Friday, December 28, 2012

COAT WITH QUILTED SLEEVES

Klasyczny płaszcz z łączonych materiałów marzył mi się od dobrych kilku tygodni, wreszcie znalazł miejsce w mojej szafie. Ostatnio numerem jeden jest u mnie czerń, powoli jednak planuję zakup jaśniejszych barw z myślą o wiośnie i upragnionym lecie, czego efektem jest szara bluza z ciekawym nadrukiem. Wczorajsze zakupy na wyprzedażach uważam za udane, a jak u Was? :)


coat - allegro || sweater, bag, shoes - zara || watch - asos || scarf - h&m man || bracelet - mohito


follow me on Facebook


72 comments:

  1. Świetnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  2. Hej:)
    świetny ten płaszczyk:) celowałam w niego na promocjach niestety zarówno online jak i w sklepach stacjonarnych porozchodził się w mgnieniu oka. Mam pytanie, bo zaznaczyłaś, że pochodzi z allegro, a zwróciłam uwagę, że parę aukcji oferuje kupno dość podobnego jednakże ze skóry ekologicznej, a nie tej co oferują w Zarze. Kupiłaś taki, czy prosto z tej hiszpańskiej marki?
    Pozdrawiam i życzę realizacji każdego pomysłu, który wpadnie Ci do głowy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój jest podobno z hiszpańskiej marki, mam wszystkie metki itd., ale niestety nie mam 100% pewności, allegro to allegro, ale rękawy pachną skórą :)

      Delete
    2. Hmm mówisz, że płaszczyki rozchodzą się w mgnieniu oka, ciekawe czemu u mnie w Zarze jest ich jeszcze dużo i nikt nie kupuje:)

      Delete
    3. mogłabyś powiedzieć w jakim mieście jest 'Twój' sklep? napisałam tak, gdyż zwróciłam się z zapytaniem do ekspedientki, czy nie byłoby możliwości sprowadzenia go do sklepu w moim mieście, na co ona, że jest w 99% pewna, że nie ma sensu dzwonić (w odpowiedzi na moje pytanie, czy nie mogłaby skontaktować się z innymi sklepami), że już go w Polsce nie dostane, ale z tego co widzę najwidoczniej była leniwa i niechętna do pomocy skoro mówisz, że u Ciebie są. Mogłabym Cię prosić Annie o wskazanie miasta? po prostu bym tam sama zadzwoniła, może udałoby mi się go dostać:)

      Delete
    4. mogłabyś powiedzieć w jakim mieście jest 'Twój' sklep? napisałam tak, gdyż zwróciłam się z zapytaniem do ekspedientki, czy nie byłoby możliwości sprowadzenia go do sklepu w moim mieście, na co ona, że jest w 99% pewna, że nie ma sensu dzwonić (w odpowiedzi na moje pytanie, czy nie mogłaby skontaktować się z innymi sklepami), że już go w Polsce nie dostane, ale z tego co widzę najwidoczniej była leniwa i niechętna do pomocy skoro mówisz, że u Ciebie są. Mogłabym Cię prosić Annie o wskazanie miasta? po prostu bym tam sama zadzwoniła, może udałoby mi się go dostać:)

      Delete
    5. a gdzie mieszkasz Annie?

      Delete
  3. niesamowity płaszcz! wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!

    ReplyDelete
  4. amazing look, love the coat :)






    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. Obłędny płaszcz ! wyglądasz znakomicie :)

    ReplyDelete
  6. świetnie,uwielbiam ten płaszcz;)

    ReplyDelete
  7. Świetna jest ta bluza, też się nad nią zastanawiałam :)

    ReplyDelete
  8. Płaszczyk jest idealny;) Marzy mi się taki;) Pięknie wyglądasz;)

    ReplyDelete
  9. bardzo ładnie wyglądasz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/ !

    ReplyDelete
  10. Pięknie wyglądasz, uwielbiam buciki świetnie prezentują się z płaszczykiem:) A.

    ReplyDelete
  11. piękny płaszcz:) połączenie materiałów jest cudowne:)

    ReplyDelete
  12. Buty i płaszczyk uwielbiam. <3

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://streetofjellies.blogspot.com/


    +obserwuję. :)

    ReplyDelete
  13. Świetny w zestaw w mojej ulubionej czerni ;D A butów niesamowicie zazdroszczę!

    ReplyDelete
  14. mam słabość do każdego Twojego zestawienia i wrażenie, że z postu na post uwielbiam Cię bardziej ;) dziś zestawiłaś wszystko co uwielbiam, więc zestaw dla mnie jest perfekcyjny ;)

    ReplyDelete
  15. Świetnie, bardzo fajny sweter, szkoda, że go lepiej nie widać

    ReplyDelete
  16. przepięknie wyglądasz, czaiłam się na ten płaszcz, ale cena mnie odstraszyła. No i na moje (nie)szczęście poszłam do sklepu w białej koszuli, niestety płaszcz zostawił mi bardzo dużo czarnych farfocli :)
    będę częściej zaglądać, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Płaszcz urzeka,jest świetny! Do tego czerń-idealnie dla mnie :)

    zapraszam,dopiero się rozkręcam
    http://coffney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Genialnie wyglądasz,płaszcz jest idealny no i te słynne buty <3 całość idealna.

    ReplyDelete
  19. Świetny płaszcz!!! Cała stylizacja przypadła mi do gustu:)

    ReplyDelete
  20. Zauważyłam zauważyłam i z twarzy też kojarzę ;)

    ReplyDelete
  21. Świetny blog i piękne stylizacje :) Dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  22. Zachwycam się! Jak zwykle fantastycznie! :)

    ReplyDelete
  23. Prześliczna stylizacja i zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  24. Płaszczyk też mam :) ale butków Ci zazdroszczę!

    ReplyDelete
  25. mogłabys podac link aukcji gdzie kupiłas płaszczyk?

    ReplyDelete
  26. jakie masz plany na sylwestra? pokażesz stylizację? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. spędzę ten dzień w domu, pewnie w piżamie :)

      Delete
    2. Popieram, bo ja też mam pidżama party z chłopakiem :)

      Delete
  27. Really nice Look!!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  28. płaszcz jest absolutnie genialny :)

    ReplyDelete
  29. Dziękuję ślicznie za komentarz :)
    Zestaw świetny. Sama ostatnio zastanawiałam się nad kupnem podobnego płaszcza. Jak się sprawdza w te nieco chłodniejsze dni? :)

    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  30. Obserwuje Twojego bloga od jakiegos czasu. Masz swietne, proste stylizacje! Jest na czym oko zawiesic ;) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  31. Twój blog również mi się podoba. Powodzenia!!!

    ReplyDelete
  32. HELLO DEAR!
    I just arrived in your blog, really beautiful <3Outfit Perfect!
    I would be really happy if you would to follow each other ... let me know <3
    TI APPEARANCE!
    KISSES AND HAVE A NICE DAY

    BLOG> http://mcaruso930.blogspot.it/

    FACEBOOK> http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się cały zestaw!

    ReplyDelete
  34. piękny zestaw! Masz bardzo ciekawe rysy twarzy, nie mogę się na Ciebie napatrzeć!

    ReplyDelete
  35. jesteś piękna! i wszystko ze sobą idealnie współgra! cudo! :)
    i jedno pytanie, czy nie chciałabyś sprzedać jakieś torby z zary? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za miłe słowa :)

      co do torebki to żadnej z nich nie sprzedam! :) uwielbiam wszystkie :)

      Delete
  36. u mnie w szafie również króluje czerń :))
    świetna stylizacja. zakochałam się w butach <3

    P.s. obserwuję ;)

    ReplyDelete
  37. loove the whole look darling<3
    http://therubberdoll.com

    ReplyDelete
  38. I'm in love with your shoes !
    Xxo

    http://freedame-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Idealnie!



    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla Blogerek i nie tylko :)

    ReplyDelete
  40. gdzie kupiłaś płaszcz?

    ReplyDelete
  41. sądzisz, że mozna nosic takie torby w połaczeniu z trampkami converse? czy nie za bardzo pasuje mieszac takie style?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli chodzi o torbę z tej stylizacji to jak najbardziej :) lubię tzw. sportową elegancję :)

      Delete