Tuesday, February 12, 2013

GREY COAT + LUNCH BAG

Po długiej przerwie wracam do Was z kolejną stylizacją. Niestety zimowa pogoda zdecydowanie nie należy do moich ulubionych. Zapewniałam, że z nadejściem nowego roku będzie więcej postów, a tu jak zwykle cisza. Mam nadzieję, że wiosenna aura zmieni to. Dzisiaj pokazuję moje ulubione buty zestawione z geometrycznym płaszczem. Pomimo, iż płaszcz ma krótkie rękawy to zyskuje moje uwielbienie dzięki dużej zawartości wełny. Zestaw bardzo prosty i minimalistyczny. Znakomitym uzupełnieniem mojej stylizacji jest torebka tzw. lunch bag, inspirowana modelem Jil Sander.



coat - pull&bear || scarf - h&m man || bag, boots, shirt - zara || bracelet - allegro

follow me on Facebook

120 comments:

  1. super! na prawde klasa!

    ReplyDelete
  2. prosto i klasycznie czyli tak, jak lubię :) chyba skuszę się an tę torebkę

    tym samym zapraszam na konkurs - do wygrania weekend w Krakowie dla dwóch osób :)

    ReplyDelete
  3. Jak ja żałuję, że nie kupiłam tego płaszcza zeszłej zimy!
    Wyglądasz perfekcyjnie, buty to moje marzenie (już raczej nie do zrealizowania)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz pięknie, świetny płaszczyk:) A.

    ReplyDelete
  5. Pięknej jakości masz zdjęcia ! :))

    ReplyDelete
  6. Jejuś ta torba jest przecudna!
    Wyglądasz rewelacyjnie :D

    ReplyDelete
  7. świetny zestaw, wyglądasz perfekcyjne :)

    ReplyDelete
  8. Płaszcz masz fantastyczny!!! Swietnie w nim wygladasz. Zdecydowanie wole Twoja torbę niż Jil Sander :)

    ReplyDelete
  9. Cudowny zestaw (jak zwykle zresztą), ale to co przeczytałam... Miałam wrażenie, że to tłumaczenie z google translator ;-)

    ReplyDelete
  10. świetny zestaw... pięknie wyglądasz!
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  11. Idealnie!!!!! Cudny płaszcz, genialna koszulka i torba, no i buty - choruję na nie!

    ReplyDelete
  12. świetna stylizacja, znakomicie dobrana całość, koszulka mistrz


    zapraszam www.czarno-to-widze.blogspot.com

    obserwuję i liczę na to samo:)

    ReplyDelete
  13. Też w zeszłym roku polowałam na ten płaszcz, żałuję, że go nie mam :) jest piękny!

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam takie proste połączenia, wyglądasz po prostu świetnie :)

    ReplyDelete
  15. Ta bluzka to nowa kolekcja? Naszyjnik jest oddzielny czy przyszyty do bluzki? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak z nowej, naszyjnik jest przyszyty do bluzki :)

      Delete
  16. co oznacza napisz na koszulce?:) bo niedokladnie go widac

    ReplyDelete
  17. świetna jest ta torebka, chyba się na nią skuszę!

    ReplyDelete
  18. ładnie.:) naszyjnik przypadł mi do gustu.:)

    ReplyDelete
  19. Śliczna jak zawsze :)

    ReplyDelete
  20. Cudowny, prosty klasyczny styl, pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja!:) Wyglądasz genialnie!

    ReplyDelete
  22. Kasiu, trafiłam tu dzięki poleceniu Doroty W. :). Wrzuciłam bloga do obserwowanych już dzięki temu postowi. Zaraz idę grzebać u Ciebie dalej ;). Tutaj idealnie trafiłaś w mój gust. Piękny minimal. Płaszczyk ma cudowna formę, kolor i fakturę ! Buty i torba - po prostu marzenie idealnie spinają całość stylizacji. Jako fotograf, muszę tez pochwalić Cie za pozowanie :) Niewymuszony wdzięk, bez gwiazdorzenia i robienia z siebie dziewczyny z okładki. Tak trzymaj.
    zapomniałabym - urocza biżu. No wszystko jest idealne :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! :) Jestem bardzo zadowolona, że podobają się Pani moje stylizacje. Dziękuję jeszcze raz :)

      Delete
  23. Bardzo ciekawy fason torebki :)

    ReplyDelete
  24. świetny płaszcz :) cudownie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  25. Płaszcz piękny! Ale twoje wlosy bardzo ladne:) takie zadbane! Pewnie naturalny kolor wlosow?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) tak, to mój naturalny kolor włosów, staram się jak mogę, żeby chociaż sprawiały wrażenie zadbanych, na innych postach nie wyglądają tak dobrze, to zależy też od pogody, jak jest wilgotno to automatycznie puszą się i okropnie kręcą

      Delete
  26. Piękne buty, cudowny płaszcz. Całość jak zwykle niesamowicie gustowna, masz dar dobierania kolorów... :)

    ReplyDelete
  27. mega ! plaszcz <3 koszulkę miałam kupowac własnie ostatnio ,a torebki są świetne i też mam ją w planach ;)

    ReplyDelete
  28. Muszę przyznać, że naprawdę zaintrygowałaś mnie tym zestawieniem. Mimo, że nie zaskakuje oryginalnością to cała klasyka, którą wyeksponowałaś spowodowała, że od razu stylizacja została mi w pamięci. Bo ile można oglądać pstrokatych i ultrageometrycznych deseni skoro mamy równie kreatywną i wyrazistą klasykę? :) ah no i słynna lunch bag Jil Sander, Zara naprawdę wie co minimalistycznej stylizacji może dodać charakteru:)
    Kasiu, masz jutro w planach zakup polskiego Harper's Bazaar? :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Mam w planach kupić jutro Harper's Bazaar, ale przeczytałam gdzieś, że podobno gazeta trafi tylko do większych miast, więc nie wiem jak to jest. :)

      Delete
  29. Wyglądasz przegenialnie, bardzo pasuje Ci taki klasyczny styl, a torba jest niesamowicie ciekawa:).

    ReplyDelete
  30. lunch'owa torebka a la Jil Sander świetna, podobnie jak i buty

    ReplyDelete
  31. Świetna jesteś! Cudny styl, sama z chęcią bym się tak ubrała, oczywiście zaczynam obserwować ;D

    ReplyDelete
  32. Łał, masz świetne wyczucie stylu, bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  33. jestem pod ogromnym wrażeniem! uwielbiam taki minimalizm, to chyba twój najlepszy post, chociaż wszystkie bardzo mi się podobają. jesteś absolutnie genialna, jedna z moich ulubionych blogerek. pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  34. kiedy nowy wpis? :) nie mogę się doczekać, uwielbiam cię :)

    ReplyDelete
  35. Co myślisz o tych butach? http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358009/1098570/SPORTOWE%20BUTY%20Z%20%C4%86WIEKAMI
    A może zdradzisz co planujesz kupić na wiosnę, jakie są twoje typy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jestem przekonana do obuwia sportowego na koturnie, u kogoś bardzo mi się podoba, lecz w swojej szafie nie widzę tych butów. Jednak model, który przedstawiłaś jest ok. :) Lookbook ZARY na wiosnę prezentuje się rewelacyjnie, znalazłam kilka perełek. W planach mam kupno wielu rzeczy, na dzień dzisiejszy są czarne czółenka.

      Delete
  36. super blog... będę odwiedzać częściej :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  37. wow wow wow! po prostu genialnie :) uwielbiam patrzeć na Twoje modowe poczynania :)

    ReplyDelete
  38. Masz wspaniały styl! Gratuluję konsekwencji w stylizacjach i super pomysłów!
    Dzięki za miły komentarz- co powiesz na wzajemną obserwację na bloggerze i fb? Daj znać ;)

    xx
    http://cupofnovember.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. świetny styl. :) minimalizm, elegancja i wszystko w moich ulubionych stonowanych kolorach, przede wszystkim czerni. <3
    obserwuję! :)

    ReplyDelete
  40. Kocham ten płaszcz i buty! Cała stylizacja fenomenalna, pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  41. Thanx for your comment. I am a new blogloving follower....AMAZING BLOG.

    http://7-sevendays.blogspot.it/

    ReplyDelete
  42. Jesteś śliczna i masz wspaniały styl! Obserwuję z przyjemnością:)

    ReplyDelete
  43. brr aż mi zimno jak patrze na te zdjęcia! mimo to i tak piękne są ;)Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  44. Bardzo ładna stylizacja. Jesteś tak ślicznie subtelna, że cięzko oderwać oczy :)
    Pozdrawiamy
    Siostry z Rue de Paris

    ReplyDelete
  45. jej! zakochalam sie we wszystkim co masz na sobie ! :P plus Twoja uroda powala na kolana :)

    ReplyDelete
  46. wow genialne buty! zakochałam się w nich! Torebka też fajowa :) ogólnie podobają mi się Twoje dodatki, to one czarują stylizację :)

    ReplyDelete
  47. Bardzo mi się podoba Twój płaszcz. Ja jeszcze w puchówce biegam, bo zawsze mi zimno.

    ReplyDelete
  48. ojej, ojej! cudowny zestaw!
    dzięki za odwiedziny na moim blogu :)

    obserwuję i zapraszam do tego samego :)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Bardzo lubię te Twoje stonowane zestawy ;)

    ReplyDelete
  50. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Twój sobie pozwoliłam pooglądać i stwiedzam, że prezentujesz najlepszy ze stylów na świecie , czyli styl prosty, taki jak lubię.
    Świetna stylizacja.
    Obserwuję.

    ReplyDelete
  51. Jakie nastrojowe zdjęcia! Jesteś zachwycająca

    ReplyDelete
  52. Zdradzisz więcej jakie to są konkretne typy na wiosnę? Jestem bardzo ciekawa, uwielbiam twój styl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w przyszłym miesiącu będę chciała upolować na allegro ramoneskę z Zary, a tak to bardzo przypadły mi do gustu te rzeczy:

      1.http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358004/1050564/TOP%20Z%20PRZEZROCZYSTYMI%20PASAMI
      2.http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358004/1049149/KOSZULA%20W%20PASKI%20Z%20KOPERTOWYM%20ZAPIĘCIEM badz inna w paski za 169zł z kieszonka
      3.http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358008/1113085/TOP%20SPECIAL%20Z%20NASZYJNIKIEM%20I%20FAKTURĄ%20WĘŻOWEJ%20SKÓRY biała :)
      4.http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358019/1048431/TORBA%20WOREK%20ZE%20SPRZĄCZKAMI

      jest tego naprawdę sporo, coś na pewno wybiorę, choć nie widziałam jeszcze nowej kolekcji na żywo :)

      Delete
    2. świetne typy! ja również chce zakupic cos w paski, a jak z okryciem wierzchnim: plaszcze itd? szukam tez ciekawej chusty/apaszki, polecasz cos?

      Delete
    3. płaszcz beżowy mam, można zobaczyć go w tej stylizacji http://katie-style.blogspot.com/2012/10/burgundy-peplum-top_13.html i jestem z niego bardzo zadowolona :) zamierzam kupić chustę Ani Kuczyńskiej http://mostrami.pl/product-pol-1677-Szal-TUBA-czarna.html

      Delete
  53. GENIALNE buty i torba - mój kierunek - ZARA ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. torba z pewnością jeszcze będzie, bo jest to nowa kolekcja :) natomiast buty może uda się znaleźć jeszcze u kogoś na allegro :)

      Delete
  54. te buty są wręcz idealne :) echh ciężko jer znaleźć :( fajny blog z ciekawymi propozycjami więc oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  55. te buty są wręcz idealne, fajny blog z ciekawymi propozycjami - czyli obserwuję :)

    ReplyDelete
  56. Rewelacja! Same perełki w jednej stylizacji, dodaję do obserwowanych:)

    ReplyDelete
  57. Bardzo podoba mi się twój styl. Najnowsza stylizacja jest świetna - szczególnie płaszcz i torebka. Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych.

    ReplyDelete
  58. no płaszcz jest super :)

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. I love all!!
    Gorgeous bag, gorgeous jacket, gorgeous tee and gorgeous boots! :D

    ReplyDelete
  60. Dziękuję bardzo za miły komentarz :) Również obserwuję :)

    ReplyDelete
  61. Studniówka w Aureusie, a jakby inaczej ;) A dziękuję bardzo i również gratuluję, 2stycznia hmm... bardzo fajny noworoczny prezent ;)
    Płaszcz jest cudowny, marzył mi się jak był w p&b ,ale jak to zawsze u mnie bywa za późno się reflektowałam i już był u nas niedostępny ;< Torebki w tym kształcie coraz bardziej mnie kuszą ;)

    ReplyDelete
  62. Ja nie cierpię jak jakaś niby 'specjalistka' dobiera mi podkład chyba nigdy w życiu nie trafiłam na taką która na prawdę by się na tym znała. Ja ostatnio też odkąd tylko kupiłam cały czas męczę ten revlon i jest na prawdę świetny. A co do podkładów...hm ja osobiście mam też słabość do tego z estee lauder , tylko że ja mam double wear light czyli ten lżejszy ale krycie ma na prawdę przyzwoite. Z drogeryjnych natomiast moim ulubieńcem jest bourjois healthy mix, na prawdę jest godny uwagi. Paletka naked jest na prawdę niesamowita, jeżeli o niej myślisz to bez zastanowienia kupuj! Na pewno nie pożałujesz ;) Aktualnie nawet u nas ( WOW :D ) w sephorze można kupić naked2 ostatnią ją sobie maziała i na prawdę zakochałam się, najlepsze cienie!

    ReplyDelete
  63. Great outfit! I love it!


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Płaszczyk boski, lecz ja na szyje wybrała bym osobiście coś bardziej masywnego :)

    ReplyDelete
  65. Perfekcyjnie...każdy element ze sobą współgra!

    ReplyDelete
  66. Może i rzadko te posty .. ale za to jakie dopracowane.
    Piękny płaszcz bransoletka ;) i ty :)
    urocza :) pozdrawiam
    i dziękuje za wizytę u mnie ;)

    ReplyDelete
  67. wow ! wygladasz niesamowicie, napewno czesciej bede wpadac na Twojego bloga :)

    ReplyDelete
  68. płaszcz prezentuje się świetnie! choć fakt można się czuć jak z za krótkim rękawem ;)

    ReplyDelete
  69. You are soooo beautiful !
    Following you on GFC and FB :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    ReplyDelete
  70. PERFECT BOOTS! So happy to have stumbled across your blog. It is super cute and I have enjoyed reading it! I am your latest follower, hey hey hey!

    xo, Kelsey Belle

    www.happiereading.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Bardzo lubię takie szarości. Zestaw stworzony z dużym wyczuciem stylu
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  72. genialny płaszcz! a stylizacja jest utrzymana w świetnych kolorach ;)

    zapraszam w wolnej chwili na mojego początkującego bloga i pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  73. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, wszystko idealnie dopasowane. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  74. I love your outfit :):) i'm following you, visit my blog if you want!!:):)

    http://anordinarylifestylebook.blogspot.it/

    ReplyDelete
  75. I really like your coat, it looks amazing!

    ReplyDelete
  76. piękny płaszcz, subtelne zdjęcia, minimalizm, idealnie.

    ReplyDelete
  77. Klasyka w najlepszym wydaniu !
    Buty są przecudowne !!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  78. Klasyka w najlepszym wydaniu !

    Buty są przecudne!!

    Serdecznie pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  79. genialna ta torebka. i w ogóle cała stylizacja. ;)

    ReplyDelete
  80. really nice :) great blog
    http://cunni01.blogspot.it

    ReplyDelete
  81. świetna stylizacja ! obserwujemy :)
    Zuza i Pati

    ReplyDelete
  82. Bardzo przypadła mnie ta stylizacja do gustu:) Duży plus za dodatki!!! Pozdr.Anna (http://anna77mich.blogspot.de/

    ReplyDelete
  83. Jesteś piękną kobietą. Fajny, prosty, klasyczny styl.

    ReplyDelete