Sunday, January 13, 2013

BLACK AVIATOR JACKET

Kurtkę pilotkę jak i beżowy płaszcz posiadam w swojej szafie już od dobrych trzech lat. Wtedy to stała się ona klasykiem, absolutnym must have. Jak widać do tej pory świetnie mi służy i sprawdza się w każdej stylizacji, dlatego na pewno pojawi się tutaj jeszcze nieraz. Postanowiłam połączyć ją z białym, ciepłym swetrem. Jest przede wszystkim czarno i wygodnie! 




sweater, bag, boots - zara || jacket, scarf, bracelets- h&m


          follow me on Facebook                   


70 comments:

  1. super!! miałam te kurtke i ja sprzedałam...

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja;) kurtka cudowna :)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja;) kurtka cudowna :)

    ReplyDelete
  4. Świetna jest ta kurtka! ale Ty masz długie nogi :)

    ReplyDelete
  5. świetna stylizacja, uwielbiam połączenie czerni z bielą, kurteczka mimo, że ma 3 lata wygląda super:) A.

    ReplyDelete
  6. świetna kurtka i buty <3 no i masz piękne włosy :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    ReplyDelete
  7. genialnie<3

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    ReplyDelete
  8. Czarno i wygodnie to zdecydowanie moje ulubione połączenie!
    Buziaki dla Ciebie!
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  9. love your jacket! :)





    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. WOW! Już po pierwszym zdjęciu spodobał mi się Twój blog. Jesteś rewelacyjna!

    ReplyDelete
  11. dziękuję za komentarz:) fajna stylizacja, a ostatnie zdjęcie mega:)

    ReplyDelete
  12. You have beautiful eyes darling and i love the coat

    ENTER>>>Dress and make-up goodies Giveaway<<<

    ReplyDelete
  13. cały czas żałuję, że nie udało mi się dostać tej torebki! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tak samo! I butow! :(

      Delete
  14. i love your jacket and shoes! xx

    ReplyDelete
  15. świetne połączenie skóry ze swetrem! ;)

    ReplyDelete
  16. genialna jest ta skora! ja tez chce taka:)

    ReplyDelete
  17. Klasyczny piękny wygląda.
    Jestem zachwycona, a Twoje buty i torebka są cudowne!

    ReplyDelete
  18. Fajnie wyglądasz, szkoda że nie udało mi się dorwać tej torebki bo jest świetna!

    ReplyDelete
  19. prosta kurtka, i o to chodzi, najlepiej :)

    ReplyDelete
  20. Cudnie! Nie mogę się napatrzeć na ten zestaw!

    ReplyDelete
  21. kurtka jest wspaniała i jakie Ty masz zgrabne noooogiii :D

    ReplyDelete
  22. oh zara, it always has the most amazing shoes! and i like your all black outfit- it's very chic and classic

    ReplyDelete
  23. fajny miś w tej kurtce :) takie znowu modne :)

    ReplyDelete
  24. you look so beautiful! the pictures are amazing! <3

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    ReplyDelete
  25. bardzo spodobała mi się stylizacja :) i świety klimat zdjęć :)

    ReplyDelete
  26. Super blog :) Masz chłopaka?

    ReplyDelete
  27. uwielbiam takie kurtki z kożuszkiem;)

    ReplyDelete
  28. Dzięki za odwiedziny mojego bloga :)

    może dodamy się do obserwowanych ? <3


    xoxo

    www.POLINEFASHION.pl

    ReplyDelete
  29. swietne zdjecia ;))
    a nogi masz do niebaa ! ;D

    ReplyDelete
  30. Dziś trafiłam na Twój blog poraz pierwszy i szkoda, że tam późno, ale nadrobiłam zaległości ; )) Widzę, że masz dużo rzeczy z zary, może orientujesz się jak jest z płatnością w sklepie online, czy można płaciś tylko kartą kredytową? kiedyś właśnie taka informacja obiła mi się o uszy. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty ; ))

    ReplyDelete
  31. zachwyca mnie, że w całości elementy są wykończone geometrycznie (nie wiem jak to nazwać, ale chodzi mi o mocne wykończenia np w postaci trójkąta czy prostokąta), przez co całość tworzy taką spójność ;)

    ReplyDelete
  32. Masz cudowną kurtkę i buty. Szczerze mówiąc zachwyciły mnie Twoje zdjęcia. Jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno jeszcze wrócę ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  33. Perfekcyjny set! Kupuję go w całości <3

    ReplyDelete
  34. rewelacja ! uwielbiam taki styl.

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

    czarno-to-widze.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Lubię takie białe sweterki :D

    ReplyDelete
  36. jak zawsze świetnie. bardzo, bardzo dziękuje za komentarz! :)
    mam pytanko, bo zbieram się do kupna nowego aparatu i mogłabym wiedzieć jakiego używasz? :)

    ReplyDelete
  37. love this jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Fantastyczny zestaw. :) Podoba mi się wszystko.

    ReplyDelete
  39. Przecudne butyyyyy!<3
    Follow Me www.gountithesun.blogspot.com
    Oserwuję:)

    ReplyDelete
  40. Zaskakujesz kolejnym świetnym zestawem - tak 3maj ;-) Zapraszam do obejrzenia mojego nowego posta, pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. masz swietny styl !
    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    www.cataleyaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. świetna stylizacja ♥ przepiękne masz włosy !
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  43. love it! awesome blog! now I follow u
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  44. Oczu nie mogę oderwać :) Stylizacja z pazurem. Podoba mi się też ten kontrast śniegu z czernią.

    ReplyDelete
  45. Wyglądasz cudownie, w niezwykle eleganckim stylu:))) Świetny blog,obserwuję!

    ReplyDelete
  46. Bardzo fajny zestaw i świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam takie zestawy! Niby prosto, ale bardzo efektownie!



    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla Blogerek i nie tylko :)

    ReplyDelete
  48. świetny sweterek i w ogóle stylizacja <3

    ReplyDelete
  49. Jestem pod ogromnym wrażeniem prześlicznych zdjęć i stylizacji! Piękne, subtelne, kobiece... bo taka jesteś, prawda? pozdrawiam Pola :)

    ReplyDelete