Sunday, May 5, 2013

LEATHER JACKET + BANDANA BLOUSE

Dzisiejszy zestaw to dwurzędowa kurtka ze skórzanymi klapami, która jest zdecydowanie moim hitem w szafie. Ostatnio można zauważyć, że bandana przeżywa kolejną młodość. Powróciła jako kolejny element garderoby w wielu możliwościach - u mnie ten motyw pojawia się z tyłu koszuli. Do tego wybrałam złote dodatki i pojemną torbę, która zawsze sprawdza się w te dni, kiedy mam trochę spraw do załatwienia. 















leather jacket %, bag, shoes - zara || blouse - choies || bracelets - h&m || watch - michael kors 


follow me on Facebook


73 comments:

  1. uwielbiam, gdy biżuteria łączy się z wykończeniami na ubraniach! ♥ piękna koszula ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amazing outfit and pictures :)


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Delete
  2. zestaw przecudny! bardzo mi się podoba, połączyłaś wszystko ze sobą idealnie ;)

    ReplyDelete
  3. nie ma sie do czego przyczepic !
    idealna :)

    ReplyDelete
  4. Idealnie ze sobą wszystko współgra :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz! Genialna koszula <3

    ReplyDelete
  6. Świetnie wygladasz :) piękna koszula !

    ReplyDelete
  7. świetny zestaw ! bardzo podoba mi się twój styl, obserwuję i pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  8. Love your outfit dear! <3

    BLOG: http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/
    FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Chocolate-Fashion-Coffee/363094857036907

    ReplyDelete
  9. Przepiękna stylizacja! W ogóle wszystkie Twoje zestawy mają klasę i urok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się z Arletą :)
      Również z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga!
      Pozdrawiam.

      Delete
  10. cudownie wyglądasz:)! ahhh chciałaby mmieć taką figurę:D

    ReplyDelete
  11. te buty spędzają mi sen z powiek:)

    ReplyDelete
  12. Robi wrażenie! Mnie najbardziej podobają się chyba buty:)

    ReplyDelete
  13. piękny wzór ma ta koszula, szczególnie jej tył

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny zestaw, kurtka jest rewelacyjna :)

    ReplyDelete
  15. Świetna kurtka !

    Zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  16. Proszę, dodawaj posty częściej! Każda stylizacją mi sie podoba!;-)

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  18. całość jest genialna!:)
    kurtka - cudo!!!

    ReplyDelete
  19. Ale pięknie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  20. Ale rewelacyjnie wyglądasz! Piękna jesteś! I masz boską koszulę! :)

    ReplyDelete
  21. omg your eyes, so pretty. those jeans look dope as on you.

    xo, ZEBRA AND MEERKAT ~

    ReplyDelete
  22. koszula i ramoneska cudowne;)

    ReplyDelete
  23. stylizacja bardzo na tak :) , miłego dnia

    W wolnej chwili zapraszam do siebie xoxo czarodziejka

    ReplyDelete
  24. ale zazdroszczę tych butów! nie załapałam się na nie niestety:(

    ReplyDelete
  25. My brother recommended I might like this blog. He was totally right.

    This post actually made my day. You can not imagine
    simply how much time I had spent for this
    info! Thanks!

    Also visit my homepage: コーチ

    ReplyDelete
  26. Wygladasz rewelacyjnie. Piekna, zgrabna i w dodatku swietnie ubrana BRAWO

    ReplyDelete
  27. bardzo mi się podoba :) koszula wygląda naprawdę interesująco szkoda że nie pokazałaś jej w całej okazałości rzuciłam okiem na stronę z której pochodzi i sama chętnie bym taką przygarnęła :)

    ReplyDelete
  28. z czym połączyłabyś spodnie w takim kolorze? http://www.guliwerkids.pl/786-1702-large/spodnie-mayoral-7550l-dla-dzieci.jpg (chodzi tylko o taki kolor ;) )

    ReplyDelete
  29. ALE PIEKNY BLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  30. Bosko!
    Lubię taki styl najbardziej!

    ReplyDelete
  31. Kurtka jest rewelacyjna. Koszula zresztą też :)

    ReplyDelete
  32. Very nice outfit and you look great. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  33. Świetna kurtka :)
    I koszula też super !

    ReplyDelete
  34. wow dear you look seriously chic in this jacket! I'm drooling over that perfect cut and zipper detail. sweet prints on your shirt and really nice skinnies too!

    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Wyglądasz nieziemsko ! Fenomenalny look ! Uwielbiam wszystko ! Pozdrawiam, obserwuję i lubię na facebooku! x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. bardzo ładny, wręcz elegancki zestaw :) świetnie dobrałaś dodatki ;)

    ReplyDelete
  37. Super Blog, ja swoją przygodę z blogowaniem dopiero zaczynam, zapraszam do siebie.
    najaablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Perfekcyjny look :) Świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  39. koszula jest zjawiskowa!
    w końcu udało mi się dorwać te buty :)

    ReplyDelete
  40. Swietny zestaw , na luzie ale z nutą elegancji , tak lubię :))

    ReplyDelete
  41. prosto i z klasą. w Twoim wykonaniu standard! super!

    ReplyDelete
  42. gdzie kupilas te spodnie?:))

    ReplyDelete
  43. Bluzkę chętnie bym Ci zwinęła ;)

    ReplyDelete
  44. Cudny outfit i boskie wlosy!


    effiesdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. super zestaw ;) podobają mi się dodatki ;) dzięki za komentarz

    ReplyDelete
  46. Bardzo ładne zdjecia, jestem zachwycona, wygladasz wspaniale i te ciekawe kadry :)

    Całuję Tina :*

    ReplyDelete
  47. Masz genialny styl i wyczucie:)! Poza tym jesteś bardzo piękne i Twoje włosy:)

    ReplyDelete
  48. ładnie:) prosto i elegancko:)

    ReplyDelete
  49. Podoba mi się :))
    zapraszam do mnie
    http://netdarkside.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Jaram się tym zestawem. wszystko wyglada świetnie, tak jak lubie !

    ReplyDelete