękne zdjęcia *.*
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ! miło mi.

    + Obserwuję i liczę na to samo jeśli oczywiście Ci się mój blog spodoba.

    Pozdrawiam ♥.

    ReplyDelete
  48. Stylowo i kobieco:) Kocham te buty!

    ReplyDelete
  49. wszystko ze sobą zgrane idealnie! :)
    świetny blog!

    ReplyDelete
  50. Kasiu wyglądasz wspaniale! <3

    ReplyDelete
  51. wyglądasz niesamowicie, szpileczki pierwsza klasa, zarówno kurtka jak i również boski zegarek marki michael kors. Już od sporego czasu poluję na niego, gdzie kupiłaś i mniej więcej jaki koszt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warto kupić ten zagarek, jest rewelacyjny!
      tutaj możesz kupić http://www.swiss.com.pl/pl/produkty/category/113/zegarki_damskie.html#2225=zegarek_damski_michael_kors_mk5055.html

      ja swój dostałam od partnera, ale właśnie ze swiss.com :)

      Delete
  52. Ooooo, pięknie, po prostu bezbłędnie! bardzo w moim stylu! gratulacje :)

    ReplyDelete
  53. Super zestaw, najlepsze buty i torebka ;)

    ReplyDelete
  54. cudowna torebka ;o
    zresztą cały strój jest świetny :)

    ReplyDelete
  55. Rewelacja! Też mam ten zegarek ; ) Zresztą jak 3/4 populacji blogerów

    ReplyDelete
  56. świetna stylizacja:) zakochałam się w niej.
    Prowadzisz swietnego bloga napewno jeszcze nie raz tu zajrzę a może będziemy się obserwować? (proszę odp u mnie)
    Buziaki:*

    ReplyDelete
  57. Boska ta torebka ,zresztą cały zestaw jest piękny <3

    ReplyDelete
  58. uwielbiam takie połączenia :)
    buty <3

    ReplyDelete
  59. Lovely post my friend! looking good as always.

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    ReplyDelete
  60. Mierzylam ta kurtkę w mango na wyprz, bo była za grosze, ale słabo leżała. Na mnie. Na Tobie jest ok :)

    ReplyDelete
  61. super zdjęcia
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. śliczny zestaw ! Jesteś śliczna !

    ReplyDelete
  63. hah tez patrzylam na ta bluzke w reserved, ale niestety nie bylo mojego rozmiaru :(

    ReplyDelete
  64. czesc Kasiu! Może Ty mi pomożesz! Jak zrobić aby mieć takiej wielkości zdjęcia na blogu? Trzeba ustawić w aparacie, na blogerze? Dlaczego gdy dodaje zdjecia w poscie i klikam 'bardzo duze zdjecie' to i tak po wyswietleniu posta nie jest tak duze jak Twoje? A gdy daje oryginaly obraz to wychodzi mi poza szerokosc przeczaczona na tresc i np zachodzi na rubryke 'o mnie'... Co robię źle? Może mam jakis zły szablon, który to ogranicza. Duże zdjecie można zobaczyc jak sie na nie kliknie, ale ja tak nie chce, chce mieć duże od razu.. Prosze pomóz, bo te topowe blogerki mają zlewke na mnie..
    Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oryginalne zdjęcie z aparatu otwierasz w programie do obróbki zdjęć i ustawiasz sobie rozmiar np. pionowe 774x 1156, poziome 774x518 i będą takie jak u mnie. :) Potem wrzucasz do bloggera i dodając zdjęcie klikasz "oryginalny rozmiar". Gotowe :)

      Delete
  65. Świetna stylizacja ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Torebka i buty cudo!!!!!!! Zazdroszczę normalnie ;))) cha cha

    ReplyDelete
  67. świetna kurtka, torebka i buty, w ogóle super zestaw, piękna zdjęcia jestem zachwycona

    ReplyDelete
  68. Ta kurtka jest perfekcyjna!
    Świetnie to wszystko razem zestawiłaś! :)

    ReplyDelete
  69. Kurtka jest idealna!!! Wygladasz cudownie:)

    ReplyDelete
  70. Kurtka to mistrzostwo! W tym looku śwetnie się prezentuje:) z wielką chęcią chciałam obejrzeć Twój vlog, ale niestety na terenie Niemiec jest zablokowany:)

    ReplyDelete
  71. Miło się na Ciebie patrzy, świetny styl, bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  72. Beautiful photos and love your jacket hun!

    xx Lindsey | Complacency Kills

    ReplyDelete
  73. strasznie brakuje mi tego typu kurtki w szafie! piękny, klasyczny zestaw ;)

    ReplyDelete
  74. Bardzo mi sie podoba Twoj zestaw :)

    ReplyDelete
  75. Zgadzam się w 100% dobra kurtka to podstawa! Twoja prezentuje się świetnie! Fajnie dobrane buty do torebki. Musze przyznać, że podoba mi się całość. Przemyślana, bez zbędnych dodatków - tak lubię.

    Obserwuję - nie może być inaczej :)

    U mnie dzisiaj królują frędzle - zapraszam w wolnej chwili!

    ReplyDelete
  76. Przewspaniała stylizacja :)
    http://anadialavie.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. jeśli chodzi o tego rodzaju kurtki - jkestem tego samego zdania! :)

    ReplyDelete
  78. Na pewno masz rację z tą kurtką... niemniej ja się swojej jeszcze nie dorobiłam ;) Jest to spora inwestycja, jeśli chce się ją mieć z prawdziwej skóry.

    ReplyDelete
  79. Wow! Genialny blog, cieszę się, że go odkryłam :)
    Bardzo podoba mi się stylizacja i zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  80. Cześć! niesamowite zdjęcia!

    ReplyDelete
  81. wyglądasz rewelacyjnie :) bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    ReplyDelete
  82. Torba i kurtka jest śliczna, wyglądasz Rewelacyjnie Kochana:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. kurtka jest boska, też nie wyobrażam sobie mojej szafy bez bikerki:)

    ReplyDelete
  84. Swietne buty i kurtka, musze sobie taka sprawic skorzana.
    Bardzo spodobal mi sie Twoj blog, bede sledzic na Bloglovin ;)
    Shadow Of Style

    ReplyDelete
  85. Zestaw utrzymany w fajnym lekko nonszalanckim stylu - podoba mi się :)

    ReplyDelete
  86. Jak ja bym chciała mieć TE BUTY! Zara s/s 2012 i wciąż modne. Piękna stylizacja!

    ReplyDelete
  87. Kurtka jest idealna! Szukam takiej już długo :)

    ReplyDelete