Wednesday, February 20, 2013

MICHAEL KORS WATCH

Jestem wielką miłośniczką czasomierzy, w związku z tym do mojej biżuterii dołączył ponadczasowy zegarek, który jest prezentem od mojego ukochanego. Jego wyjątkowy design sprawia, że stanowi on nieodłączny dodatek do strojów na różne okazje. Z pewnością ten model zegarka dzięki połączeniu wysokiej jakości materiałów z najnowszymi trendami mody sprawia, że cieszy się on dużym zainteresowaniem na tle innych czasomierzy. Posiada pozłacaną bransoletę, chronograf oraz datownik. Nie tylko będzie służyć do sprawdzania godziny, ale także będzie spełniać rolę biżuterii ozdabiającej nadgarstek. Do tego niesamowicie cieszy oko! To zdecydowanie wspaniały prezent na długie lata. 

watch - Michael Kors MK5055

65 comments:

  1. Kasiu, a kiedy będą dłuższe notki np. te dotyczące Twoich stylizacji? Fajnie też by było zobaczyć jak ten zegarek wygląda na ręku :) Czekam na dłuższe notki i na większą ilość zdjęć!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Częstotliwość dodawania wpisów niestety nie zadowala, ale zmieni się to na pewno z nadejściem wiosny. :) Zegarek niedługo pokażę w stylizacji. :)

      Delete
  2. piękny, też jestem miłośniczką zegarków. Moja kolekcja ciągle się rozwija :)

    ReplyDelete
  3. Strasznie łady <3
    zapraszam również do siebie ! ;>

    ReplyDelete
  4. bardzo ładny i ponadczasowy

    ReplyDelete
  5. Piękny jest, mam ten sam model na oku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyhy, Ty masz na oku, a Ona na ręce ]:-> :D

      Delete
  6. I love it, can you take a look at my blog and maybe follow me? i follow back everyone.
    Kiss**
    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    and here's my page on facebook (about fashion and more):
    https://www.facebook.com/fashiongetsfiercee
    Would mean a lot if you like it!! i can like your page back or follow you on instagram if you have.

    ReplyDelete
  7. Złote zegarki są na prawdę wspaniałe, sama mam jeden i jestem bardzo zadowolona :)

    ||DashingMay.blogspot.com||

    ReplyDelete
  8. Udany prezent:) Tylko takich życzę:)

    ReplyDelete
  9. piękny! Ja poszukuję czegoś w 'letniej' wersji, bo srebrny i złoty już mam.


    Pozdrawiam!


    www.eva-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. mam, i noszę go niemal codziennie :)

    ReplyDelete
  11. Piękny zegarek!! Posłuży Ci długo :)

    ReplyDelete
  12. Marzy mi się MK <3 kocham jego zegarki, piękny ten Twój :)

    ReplyDelete
  13. oo piękny!!:) nie wiem co jest w tych zegarkach ze tak urzekaja!!:) pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  14. jest piękny, choć wolę osobiście jego mniejszą wersję :)

    ReplyDelete
  15. Zazdroszczę! Od dłuższego czasu o nim marzę!

    www.missdzejni.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ukochany ma gust;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas - nowy blog:)
    ps. obserwuję:)
    M.

    ReplyDelete
  17. Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga http://lifestyletodayx.blogspot.com/
    Razem z przyjaciółką dopiero zaczynamy:)
    Obserwujemy ??
    ps. Bardzo podoba mi się Twój blog :) życzę powodzenia ! ;))

    ReplyDelete
  18. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. przecudowny blog! a zegarek przeuroczy <3




    http://forxfun.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. REWELACJA.
    Już zazdroszczę :)

    Buziaki Sylvia :****

    ReplyDelete
  21. hej, dzięki za odwiedziny:)
    piękny zegarek
    polubiałam Twoje fb wiec przy okazji;)
    chwalę się i zapraszam na moje fb;) (na bloga oczywiście tez;)
    http://www.facebook.com/BachaBaszka

    ReplyDelete
  22. so beautiful!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Pewnie odpada dla posiadaczek bardzo szczupłych nadgarstków, przez dużą kopertę.. Zazwyczaj mam problem w tej kwestii i zegarki odstają mi na nadgarstku tak, że wygląda to karykaturalnie.


    Podglądam i zapraszam do mnie :) Dopiero się tu rozkręcam

    ReplyDelete
    Replies
    1. bransoleta jest regulowana :) ja mam bardzo szczupłe nadgarstki i u mnie po skróceniu zegarek świetnie pasuje :)

      Delete
  24. piekny jest ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Piękności! Będzie Ci służyć latami :-)) nic tylko pozazdrościć!

    ReplyDelete
  26. Ojjj... zazdroszczę takiej piękności na ręku :)

    ReplyDelete
  27. Kasiu jaką masz kurtkę na wiosnę, lub jakiej szukasz?

    Co myslisz o tych:
    http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/367501/1190010/PARKA%20Z%20%C5%81%C4%84CZONCYCH%20MATERIA%C5%81%C3%93W%20Z%20OTULAJ%C4%84CYM%20KO%C5%81NIERZEM

    http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/367501/1196372/KURTKA%20Z%20KARCZKIEM%20Z%20INNEGO%20MATERIA%C5%81U

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwszy link nie, ale te z drugiego bardzo fajne :) ja czaiłam się na ramoneskę z Zary i teraz od kilku tygodni poluję na nią na allegro :)

      Delete
  28. Świetny zegarek !
    Chętnie bym taki dodała do mojej kolekcji :)

    ReplyDelete
  29. piękny
    http://themodestgirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ale piękny !!!!!!!!!!!!!!!!
    wspaniały prezent :)
    jaka Ty jesteś urocza jej :)

    ReplyDelete
  31. Nasi faceci się chyba zmówili, bo ja 2 dni temu też dostałam wymarzony zegarek MK, tylko model nieco inny:)) świetne są, taki uniwersalny dodatek z klasą:)

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajny zestaw, a zdjęcia rewelacyjne, świetna jakość!
    Czym pstrykacie fotki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aparat Sony Alfa, obiektyw Sigma 50 mm 1.4 f

      Delete
  33. To jest moj kolejny "must have " juz od dluzszego czasu marze a takim zegarku. Jest po prostu piekny.

    ReplyDelete
  34. Kiedyś nie byłam przekonana do złota w tym kolorze, zawsze wybierałam białe:) ale ostatnimi czasy zaczęły podobać się takie właśnie zegarki - Twój jak najbardziej trafia w mój gust:)

    ReplyDelete
  35. Świetny ;* http://neufneufsecrets.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Hi honey!! You have a fantastic blog!!
    Really nice post, i like your bag very much, you are so stylish:)
    Come to my blog;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  37. These pics are so great, I absolutely love your style!
    It's so pretty and unique. Please keep it up, I really can't wait to see more :) xxxx

    ReplyDelete
  38. Również się nad nim zastanawiam :) Bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  39. what amazing watch ;)

    maybe we can follow each other? let me know ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  40. This is a topic that is close to my heart... Best wishes!

    Where are your contact details though?

    Check out my blog post - rc

    ReplyDelete
  41. This website certainly has all of the information I wanted about this subject and didn't know who to ask.

    my homepage ... women's armitron watches

    ReplyDelete