Monday, May 20, 2013

NEW IN

Do tego typu wpisu zbierałam się od ładnych paru miesięcy, dlatego dzisiaj pokazuję Wam moje rzeczy, które zaczęły zajmować swoje miejsce w szafie już od połowy lutego. Kolor ma znaczenie, a wśród moich zakupów jest to głównie motyw bieli z czernią, która zdecydowanie stanowi mój ulubiony trend tego sezonu. Są printy w postaci pasków, ciekawe faktury materiałów, oryginalne kroje. Wszystkie moje zdobycze utrzymane są w klimacie minimalizmu. Można je skomponować na różne, ciekawe sposoby.  
Do następnego!

heels - zara || bag % - zara (allegro)

grey shirt - reserved || black shirt - h&m || jacket % - zara (allegro) || ballerinas - h&m (allegro)

black bag - zara || white bag - h&m || blouse - zara 

black shirt - reserved || white bomber jacket - cubus || ballerinas - zara || belts % - reserved || grey maxi skirt % - reserved || blouses - zara

jacket % - cubus || clutch % - zara (allegro) || zebra scraf - h&m 

76 comments:

  1. śliczne rzeczy!


    www.eva-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękne! Spódnica maxi z reserved jest z obecnej kolekcji? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam ją na wyprzedaży :) przyznam, że miałam szczęście, uchowała się jedna w magazynie w moim rozmiarze :)

      Delete
    2. Oj miałaś, bo jest świetna! <3 :)

      Delete
  3. Piekne rzeczy :) Nie chce wiedzieć ile na to wydałaś :D

    ReplyDelete
  4. Asortyment bardzo gustowny, mnie najbardziej w oko wpadła biała bluzka ze złotą aplikacją/ozdobą przy dekolcie..

    ReplyDelete
  5. czarne baleriny z zary to obecna kolekcja? :)

    ReplyDelete
  6. świetne rzeczy, wszystko bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  7. jak szpilki? zastanawiam się nad bialym kolorem ;)
    torbe z zary tez mam od jakis 3 mc i lezy nadal w szafie nie używana ;(
    czekamy na post ze stylzacją!

    ściskamy cieplo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie w szpilkach pochodziłam tylko w domu, ale wiadomo to nie to samo :) myślę, że zapowiadają się dobrze :) inne kolory cudowne, aż chciałoby się mieć wszystkie :)

      Delete
  8. Fantastyczne nowości <3 Chcę wszystkie :)

    ReplyDelete
  9. Ojeju ta maxi <3 cudna! Torba z zary mnie ostatnio kusiła, jak się nosi? ;)

    ReplyDelete
  10. Nice new in :)


    Demain matin sur le blog : un grand concours...
    BEAUTE !
    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  11. Ładny minimal będzie się tworzył. ;)

    ReplyDelete
  12. Hey,
    beautiful new things. I love the bags :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  13. mnóstwo cudownych rzeczy, tez chcę ;P

    ReplyDelete
  14. sandałki z zary sa cudowne <3

    ReplyDelete
  15. świetne kochana! oddasz mi trochę ? :(

    ReplyDelete
  16. Co sądzisz o butach new balance?;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama nie wiem :) jestem niezdecydowana co do takich butów :) nike roshe nawet ok :)

      Delete
  17. absolutely stunning and sleek items - love those heels and items from zara to death <3
    you have a great eye for chic things :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. dawno kupowałaś ten siwy t-shirt z reserved??dzięki za odp :)

    ReplyDelete
  19. świetne ciuchy ;)
    zapraszam do siebie ;)
    http://asianelly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. czarna torba i czarne sandałki - ukradłabym<3

    ReplyDelete
  21. Napisz prosze ile kosztowała biała bluzka z naszyjnikiem, jestem w niej zakochana jesli to nie tajemnica oczywiscie, zakochalam sie w niej a wiem ze na stronie zary były drogie, pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  22. Ajj jak Ci zazdroszczę tej szarej maxi! Szczęściara! :)

    A rozmiar tego szarego T-shirtu jaki masz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ona ma taki luźniejszy fason? Mogłabym Cię poprosić o zmierzenie szerokości od pachy do pachy? Ogormnie dziekuje!

      Delete
    2. 48cm, jest trochę luźniejsza :)

      Delete
  23. doskonałe zakupy!!!
    mam dwie rzeczy z tego setu :-)

    buuuziaki

    ReplyDelete
  24. Swietne zakupy! Swietna jest ta torebka w panterke z zary :)

    ReplyDelete
  25. Swietne rzeczy, torebki sa boskie!

    effiesdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. SWIETNA TOREBKA PANTERKA PO PROSTU BOSSSSSSKA, MOŻNA POZNAĆ CENE? CHYBA SIĘ NA NIĄ SKUSZE TO AKTUALNA KOLEKCJA? CUUUDOWNA JEST PO PROSTU

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety to nie jest aktualna kolekcja :) znów miałam szczęście, wylicytowałam ją na allegro za 83zł z przesyłką :) w sklepie kosztowała 199zł

      Delete
  27. Świetne nowości , czekam na stylizacje ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Kochana napisz prosze czym inspirujesz się robiąc zakupy? może innymi blogami? zawsze wiesz czego szukasz czy przeglądasz różne strony i kupujesz to co Ci się spodoba? aha i jeszcze jedno wpadła mi w oko panterkowa torebka, napisz prosze czy jak się ją wypcha to traci fason? i czy ma sztywne dno? pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się by rzeczy, które kupuję były ponadczasowe, uniwersalne. Jeśli planuję zakup czegoś nowego to wcześniej przeglądam strony z asortymentem danego sklepu internetowego. Przyznam, że co jakiś czas tworzę listę rzeczy, które mam w planach zakupić, z czego potem robię selekcję i wybieram te najpotrzebniejsze. Potem albo jakąś rzecz zamawiam on-line, albo idę bezpośrednio do sklepu. Z tym, że wiadomo w internecie może wyglądać coś dobrze, a w rzeczywistości dana rzecz nie spełnia naszych oczekiwań. :)
      Oczywiście przeglądam inne blogi, to kopalnia różnych, ciekawych pomysłów jak i inspiracji. :)

      Co do torebki z motywem panterki powiem tak, jestem zadowolona, że ją wylicytowałam. Ma świetny fason, ale zauważyłam jedno ale. Nie wiem, czy tylko ja tak posiadam w swojej, ale jeśli włożę do niej więcej rzeczy to odpina mi się. Będę musiała przerobić ją chyba na magnesik. Nie traci swojego fasonu, a jej dno jest trochę sztywne. :)

      Delete
    2. jakie rzeczy masz w planach? zdradź swoją listę, jestem bardzo ciekawa :)

      Delete
    3. Oj jest tego dużo, haha :)

      - http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/kurtki/kurtka-biker-z-pikowanymi-wstawkami/?id=83103154_02&n=1&s=prendas.abrigos&ie=0&m=&ts=1367124814162
      - http://www.reserved.com/pl/pl/woman/all/shoes/w2816-00x/chunky-shining-heel-sandals
      - http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-seu-S2013/358004/1050564/TOP+Z+PRZEZROCZYSTYMI+PASAMI
      - http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-seu-S2013/358017/1193763/SKÓRZANE+RZYMIANKI

      szukam fajnych baletek, ciekawych bransoletek, czarnych szpilek, pasujących do mojej sylwetki boyfriend'ów :)

      Delete
  29. Biała ramoneska z Cubusa to ta za 149 zł?;> Bo własnie się nad nia zastanawiam.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :) po obniżce kosztuje ona 149zł :) jest świetna :)

      Delete
  30. masz na oku jakieś buty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. klasyczne, czarne, wygodne! szpilki dopełniłyby każdą stylizację, a takich nie posiadam więc szukam :)
      plus jakiś fajny kolor balerinek, może w trochę żywym kolorze :)

      Delete
  31. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-seu-S2013/358002/1240534/MARYNARKA+W+CERAMICZNY+WZÓR co o niej sądzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przymierzałam ją ostatnio, myślę, że nie obraziłabym się jakby wylądowała w mojej szafie :D, ale na dzień dzisiejszy mam w planach zakupienie innych rzeczy, a marynara kosztuje niestety 300zł :), mimo tego jest piękna!

      Delete
  32. A ja tak z innej beczki, widziałam ze posiadasz takie brazowo czarne sandały z zary na wysokim słupku, bardzo mi sie podobaja i mam zamiar taie nabyc, czy mogłabys napisac ile cm ma obcas i czy sa wygodne? w sensie dobrze wyprofilowane, bo jak dla mnie zara wysokie buty ma przewaznie nie wygodne i obawiam sie ze tez takie moga byc...

    ReplyDelete
    Replies
    1. buty są wygodne przez to, że obcas jest gruby.
      mają 12 cm :)

      Delete
  33. Wow, ile ciuchów!:)

    Obserwujemy? Daj znać :)

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ostatnio marzy mi się biała ramoneska, cudowne nowości :) Jetsem zachywcona :)

    Całuję Tina :*

    ReplyDelete
  35. świetne zakupy!
    dzięki za komentarze na moim blogu
    stuffska.blogspot.com, zapraszam również na drugiego bloga,
    bardziej zbliżonego tematycznie do tego co może cię interesować;)
    banabez.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  36. Zastanawiam się nad zakupem paska MOSCHINO, w jednej stylizacji miałas go na sobie i chciałam spytac gdzie go kupilas?;)

    ReplyDelete
  37. Zakochałam się w tej dużej torbie

    ReplyDelete
  38. SLICZNE RZECZY :) MAM PYTANKO CZY SANDAŁKI NA SŁUPKU Z ZARY Z DAWNIEJSZYCH POSTÓW SA JESZCE GDZIES DO DOSTANIA?? SZUKAM JUZ ROK...

    ReplyDelete
    Replies
    1. proszę o link, o które dokładnie chodzi :)

      Delete
    2. te brązowo czarne na słupku http://katie-style.blogspot.com/2012/08/flowers.html wciaz ich szukam:(

      Delete
    3. widziałam kilka miesięcy temu na allegro :)

      Delete
    4. śledzę allegro...pewnie były ale nie w moim rozmiarze :)

      Delete
  39. super nowości!
    ja mam też te sandałki z zary i jak dla mnie są bardzo wygodne :)

    ReplyDelete
  40. Czarny żakiet jest super:)

    http://martinisatelier.blogspot.com/

    ReplyDelete