Sunday, December 16, 2012

BEIGE COAT

Myślę, że idealny płaszcz na jesień i wczesną zimę to ten w kolorze beżu lub czerni. Ja swój posiadam w szafie już od trzech lat i nadal jest w świetnym stanie. Krój płaszcza jest bardzo uniwersalny i ponadczasowy, pasuje praktycznie do wszystkiego. Z reguły zestawiam ze sobą dwa lub trzy kolory, tym razem postawiłam na klasyczną czerń. Do tego wygodne, a zarazem bardzo ciepłe buty i moja ulubiona biżuteria.


coat - mohito || scarf - h&m man || boots - stradivarius || bag, trousers - zara || bracelets, necklace - h&m


76 comments:

  1. Świetny klasyczny outfit :-))) lubię złote dodatki i ta torebka naprawdę świetna! Obserwujemy?

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjecia! Ta torba już dawno skradla moje serce !
    Fajnie, ze płaszcz ma taki właśnie kolor, a nie czarny :)

    ReplyDelete
  3. Rewelacyjnie jak zawsze :) świetny płaszcz :D

    ReplyDelete
  4. Pięknie się uśmiechasz :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne buty i dodatki, uśmiechaj się częściej, ładnie tak wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. Hi, beautiful look.. i like your photos and your style..i follow you.. greeting from Spain!!

    ReplyDelete
  7. Cudowne, klasyczne połączenie kolorów... i nie muszę mówic, jak cudownie wyglądasz na śniegu, prawda? Zachwyca mnie złoto dodatków zestawione z delikatnym odcieniem płaszcza. <3

    ReplyDelete
  8. Całosć jest bezblędna!:)
    Do tego Twoja uroda;)

    ReplyDelete
  9. ale masz wspaniałe oczyy *.* <3

    ReplyDelete
  10. Wow rewelacja :) Jesteś piękna, masz śliczny płaszcz i super dodatki!

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajna zimowa stylizacja. Bardzo podoba mi się płaszcz i biżuteria.

    ReplyDelete
  12. Świetna torba i buty. Fajnie się komponują z jasnym beżem na płaszczu. Spokojnie ale z charakterem! :)

    ReplyDelete
  13. a czy te buty są może na stronie Stradivariusa? :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajna stylizacja! Torebka i zegarek są najlepsze:)

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia:)
    Świetny płaszcz i cały zestaw:)

    ReplyDelete
  16. Świetne buty oraz torba!! Całość prezentuje się rewelacyjnie ;-)) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Świetna biżuteria:)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Twoje buty są świetne! :) płaszcz też ma bardzo fajny kolor, ogólnie zdjęcia wyszły Ci bardzo ślicznie. :)

    pozdrawiam serdecznie. :)

    ReplyDelete
  19. Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu i za zaprosiny do siebie, zdążyłam przejrzeć narazie wszystkie posty, a dokładniej zdjęcia. Stylówa na maxa, bardzo mi się podoba, jesteś bardzo ładną i fotogeniczną dziewczyną i tak trzymaj dalej, blog jest warty uwagi i dodaję do obserwowanych i zapraszam ponownie do siebie :0
    Pozdrawiam ciepło,
    M.

    ReplyDelete
  20. Dokładnie, zgadzam się. Sama jestem posiadaczką płaszcza tyle że w czerni i mam go już od trzech sezonów, a jego stan jest zadowalający.

    Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  21. bardzo fajne polaczenie, ale torebusia wymiata!

    ReplyDelete
  22. Płaszcz rewelacyjny, a torby zazdroszczę! PRZEPIĘKNA!

    ReplyDelete
  23. Piękny płaszczyk , ja również mam jeden swój ukochany, który towarzyszy mi już z 3 sezony ;)
    http://victoriaswhitelie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. nice bag!

    xx Mounia
    Nonchalant Rebel
    Check out my new post: Welcome in paris

    ReplyDelete
  25. naprawde super stylizacja ;)
    ja tez kocham moj bezowy plaszcz. owszem bardzo lubie zlote dodatki i zlota bizuterie,a zegarek jest swietny!

    osberwujemy?

    ReplyDelete
  26. już dawno obserwuję! :) + świetne te butki

    ReplyDelete
  27. ale piękne zdjęcia! Cudowny płaszcz i biżuteria! Buty, torba, wszystko obłędne! ♥

    ReplyDelete
  28. Wow Your bag is Amazing, Such a great outfit this is.
    I Love your style.
    Would You like to follow each, come over and let me know! I would appreciate it if you take some time out and visit my blog at
    www.stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  29. a wyprostujesz kiedys włosy i zrobisz stylizacje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. moich włosów nie da się do końca wyprostować, przed postem do ankle boots prostowałam włosy, wyszłam na dwór i niestety włosy nabrały wilgoci i wyglądały brzydko

      Delete
  30. Okey, zaciekawiłaś mnie. Styl bardzo na plus, świetne zdjęcia, będę obserwować. A swoją drogą, znalazłaś chyba jedyne workery, które przypadły mi do gustu!

    ReplyDelete
  31. Jesteś śliczna :), nad tą torebką zastanawiam się już miesiąc ale chyba się nie powstrzymam i musi dołączyć do mojej kolekcji :))

    ReplyDelete
  32. Bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    ReplyDelete
  33. Hi pretty! I really like your style! Accessories are to boot!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    ReplyDelete
  34. Świetne buty i genialne torebka! do tego piękny płaszcz :) masz genialny styl!
    oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  35. Absolutnie każda Twoja stylizacja jest cudowna!

    Obserwuję, bo jesteś świetna w tym, co robisz :)

    ReplyDelete
  36. Rewelacyjnie wyglądasz, płaszczyk i torebka idealne! Uwielbiam Twój styl! Obserwuję i pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  37. love the outfit!
    Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 

    ReplyDelete
  38. You are such a pretty girl and your outfit is stunning! I love especially your bag, your shoes and your coat!! What a perfect combination:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    ReplyDelete
  39. Ładne zestawienie kolorów... podoba mi się :) Torebka i biżuteria- mój gust :)

    Obserwuje...

    ReplyDelete
  40. A zdjęcia są przepiękne! Jednak śnieg i klimat zimy dodają uroku :)

    ReplyDelete
  41. Hey, I just found your blog!! :)
    You look absolutely amazing in these pictures!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    ReplyDelete
  42. amazing outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładnie wyglądasz! Świetny płaszcz i torba ;)

    ReplyDelete
  44. Dziękuje bardzo za komentarz i zapraszam ponownie! Świetna stylizacja. Podoba mi się biżuteria. Mam identyczną torebkę!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Genialnie wyglądasz! Bardzo ładną torebkę masz ;)

    ReplyDelete
  46. oo jakie świetne zdjęcia + genialny płaszczyk! :)

    Z okazji świąt na moim blogu konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    ReplyDelete
  47. kocham tę torebkę!:)
    mogłabyś zdradzić jaki krem do twarzy stosujesz?:) nie wiem, czy u Ciebie to kwestia genów, ale masz naprawdę promienistą cerę:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatnio zwykły krem Nivea, zbieram się do kupna czegoś lepszego, ale nie mam pojęcia co będzie najlepsze, może ty coś polecasz? :)

      Delete
  48. Masz klasę, jesteś bardzo stylowa. Twój blog jest estetyczny, dobry jakościowo, zdjęcia świetnie wykonane. Dlatego też dodaję Cię do obserwowanych. Mało jest takich blogów jak Twój, na których wszystko jest przemyślane i na wysokim poziomie!

    Pozdrawiam,
    Confassion



    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla Blogerek i nie tylko :)

    ReplyDelete