Sunday, June 30, 2013

MY WISHLIST

Postanowiłam od czasu do czasu zamieszczać na blogu wpis pt. "MY WISHLIST". Poniżej kilka rzeczy, które wpadły mi w oko i chętnie widziałabym je w swojej szafie. A Wam co najbardziej przypadło do gustu? :)


bag - indressme || shoes - zara || shirt - cubus


blouse - misbhv || heels - zara || bag - mizensa

jacket - zara || bracelet - us || heels - zara 

boyfriend jeans - cubus || shirt - plny lala || shoes - nike



Zachęcam również do polubienia mojej strony na Facebooku


55 comments:

  1. Nadal będzie można kochana, obserwatorzy nie znikają :P Znika zupełnie co innego co nie ma wpływu na to, to tylko chyba jakaś zbiorowa panika niepotrzebna z tego co się zorientowałam :) Na szczęście jedna mądra blogerka mnie samą uspokoiła:) Dlatego zapraszam do obserwacji do mnie na bloggerze ;) A co do postu to 1 zestaw całkowicie mogłabym umieścić na swojej liście <3 Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. o widzisz dobrze wiedzieć, ja w tych sprawach w ogóle się nie odnajduję :)

      Delete
  2. Rzeczy z 2 i 4 zestawy bardzo przypadły mi do gustu :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)))

    ReplyDelete
  3. czarną torebeczkę mizensa chętnie bym przygarnęła:)

    pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  4. Z każdego Twojego zestawu mam po jednej rzeczy - no prawie z każdego - z ostatniego akurat nic :) Jak dla mnie najbardziej pożądana byłaby w tym momencie torebka z pierwszego zdjęcia - rewelacyjna!

    U mnie dzisiaj limonkowo - zapraszam w wolnej chwili!

    ReplyDelete
  5. Torba w stylu Celine najlepsza!

    ReplyDelete
  6. Zestaw nr 2 Zachwycający!! :)
    Zapraszam: http://michaskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. szpilki z zary - obie pary - piękne, właśnie zamówiłam takie jak te czarne tylko cieliste :)

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjne rzeczy!
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. te sandałki z zary są cudowne ,ale strasznie niewygodne :(

    ReplyDelete
  10. Uderzyłaś w mój gust, też sobie chyba taka listę życzeń zrobię :)

    ReplyDelete
  11. Piękne rzeczy widzę na tej liście. Bardzo interesujący blog, zaobserwowałam :)

    ReplyDelete
  12. i like the good luck tee!


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  13. Ja mam holograficzne szpilki z Zary i bardzo polecam. !

    Na oku mam też białą bluzkę z Cubusa, ale chyba sobie ją po prostu uszyję, gdyż nie mam jak jej dostać...

    ReplyDelete
  14. Kuszące propozycje! Jedną rzecz z Twojej magicznej listy mam, którą za chwilę będziesz mogła dojrzeć:) Natomiast lista 'must have' to zdecydowanie pożądany post! Serdecznie pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Those sets are soooo stylish, I love especially the last one! X Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  16. Rewelacyjne są te rzeczy z pierwszego zestawu :) zwłaszcza torba

    ReplyDelete
  17. Chyba każdą z tych rzeczy bym chętnie przygarnęła;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Jakbyś miała wybrać jedną rzecz z tego całego zestawienia, którą byś wybrała? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie ciężko jest mi wybrać jedną rzecz :) wszystkie te rzeczy, które pokazałam skradły moje serce, ale na początek wybrałabym torbę na wzór celine, a jak będzie później to zobaczymy, pewnie skuszę się najpierw na coś tańszego :)

      Delete
  19. Masz gust dziewczyno! :)))

    ReplyDelete
  20. Ooo na ten t-shirt plny lala również poluję ;))) jest świetny!

    ReplyDelete
  21. Czarna bluza jest rewelacyjna! :)

    ReplyDelete
  22. Wszystkie są świetne a najbardziej mi wpadły w oko buty nike ! <3

    ReplyDelete
  23. Żakiet z Zary- piękny! Przymierzałam, ale nie było rozmiaru. ;(

    ReplyDelete
  24. Twój wishlist jest cudowny! Każda rzecz mi się podoba :)

    ReplyDelete
  25. Absolutnie wszystko z tej listy bym przygarnęła!
    Same cuda! <3

    ReplyDelete
  26. Wszystkie ciuchy są super! :) rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Sama chętnie bym je zgarnęła do swojej szafy :)

    ReplyDelete
  28. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. też bym chętnie to wszystko zobaczyła w swojej szafie;>

    ReplyDelete
  30. Ja bym chętnie wskoczyła w tą bluzę team paris I nike :)

    ReplyDelete
  31. nie pogardziłabym tym wszystkim :)

    ReplyDelete
  32. great wishlist!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  33. hey;) bardzo dziękuję. Bluzka jest w rozmiarze 36 (to był najmniejszy w sklepie). Właściwie to mam ją na sprzedaż. Napisz do mnie na fanpage'u jeśli jesteś nią zainteresowana ;)

    Katya

    ReplyDelete
  34. to ja poproszę wszystko z listy:)

    ReplyDelete
  35. Wszystko dla mnie idealne hahahhaha dobra lista naprawdę :-)
    Buziaki

    ReplyDelete
  36. świetne ciuszki, 2 zestaw genialny !:)

    podoba mi się Twój blog, obserwuję i zapraszam do siebie;*

    ReplyDelete
  37. "Team Paris", marynarka od Zary i wszystko z ostatniego zdjęcia :)

    ReplyDelete
  38. hmm , nie pogardziłabym takimi rzeczami jednak gdybym miała wybrać to szpilki na platformie w tych metalicznych kolorach ;))

    ReplyDelete
  39. Kochana! podpinam się pod Twój wishlist! Zwłaszcza jeśli chodzi o zestaw 2 i 4 :) ściskam!

    ReplyDelete
  40. Great selection, dear!

    bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajny mix :))

    Buziaki
    xo xo xo xo

    ReplyDelete
  42. I love pretty much everything on your wish list but the white top and the black bag are my favourite!

    ReplyDelete