Sunday, March 10, 2013

BIKER BOOTS & SHOPPER BAG

Dzisiaj znów postawiłam na moją ukochaną czerń. Zestaw bardzo szybki i zdecydowanie najwygodniejszy na coraz dłuższe spacery, chociaż i tak dla mnie jest jeszcze za zimno... I tak oto mamy sweter z metalicznymi nitkami, czarne spodnie, bikery i dużą torbę, która idealnie uzupełnia ten zestaw.

boots - wojas || coat - allegro || bag - zara || pants - bershka || watch - michael kors || necklace, sweater, scarf - h&m || bracelet - lilou 


follow me on Facebook


132 comments:

  1. Piękny zestaw :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny outfit!! zapraszam do mnie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz! Wgl bardzo lubię czarne zestawy, ponieważ zawsze wyglądają po prostu fajnie.
    + dobry blog, także będę obserwować. :)

    ReplyDelete
  4. jak zawsze z klasą:) prosto ale butki dodają pazura:)

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! (zresztą jak zwykle);)
    Czerń świetnie do ciebie pasuję, chociaż lubię cię też w kolorkach :D
    Co studiujesz?

    ReplyDelete
  6. Jakim aparatem i obiektywem robisz zdjecia? Stylizacja jak zawsze świetna!;-) czekam na częstsze posty;-)
    Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. aparat Sony Alfa, obiektyw Sigma 50 mm 1.4 f

      Delete
  7. i znów zachwycają mnie Twoje buty i torebka! A do tego bosko układa Ci się komin ♥

    ReplyDelete
  8. podcięłaś włosy, a może zapuszczasz? wyglądają super!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podcinałam lekko końcówki, nigdy nie udaje mi się zapuścić włosów do takiej długości jaką chciałabym :)

      Delete
  9. Też właśnie wypatrzeyłam dziś botki w Wojasie. Nie te same, ale w podobnym stylu :).
    Bardzo fajny post, lubię Ciebie w takim wydaniu :)

    ReplyDelete
  10. genialna, klasyczna stylizacja :)

    ReplyDelete
  11. bardzo fajny zestaw, świetne buty :)
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  12. świetna stylizacja ! rewelacyjnie wyglądasz:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. such a great look, love the bag :)





    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. miejska elegancja - fantastycznie. :)

    ReplyDelete
  15. Płaszcz jest genialny, szczególnie moja uwagę przykuła jego faktura:)

    ReplyDelete
  16. I have read so many posts about the blogger lovers
    but this post is truly a nice post, keep it up.


    My homepage Michael Kors Outlet

    ReplyDelete
  17. Swietnie wyglądasz:-* dziekuje za komentarz i obserwowanie!:* ja tez obserwuje!<3

    ReplyDelete
  18. Boots are perfect and I also really like the bag :)
    Nice outfit then !!!!


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  19. W jakim programie przerabiasz zdjęcia?;) Bo ja mimo, ze robię dobrą lustrzanką nie mam takich efektów.. :(

    ReplyDelete
  20. Co studiujesz/gdzie pracujesz?;-)

    ReplyDelete
  21. Niby prosto, ale dodatki robią swoje ;)

    ReplyDelete
  22. genialna stylizacja, śliczny zegarek! zastanawiam się nad zakupem, polecasz?
    zapraszam do siebie http://vanguarddeer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. i takie proste zestawy są zdecydowanie najlepsze:) podoba mi się

    ReplyDelete
  24. ojoj, teraz to oprocz torby bede chora na botki. rewelacyjne!

    ReplyDelete
  25. Nuda i jeszcze raz nuda... prawie identyczna stylizację już miałaś..

    ReplyDelete
  26. Chyba jeszcze nigdy całkowicie czarna stylizacja nie podobała mi się, aż tak bardzo. :)
    Świetny płaszcz, torebka, buty, o zegarku nawet nie wspomnę, bo to jedno z moich marzeń. Wyglądasz pięknie! :)

    ReplyDelete
  27. Cudo! Ty zawsze wyglądasz genialnie :)

    ReplyDelete
  28. jak dla mnie - zestaw idealny <3 wszystko co kocham :)

    ReplyDelete
  29. that coat is LOVE!!! :D the bag is so chic!!! love the size!!

    Click me for my NEW BLOG

    ReplyDelete
  30. Dla mnie idealny zestaw na co dzien. Nie wiem jak to sie stalo, ze tu wczesniej nie udalo mi sie trafic. Bardzo fajny blog.

    pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
  31. fajny czarny zestaw:) wszystko świetnie się komponuje a pogody szczerze zazdroszczę u Mnie śnieżyca;/

    zapraszam częściej:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Kochana, ja stale tu bywam! :)
    Jak zawsze świetnie. ;*

    ReplyDelete
  33. świeta stylizacja ! mam podobny płaszczyk ;) zapraszamy do nas, moze Ci sie spodoba !
    Milov

    ReplyDelete
  34. gorgeous style, adoring your blog miss!
    would love to see you in casper&pearl one day!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    ReplyDelete
  35. Z chęcią wpadnę i to nie raz :)

    ReplyDelete
  36. płaszcz i torba- bomba ! świetna mega udana stylizacja !
    pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  37. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Twój styl : )

    ReplyDelete
  38. Kochana dziękuje za odwiedziny na moim małym blogu!!!
    Extra set!!! ♥ ♥ ♥

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO ;-*


    xoxo

    ReplyDelete
  39. Dołączam do grona obserwatorów ;-)))

    ;-**

    ReplyDelete
  40. Jesteś piękna , twoja stylizacja jest idealna ! :)
    Wspaniały blog , obserwuję <3

    ReplyDelete
  41. Masz rewelacyjne wyczucie gustu. Podoba mi się wszystko co masz na sobie.
    ------------------------------------------------------------------------------
    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  42. Dziękuję za komentarz u mnie :) Bardzo mi się tutaj podoba! Polubiłam na fb, będę wracać ;) Boska kurtałka tak poza tym! :) Pozdr.

    ReplyDelete
  43. Cudowny plaszcz i piekny zegarek tez kocham Michaela Korsa i mam jeden w posiadaniu :)

    ReplyDelete
  44. super! bardzo podoba mi się ten zestaw! oczywiście płaszcz boski :) i jaka figura, wow :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. Swietny zestaw a plaszcz jest piekny :)

    ReplyDelete
  46. świetny rockowy zestaw:) płaszcz jest piękny:)

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam takie minimalistyczne połączenia. Super stylizacja.

    ReplyDelete
  48. Jesteś niesamowita! Obowiązkowo obserwuję bloga.
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. rewelacyjny look ! nie mogę się napatrzeć ;))
    pozdrawiam i będę tu zaglądać ;)
    i.

    ReplyDelete
  50. Appreciate this post. Will try it out.

    my web-site michael kors history

    ReplyDelete
  51. pięknie!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-bracelet-sun.html

    ReplyDelete
  52. bardzo fajnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  53. Świetne buty!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. uwielbiam stylizacje z pazurem! genialnie !
    Buziaki;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. dziękuję za odwiedziny.
    torebka i buty świetne! :)

    ReplyDelete
  56. marzy mi się ten płaszcz, a torebkę najchętniej ukradłabym! jesteś śliczna.

    ReplyDelete
  57. Miło nam;)
    Bardzo ładne połączenie! Torba jest świetna.
    Pozdrawiamy,Babooshki

    ReplyDelete
  58. Fantastyczna kurtka i stylizacja. Zapraszam do siebie!
    Kisses
    Aga

    New post
    Tiger and gold in attack!
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  59. Kasiu, jak 'wpadlas' na taka nazwę bloga?;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to wyszło jakoś spontanicznie :) nazwa miała być prosta i łatwa do zapamiętania :)

      Delete
  60. masz na oku jakąś torebkę na wiosnę? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zastanawiam się nad tą jasną :) http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358019/1049882/TORBA%20SHOPPER%20Z%20PLECIONYMI%20RĄCZKAMI

      chciałabym też w panterkę, piękna jest, gdyby była niższa cena kupiłabym od razu http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358019/1050547/KWADRATOWA%20SKÓRZANA%20TORBA%20NA%20RAMIĘ
      fajna jest też z działu trf o wiele tańsza i też wygląda ciekawie http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358041/1048292/SKÓRZANA%20TOREBKA%20PRZEZ%20RAMIĘ%20W%20PANTERKĘ

      ta czerwona poprzez swoją prostotę skradła moje serce :) http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358041/1048657/ZAMSZOWA%20TORBA%20NA%20RAMIĘ

      Delete
  61. Pięknie, buty rozwalają system.. są genialne :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. wyglądasz uroczo @ wszystko w moim stylu ;0) <333


    obserwuje !! i zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  63. kocham twój blog ! byłabym wdzieczna gdybys pozostawiła jakis slad na moim <3.

    ReplyDelete
  64. uwielbiam Twojego bloga! świetna stylizacja! obserwujemy?

    ReplyDelete
  65. Beautiful watch ! Have a nice day sweetie :)

    makelifecolorful.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  66. świetny blog i piękna stylizacja!
    http://mssroommates.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. hello darling! today I discovered your blog and I really like it, now I follow U on GFC and BLOGLOVIN, hope u'll do the same! kisses
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  68. Bardzo lubię takie zestawy "z pazurem"! :) Zegarek jest rewelacyjny. Żałuję odrobinę, że wzięłam ten mniejszy model :P

    ReplyDelete
  69. Great outfit!! I really love your blog! Now I following you too! LOVE<3

    ReplyDelete
  70. yocombinotueliges.blogspot.com.es/
    i like your make up

    ReplyDelete
  71. Masz bardzo ciekawe wyczucie stylu, tylko że częstotliwością postów troszkę psujesz całą interesującą otoczkę :) myślę, że gdybyś dodawała posty, co 2-3 dni zainteresowani jeszcze chętniej odwiedzaliby Cię tutaj :-)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  72. Przepięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  73. masz fajny fajnpage:)
    yobserwuję:) i licze na to samo :)
    DEMORDIE.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. uwielbiam takie zestawy!! a płąszcza zazdroszcze:)

    ReplyDelete
  75. oh my this is such an incredibly chic outfit! love the perfect coat, bag and leather pants loads!! xox
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Co za elegancja... pięknie łączy się z Twoją cudną urodą! :-)

    ReplyDelete
  77. Zdecydowanie zaczynam Cię obserwować :-)

    ReplyDelete
  78. Jest w Tobie coś takiego, że przyciągasz uwagę. Masz wrodzoną klasę i swój, własny styl. Od kiedy tu weszłam przeglądam stylizację, za stylizacją. Zainspirowałaś mnie. Dziękuję :)

    ReplyDelete
  79. Świetny set! Piękne zdjęcia! cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, inspirujesz..z pewnością wrócę po więcej :) pozdrawiam !:)

    ReplyDelete
  80. Fantastycznie wyglądasz :) Masz świetny styl :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  81. I love your coat!

    New post: http://www.valstyle.com/

    ReplyDelete
  82. Heej:)
    Dziękuję za ten uroczy komentarz ♥ Naprawdę bardzo mi miło:D
    Byłam już u Ciebie, masz przecudownego bloga, naprawdę nieźle;) i jesteś śliczna!
    Ja również obserwuję :*


    Miłego wieczoru:))
    Crystal Oddity

    ReplyDelete
  83. Za każdym razem wyglądasz świetnie, gratuluję :)

    ReplyDelete
  84. jeju zegarek jest naprawdę piękny ;) byłabym b. wdzięczna, jeśli znalazłabyś czas i wpadła do mnie bontonchic.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Totally love your bag, watch & shoes! Perfect!!!! So my style too!!! :)
    Do have a look at my blog too sometime dear! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    ReplyDelete
  86. Super płaszczyk ! czy dostane go jeszcze na allegro ?:) jeśli tak poprosiłabym o link !

    Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprzedający magda-87, ale na pewno inni również jeszcze sprzedają takie płaszcze :)

      Delete
  87. Witaj:)
    kiedy planujesz nowy post? :) miejmy nadzieję, że pogoda wreszcie zacznie dopisywać, bo brakuje tutaj nowości, zdecydowanie!:)
    a tak odbiegając od tematu, to nie myślałaś, żeby wybrać się na casting do Elite? z tego co widziałam na ich stronie to właśnie w ten weekend są w Twoim mieście, bo o ile dobrze pamiętam jesteś ze Słupska:)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, że z końcem tygodnia coś nowego na stronie pojawi się, z pewnością jak zrobi się cieplej postów będzie więcej :)
      a co do castingów to już ta "przygoda" jest dawno za mną :)

      pozdrawiam również :)

      Delete
  88. wow! wyglądasz rewelacyjnie !

    ReplyDelete
  89. Pięknie wyglądasz, uwielbiam takie zestawy.

    ReplyDelete
  90. Ten zegarek jest przepiękny!!

    Czekam na jakiś nowy post :) ale rozumiem że przy takiej pogodzie - średnio się chce :)

    ReplyDelete
  91. jaką kurtkę proponujesz na cieplejsze dni, coś o kroju parki? masz coś na oku, a może już znalazłaś??? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam w swojej szafie klasyczny beżowy trencz, ostatnio udało mi się upolować na allegro ramoneskę z zary, której nie udało mi się kupić na wyprzedażach w sklepie :) kupiłam też kurtkę typu bomber jacket, podobała mi się jedna parka, ale niestety nie było jej u mnie w sklepie, a on-line już jest niedostępna http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/bershka/179535/2039513/Parka%2BBershka%2Boversize/

      Delete
  92. awesome all black outfit! love the coat a lot and great gold accessories to spice everything up!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com
    Check out my new post at Fashion Week Australia!

    ReplyDelete
  93. wszystko do siebie jak najbardziej pasuje i wygląda genialne na Tobie :) Zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  94. botki i płaszcz - świetne :)

    dodałam blog do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  95. fajny zestaw, dojrzewam do kupna takich butów.

    ReplyDelete
  96. Świetny look !
    Podoba mi się wszystko a najbardziej ten wielki szal :)

    ReplyDelete
  97. kolejny świetny zestaw :) widziałabym tu jakieś wyższe buty, ale tak jest jak najbardziej ok ;)

    ReplyDelete
  98. Proste włoski, ale zdecydowanie wolę Cie w kreconych :) wspaniałe połaczenie :)

    ReplyDelete