Thursday, May 30, 2013

SNAKE PATTERN TOP + BLACK PANTS

Dzisiaj pokazuję szeroką górę, dopasowany dół i klasyczne, delikatne sandałki na szpilce. Jestem miłośniczką łączenia bieli z czernią, dlatego ta stylizacja w 100% odzwierciedla mnie. Głównym motywem w tym zestawie jest faktura, z której została wykonana bluzka. Odrobina zwierzęcego printu w kolorze bieli idealnie ze sobą współgra. Dopełnieniem bluzki jest jej złota aplikacja. Aby całość była utrzymana w klimacie minimalizmu dobrałam dodatki w złotym, ciepłym kolorze. 


blouse, heels, bag - zara || bracelets - h&m || watch - michael kors


123 comments:

  1. Przepięknie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. you look so beautiful!

      International BEAUTY Giveaway

      http://fashioneiric.blogspot.fr/2013/05/giveaway-inside-benefit-neutral-kit.html

      Coline ♡

      Delete
  2. Wprost idealnie... Uwielbiam Twoje stylizacje <3

    ReplyDelete
  3. Pięknie, fantastyczna bluzeczka :)

    ReplyDelete
  4. Pięknie ! Ja też uwielbiam zestawienie bieli z czernią - mogłabym je nosić non stop. Pięknie dobrane dodatki, super się to wszystko komponuje :)

    ReplyDelete
  5. Niedawno odkryłam Twojego bloga i od razu zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie! Ja również lubię minimalizm i proste formy, może dlatego tak mi się spodobały Twoje stylizacje! Wyglądasz wspaniale :)!

    ReplyDelete
  6. dodawaj częsciej posty!! jestes swietna w tym co robisz

    ReplyDelete
  7. przepięknie!bluzeczka znakomita-zazdroszczę:)

    ReplyDelete
  8. You look amazing, I love the looks of white and black, beautiful watch :)

    ReplyDelete
  9. super, bardzo lubie biel i czerń. sandalki idealne!

    ReplyDelete
  10. torebka jest mega! :) fajna stylówka:) zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  11. Idealnie! I boskie zdjęcia <3

    ReplyDelete
  12. cudnie\!!;-0





    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super wyglądasz,świetna klasyka:)))

    ReplyDelete
  14. w zyciu nie widzialam piekniejszego klasycznego zestawu!
    perfekcyjnie :)

    ReplyDelete
  15. Prosto, minimalistycznie, z klasą :) Jestem zachwycona.

    ReplyDelete
  16. Jesteś prześliczna :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny zestaw, lubię takie proste zestawienia

    ReplyDelete
  18. RE-WE-LA-CJA !

    ReplyDelete
  19. Prześlicznie!!! Naprawdę idealny zestaw :)

    ReplyDelete
  20. Biel z czernią to bardzo klasyczne połączenie, podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  21. Love the cleaness of this of this outfit, especially the blouse x

    www.shade1mangos.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ty jesteś piękna! a strój klasyczny i ponadczasowy - czyli to co lubie najbardziej ;)

    buziaki :))
    annaslaweta.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. prosto i klasycznie! czyli tak jak uwielbiam najbardziej :)

    ReplyDelete
  24. takie klasyczne zestwienia nigdy nie są banalne!

    ReplyDelete
  25. uwielbiam takie klasyczne outfity! bluzka jest cudowna :)

    ReplyDelete
  26. Super! Bardzo podoba mi się i bluzka i spodnie i buty ;). Klasycznie i z klasą.

    ReplyDelete
  27. Fantastyczny zestaw! :) Zaciekawiła mnie faktura bluzki.

    ReplyDelete
  28. Trzecie zdjecie od dolu jest boskie! Swietny outfit.

    effiesdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam taką przełamaną prostotę, w Twoim przypadku ta faktura na bluzce robi swoje ;)
    I spodnie z zamkami - uwielbiam. Stylizacja świetna.


    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  31. ojj jaki cudowny blog! Dodaję do obserwowanych:) Dziękuję za komentarz:)

    ReplyDelete
  32. niesamowita bluzka i torebka! ;)

    ReplyDelete
  33. Ostatnio widziałam podobną bluzkę z sh. Lubię takie proste zestawy, nadaje się po prostu na każda okazję ;) Dziękuję za komentarz u mnie na blogu i zapraszam ponownie ;>

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jak można nie kochać minimalizmu? Przepiękna bluzka podkreśla Twoje duże oczy :)

    ReplyDelete
  35. Odwiedziłam i od razu mi się spodobało! Też mam bluzkę, ale czarną - jest świetna! Widzę wiele podobnych rzeczy ;)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  36. Oj, fantastyczny zestaw. :) Najbardziej zazdroszczę Ci zdjęć! *_*

    ReplyDelete
  37. pięknie wyglądasz , zestaw jest idealny :)

    ReplyDelete
  38. Uwielbiam szerokie góry !<3

    ReplyDelete
  39. Piękna, klasyczna stylizacja i super zdjęcia <3 Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  40. Zdjęcia rewelacja ! Pełen profesjonalizm :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. ale tu pięknie u Ciebie ;)
    śliczna jesteś ;*
    Stylizacja- pierwsza klasa! ;)

    Pozdrawiam, Klaudia ;*

    ReplyDelete
  42. torebka, buty, biżuteria <3
    cała stylizacja - idealna!
    follow :*

    ReplyDelete
  43. Świetna stylizacja! Wyglądasz przepięknie :)
    Odnośnie bluzki, czy dawno ją kopiłaś?

    ReplyDelete
  44. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

    ReplyDelete
  45. jestem pod wrażeniem zdjęć, ich delikatności, precyzji i oczywiście twojej stylizacji !

    ReplyDelete
  46. takie buty za mna chodza i chodząąą !

    ReplyDelete
  47. Rewelacja. Połączenie czerni i bieli to moje ulubione zestawienie :)

    ReplyDelete
  48. ale jesteś piękna! :)) opadła mi szczęka! Rewelacyjna stylizacja i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  49. Cudnie, klasycznie i efektownie :)

    ReplyDelete
  50. Cudowna stylizacja! piękne buty :)

    ReplyDelete
  51. Perfekcyjne połączenie czerni i bieli!
    Strasznie podoba mi się faktura tej bluzki

    Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  52. Świetnie. Strasznie podoba mi się bluzka

    ReplyDelete
  53. wyglądasz niesamowicie!! i nie mogę uwierzyc, że masz tak niewielu obserwatorów :o

    ReplyDelete
  54. Wyglądasz niesamowicie!
    Spodnie są mega i jesteś piękna! :)

    ReplyDelete
  55. klasa w najlepszym wydaniu.

    ReplyDelete
  56. świetna jest ta bluzka, w ogole cała Twoja stylizacja bardzo mi sie podoba, jest na czym zawiesic oko :)
    dodajemy do obserwujących ? :))

    ReplyDelete
  57. Nie rozumiem fenomenu tych toreb ale za to bluzka to istna klasyka w urozmaiconym wdaniu, rewelacja!

    ReplyDelete
  58. Świetny zestaw - bardzo w moim stylu. Bluzka genialna i mistrzowsko dobrane do niej pozostałe elementy garderoby. Jestem jak najbardziej za takim zestawami!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - u mnie dzisiaj falbany w wersji minimalistycznej.

    Oczywiście obserwuję! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale będę wracać :)

    ReplyDelete
  59. Skromność tej stylizacji mnie zachwyca ;) Ślicznie wyglądasz ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. ale śliczne zdjęcia <3 bardzo ładnie wyglądasz, tak elegancko i prosto, a jednak, coś w tym jest <3 . ekstra. moja torebka z zary (mam taką samą) nie chce mi się tak układać :/
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Pięknie, klasycznie, bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  62. Buciki, są no name i kupiłam je za 29zł w realu :D mam jeszcze takie same czerwone i są cudowne <3, sukienka z peppco , również za 29 zł , a bluzka w grochy z zary ;*

    ReplyDelete
  63. uwielbiam Twój typ urody - naturalne, niewymuszone piękno!
    I do tego moje ulubione połączenie kolorystyczne:)

    ReplyDelete
  64. Te szpilki są idealne!
    Kolejny piękny zestaw.

    Jeżeli masz ochotę wygrać t-shirt Red Valentino, to zapraszam! :)

    ReplyDelete
  65. prosto, klasycznie, ale bynajmniej nie nudno. fajny look !

    Pozdr z Krakowa :)

    ReplyDelete
  66. Połączenie b&w to też mój ulubiony obecny trend:)

    ReplyDelete
  67. Pięknie wyglądasz, rewelacyjny minimalizm!
    Dzięki za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  68. Co sądzisz o tym płaszczu: http://allegro.pl/plaszcz-hm-panterka-nowa-kolekcja-rozm-36-s-i3258573450.html ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tutaj poprawny link: http://allegro.pl/hm-plaszcz-panterka-rozm-36-s-i3289793206.html bo tamten z tego, co spr nie działa. :)

      Delete
    2. na kobiecie płaszcz wygląda jak dłuższa marynarka, wtedy wygląda ok, natomiast na zdjęciach na białym tle jest dla mnie za długi.
      ogólnie jestem zdania, że motyw panterki najlepiej nosić jako dodatek, np. torebka, buty :)

      Delete
  69. Pięknie wyglądasz !
    Super top, podoba mi się faktura :)

    ReplyDelete
  70. bardzo fajny zestaw! :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Wow!This combination is amazing! I love your watch! (:

    ReplyDelete
  72. cudownie wygladasz! releacja od stop do glow :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  73. I need that blouse in my life! Such an awesome texture.
    In love with your stunningly chic outfit
    Great post

    ReplyDelete
  74. wlosy to Ty masz rewelacyjne i Ci ich mocno zazdroszcze!
    bardzo fajna, delikatna stylizacja. czasami mniej znaczy wiecej :)

    zapraszam do mnie :
    www.ewadymek.blogspot.com
    zdjecia, ciekawe teksty, w tym pisana przeze mnie ksiazka (od czasu do czasu wrzucam fragment)

    ReplyDelete
  75. Hey
    Absolutely love your style and blog posts !
    I blog about fashion and music
    Fancy follow each other?
    Please let me know
    Thanks
    Irena
    x

    ReplyDelete
  76. Super torba mogłabyś napisac jakiej długości jest pasek czy można ja nosic na skos przez ramie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasek 94,5 cm :) można nosić przez ramię :)

      Delete
  77. wow! mega stylizacja i świetny blog!:)

    Obserwuję!:)

    ReplyDelete
  78. Śliczna stylizacja. Klasycznie i elegancko. :)

    ReplyDelete
  79. świetnie wyglądasz.
    1. Figura.
    2. Czarno-biały outfit.
    3. Minimalizm.

    To co lubię!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  80. fotki na parkingu bałtyckiej? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz czytam ponownie komentarz:D i nie zgadza się :D fotki na parkingu galerii słupsk :D

      Delete
  81. Świetna bluzka, a ta kopertówka jest moim marzeniem *.*

    ReplyDelete
  82. super tu. Zostane na dluzej

    ReplyDelete
  83. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Ukradłabym Ci cały ten zestaw. Widziałam niejednokrotnie Twoje stylizacje na lookbooku. Masz świetny styl! Biję się w pierś i zachodzę w głowę, czemu do tej pory nie odwiedziłam Twojego bloga. Ale wszystko jest do nadrobienia. Od dziś będę tu częstym gościem :)

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  84. I love everything you have on <3

    ReplyDelete
  85. kocham to! czern i biel <3

    www.viki-talks.com

    ReplyDelete
  86. Świetna stylizacja! na pewno częściej będę tu wpadać ;)
    Polecam http://julia-nessa.blogspot.com/2013/06/let-me-see-your-swagger.html

    ReplyDelete
  87. jesteś najlepszą polską blogerką, która tak cudownie prezentuje minimalizm. Do niczego nie mogę się przyczepić! mega uroda i styl<3 uwielbiam!!:):):)

    ReplyDelete
  88. Wyglądasz znakomicie! Piękna góra, świetna torebka <3 Cudnie :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  89. zgadzam sie znakomite wyczucie stylu ;)

    mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie zapraszam!

    ReplyDelete
  90. zupełnie nie mój styl, ale wyglądasz pięknie !!

    ReplyDelete
  91. wyglądasz obłędnie!! niby prosto i zwyczajnie ale jest moc!

    ReplyDelete
  92. MEGA! :D super ze napisałaś mi komentarz bo teraz widzę co traciłem! Super torba..sam bym taką chciał!

    ReplyDelete
  93. pięknie, elegancko i z szykiem! bluzka śliczna! :)
    dzięki Tobie, stylizacje biało czarne nie będą dla mnie tylko i wyłącznie czymś złym, co kojarzy mi się z przymusem szkolnym (galowe ubranie) :)

    ReplyDelete
  94. Świetne spodnie. Zdradzisz skąd?

    ReplyDelete
  95. hey:) nie chcesz sprzedac tej bluzy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie przedwczoraj ponownie wyciągnęłam ją z szafy ;)) także przykro mi, ale nie :(

      Delete