Tuesday, June 25, 2013

WHITE BOMBER JACKET

W tym sezonie biel stanowi dla mnie podstawową bazę do stworzenia wielu możliwości stylizacyjnych. Kurtka o luźniejszym, sportowym fasonie typu "bomber" staje się elementem dominującym w tym zestawie. Niebanalna faktura materiału, wytłoczony ceramiczny wzór zachwycają. W połączeniu z nieśmiertelną czernią wszystko idealnie współgra. Dzięki skromnym, lecz bardzo gustownym dodatkom całość utrzymana jest w klimacie minimalizmu.  


bomber jacket - cubus || shirt - h&m || pants - bershka || shoes, bag - zara || bracelet, necklace - h&m || watch - michael kors


116 comments:

  1. rewelacja!! ; ]]
    zapraszam !!



    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Cie!! i kupuje caly zestaw!! piękna bransoletka! genialne buty i kurtka! Ty jak zawsze przepiękna!
    Chcemy Cie tu częściej :))

    ps. Też najbardziej kocham biel i czerń :)

    ReplyDelete
  3. ale masz boską kurtkę i torebkę! Rewelacyjnie wyglądasz ♥

    ReplyDelete
  4. super elegancki zestaw! masz racje bialy to swietna baza do wszystkiego:) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Spodnie i sandałki są super! :)

    ReplyDelete
  6. genialny zestaw, idealnie do Ciebie pasuje! a filmik świetnie zmontowany, tylko czuję mały niedosyt z powodu jego długości ;) chciałoby się więcej i więcej! :)

    ReplyDelete
  7. Genialnie wyglądasz ! Uwielbiam <3

    ReplyDelete
  8. Love it so much!!
    http://stormia-fashion.blogspot.com/
    (it would be nice if you visit my blog :)

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja:) Bardzo fajnie zmontowany filmik :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  10. Rewelacyjny look! Swoją stylizacją udowadniasz, że najprostsze rozwiązania są najlepsze i potrafią zwalić z nóg:) Wyglądasz zabójczo!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Ty jesteś piękna :)))

    ReplyDelete
  12. Oszalałam! Wyglądasz fenomenalnie!

    ReplyDelete
  13. Kolejny raz udowodniłaś, że mniej znaczy więcej. Inspirujesz.

    ReplyDelete
  14. Dzięki za odwiedziny :) Ja już do Ciebie zaglądałam i bardzo mi się podoba! Lubię na facebook'u ale posty chyba mi się nie wyświetlają :/ Dodaję do obserwowanych! Masz świetny styl :)

    http://voguerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. CUDOWNIE! A filmik na końcu po prostu przecudny!

    Również przymierzam się do zakupu tych sandałków, tylko w odcieniu nude.

    Pozdrawiam serdecznie!


    www.eva-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. zestaw bardzo fajny - ukochane połączenie bieli i czerni :)
    ale filmik boski, zaczynasz przygodę z vlogiem?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. filmik na początku umieściłam na facebook'u jako zapowiedź wpisu :) myślę, że co jakiś czas do następnych sesji takie krótkie filmiki będą pojawiać się :)

      Delete
  17. Zdecydowanie piękny zestaw. Kobiecy, seksowny i bardzo dobrze podkreśla Twoją urodę. Na plus dodatkowo świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  18. Ślicznie wyglądasz !
    Super kurtka i spodnie i świetny filmik :)

    ReplyDelete
  19. uwielbiam połączenie czerni i bieli <3

    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. absolutely love the outfit. and the jacket is gorgeous! just followed you dear. check out my blog and maybe follow me if you like. :)

    http://www.basicsandgold.com/

    ReplyDelete
  21. Pieknie <3

    effiesdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Such a chic look! Love it!
    www.rsrue.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wskoczyłabym w to od razu :))))) muszę dodać Cię do obserwowanych :D

    ReplyDelete
  24. Dzięki za komentarz u mnie. Kurtka świetna i na dodatek biała-idealna! Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Boskie spodnie:) Drogie? Świetnie wyglądasz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam je chyba w styczniu/ lutym, kosztowały coś około 150zł :)

      Delete
  26. Jak ci się chodzi w tych sandałkach? Bo chcę kupić te jasne ale zastanawiam się czy są wygodne:))

    ReplyDelete
  27. Najpiękniejsza kobieta jaką widziałem w życiu :)

    ReplyDelete
  28. piękna jesteś! a stylizacja boska! <3 xxoxo

    ReplyDelete
  29. Bardzo podobają mi się takie zestawy. Świetnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  30. Piękny, kobiecy zestaw! Wyglądasz przepięknie ;)

    ReplyDelete
  31. świetny ten zestaw :) bardzo mi się spodobał :) kobiecy i delikatny :)

    ReplyDelete
  32. wyglądasz rewelacyjnie ,a buty skradły moje serce;)
    Alex

    ReplyDelete
  33. Jak zwykle idealne<3 szkoda, ze tak rzadko dodajesz posty...;-(

    ReplyDelete
  34. wow! Uwielbiam takie minimalistyczne sety;) Świetnie wyglądasz;)
    Pozdrawiam gorąco i obserwuję;)

    ReplyDelete
  35. haha specjalnie odczekałaś około miesiąca żeby wszyscy już zapomnieli o stylizacji Daisy?:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. to samo mialam pisac... marniutka kopia z ciebie

      Delete
  36. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się dobór biżuterii - z zachowaniem tak pięknego minimalizmu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  37. jak zawsze prosto i klasycznie ... na ''taką Ciebie'' mogę patrzeć godzinami ! ;)

    ReplyDelete
  38. Jednym słowem: PIĘKNIE! :*

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Dzieki za odwiedziny i na pewno bede tu zaglądac.
    Świetnie wygladasz

    Marta

    ReplyDelete
  40. Niby takie nic ... Ale jest pięknie ! Ja tez tak lubię !!!

    ReplyDelete
  41. Jestem fanką takiej klasyki. I kurka - takiej, ciut bardziej sportowej, poszukuję :)

    ReplyDelete
  42. Super stylizacja, kurtka jest obłędna. Stanowczo obserwuję, świetny blog :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  43. Rewelacja ! Bardzo mi sie podoba !

    ReplyDelete
  44. Przypominasz mi aktorke, ktora gra w Shemlock grove, jest matka glownego bohatera. oczywiscie jest starsza od Ciebie o jakies 20 lat, ale macie podobne rysy, wlosy, figure i elegancje:)

    ReplyDelete
  45. prosto i z klasa, masz swietne nogi!!! :)

    ReplyDelete
  46. wow, pięknie wyglądasz, moje ulubione kolory :-)

    ReplyDelete
  47. Witam ! nie wiem czy mnie kojarzysz, na początku września założyłam blog pisałam na nim dużo różnych notek związanych z moją pasją (wizaż/moda) właśnie oficjalnie ukończyłam naukę celująco zdobyłam wykształcenie "Make up Artist" :) dlatego też iż ja jestem twoim obserwatorem proszę o to żebyś i ty śledziła moje poczynania na facebook-u https://www.facebook.com/AnnaRakMakeUpArtist zapraszam do polubienia ;)

    Anna :)
    nie kiedyś http://diamond-sparkle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. tez bardzo lubie biel :) wygladasz super, wszytsko mi sie podoba, zwlaszcza butki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  49. świetna stylizacja ;) bardzo mi sie podoba ten motyw na bluzie/kurtce ;)

    ReplyDelete
  50. świetny blog:) jesteś ładna:) fajne stylizacje:) i bardzo mi miło, że zostawiłaś po sobie ślad na moim blogu:) bardzo cieszę się z tego powodu:D oczywiście lubię Cie na FB:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. wyglądasz przepięknie :)! jestem ogromną fanką minimalizmu :) złote, drobne dodatki, plus zegarek - super :)

    też myślę nad nagrywaniem filmików stylizacyjnych, wtedy bardziej można to sobie wszystko wyobrazić.

    ReplyDelete
  52. czemu tak czesto posty dodajesz??? heh...

    ReplyDelete
  53. Śliczne buty ;**

    zapraszam: http://michaskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Uwielbiam! Minimalizm zawsze się sprawdza. Wyglądasz pięknie i niebanalnie. Dla mnie zestaw idealny, zwłaszcza, że w mojej garderobie panuje nieco swobodna, ale jednak moda biurowa:)Sandałki wyglądają świetnie i zastanawiam się nad kupnem, ale nie jestem pewna co do ich wygody?

    Pozdr.:)

    ReplyDelete
  55. Pięknie!uwielbiam klasykę,masz świetną figurę:)

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  56. nie masz kompleksu ze wzgledu na swoj biust?

    ReplyDelete
  57. I love blavk&white combos <3
    I was browsing through some of your older posts and I fell in love with your style so I followed you :)

    Anyways, I would like to personally invite you and your readers to join my GIVEAWAY!!!
    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/2013/06/giveaway-persunmall.html

    I hope you'll join, I really need your entries & it will really make me sooo happy!
    And I would really appreciate if you followed me on Bloglovin and/or Facebook as well, but you don't have to if you don't want to :)

    Regards,
    Lejla <3

    ReplyDelete
  58. Świetny blog, obserwuję :))
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :))))

    ReplyDelete
  59. ej,bez kitu.Właśnie chciałam napisać,że laska nie dość ze z wyglądu bardzo przypomina Regi,to jeszcze łudząco podobne outfity...

    ReplyDelete
  60. cudnie wyglądasz :) piękna stylizacja <3

    ReplyDelete
  61. uwielbiam minimalizm i Twój look a filmik to świetny pomysł ;d
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Ale śliczne buty i wyglądasz przepięknie! :)

    ReplyDelete
  63. mega kopiujesz daisy's heels , nie masz na siebie pomysłu ?

    ReplyDelete
  64. Wyglądasz pięknie. Zestaw bardzo mi się podoba:)
    Ogólnie świetny blog, dziwi mnie tylko jakim cudem trafiłam tu tak późno:)
    Będę zaglądac

    ReplyDelete
  65. Masz niesamowity styl! Zestaw świetny, uwielbiam takie kurtki ;)

    ReplyDelete
  66. Nade wszystko uwielbiam takie spodnie!!

    ReplyDelete
  67. Nigdy nie był to mój ulubiony fason kurtki, ale w tym roku coś we mnie pękło i nabyłam skórzanego bombera - przyznam, że bardzo wygodna kurtka na motor :D

    ReplyDelete
  68. Super filmik;). Jesteś śliczna.

    ReplyDelete
  69. Wyglądasz prześlicznie! : ) Mogę zapytać, jakim aparatem i obiektywem robione były zdjęcia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. od tego wpisu zdjęcia robione są aparatem SONY a99 + sigma 50mm F1.4 :)

      Delete
  70. Świetny zestaw, minimalizm na najwyższym poziomie :)

    ReplyDelete
  71. great style! <3
    www.alessionfff.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Kroj bomber nie należy do moich faworytów, ale ta stylizacja zachwyca. W dużej mierze dzięki umiarowi w kolorystyce i dodatkach. Super.

    ReplyDelete
  73. Hej,

    mam pytanie - kiedy kupiłaś tą bransoletkę? szukałam jej w H&M parę dni temu i niestety nie ma :(

    Pozdrawiam

    http://thisis-katie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Great outfit!

    Twinvibes.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Świetny zestaw krótko mówiąc :)

    ReplyDelete
  76. Your style and your pictures are absolutely pretty!
    All the best from charming Berlin,

    Jana & Vanessa

    ReplyDelete
  77. Jak tutaj pięknie i klasycznie :) Lubię !!!

    ReplyDelete