Monday, December 31, 2012

KEEP CALM AND HAPPY 2013

Ten rok był dla mnie wyjątkowy, wreszcie po długich namysłach postanowiłam założyć swoją stronę. Jestem z tego bardzo zadowolona, każdy komentarz czy wiadomość od Was daje mi ogromną motywację do dalszego działania. Mam nadzieję, że kolejny rok będzie obfitować w więcej stylizacji, które równie chętnie przypadną Wam do gustu. Jestem ciekawa, które zestawienie uznajecie za najlepsze? 

Oby przyszły rok był jeszcze lepszy, niech niesie ze sobą wiele inspiracji i pozytywnej energii. Życzę Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku. 

Jednocześnie zapraszam na swoje konto na Facebooku, dzięki któremu będziecie na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat bloga. Kliknij,aby przejść na Facebooka.


42 comments:

  1. Każdy Twój zestaw jest inny i przez to wyjątkowy <3 Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. uwielbiam Twoje stylizację, życzę samych sukcesów w Nowym Roku:) A.

    ReplyDelete
  3. Jesteś perfekcyjna.
    Oby ten Nowy Rok był dla Ciebie inspiracją do tworzenia kolejnych, wspaniałych stylizacji! :)

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będą się częściej pojawiać posty ; 3. Pozdrawiam cię i Happy New Year ! ;P

    ReplyDelete
  5. Większość stylizacji baaardzo mi się podoba!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi większość stylizacji przypomina bardzo stylizacje Charlize-Mystery:) Ale to dobrze, że inspirujesz się najlepszymi:)

      Delete
  6. Szczęścia i sukcesów w Nowym Roku 2013! :)

    ReplyDelete
  7. Nie umiem wybrać najlepszej stylizacji, wszystkie są cudowne :)
    Spełnienia marzeń w 2013 roku!

    ReplyDelete
  8. zapraszam do mnie, to zajmnie chwilke- http://fashionanddepartment.blogspot.com/ :)

    świetny blog- sama klasa i szyk.

    ReplyDelete
  9. Powodzenia i sukcesów w Nowym Roku! :)

    ReplyDelete
  10. Trafiłam tutaj niedawno ale od tamtego czasu systematycznie zaglądam i wyczekuje nowych stylizacji :) Oby w 2013 było ich 2x więcej :)

    ReplyDelete
  11. cudowne stylizacje! Szczęśliwego Nowego roku! :)

    ReplyDelete
  12. ale Ty masz zgrabne nogi maj gad :)
    wygladasz pieknie w kazdym zestawie!

    ReplyDelete
  13. wygladasz slicznie!!:) i jestes taka zgrabna! pozdrawiam i zycze szczesliwego nowego roku!!:)www.atramworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja czekam na częstsze posty i mam nadzieję że to jest główne postanowienie noworoczne ;)

    ReplyDelete
  15. lubię takie całoroczne posty! bardzo przyjemne zestawy;)

    ReplyDelete
  16. zawsze wyglądasz bardzo stylowo! :)

    ReplyDelete
  17. świetny masz styl, lubię tu zaglądać :)

    ReplyDelete
  18. Niesamowity styl! :) Bardzo lubię takie połączenia.

    ReplyDelete
  19. super styl! :) piękna jesteś,a jaka szczuplutka! :) pozdrawiam, szczęśliwego nowego roku i samych udanych stylizacji (dosłownie, jak i stylizacji życiowych) :) buziaki:*

    ReplyDelete
  20. piękne podsumowanie, każda stylizacja posiada to 'coś'.


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Magicznych Świąt! ;-)

    http://stylopoint.com/

    ReplyDelete
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Jeszcze więcej świetnych, kreatywnych pomysłów!

    ReplyDelete
  23. zazdroszcze figury! obserwuje! :)

    ReplyDelete
  24. Dziękuję pięknie!
    Masz świetną figurę!
    Zaczynam obserwować
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  25. świetne zestawy! oby tak dalej;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    ReplyDelete
  26. Każda stylizacja jest wyjątkowa, inna i właśnie to w Tobie lubię najbardziej ;)

    ReplyDelete
  27. Masz bardzo fajny styl. :) /Zapraszam na mojego nowego bloga, gdzie można obejrzeć ręcznie szyte torebki oraz gorsety mojego autorstwa: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  28. czekamy na nowe posty :)

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam Twój styl i delikatną urodę, nie mogę doczekać się każdego nowego wpisu na Twoim blogu. Serdecznie pozdrawiam

    alexandras-beauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. zbliża się sesja, egzaminy. Jak ubierasz się na taką okazję, na c stawiasz? Mogłabyś podać jakieś propozycje?

    ReplyDelete
  31. Według mnie każda Twoja stylizacja jest wyjątkowa i zasługuje na oklaski!:) Pozdrawiam http://asmileoflife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam klasykę. Wg mnie twoje stylizacje własnie takie są - klasyczne i ponadczasowe. Jesteś totalnym przeciwieństwem angeliki której blog ocieka kiczem i tandetą. Minimalizm górą!

    ReplyDelete
  33. Ależ zgrabne nogi!!! Mogę tylko pomarzyć o takich :D

    ReplyDelete