Sunday, December 2, 2012

ANKLE BOOTS

Przyznam, że zmieniłam zdanie odnośnie noszenia jasnych spodni w okresie zimowym. Jeszcze rok temu nie założyłabym ich, a teraz świetnie rozjaśniają strój w ponure, mgliste dni. Do tego sweter, płaszcz i ciepły komin. Główną rolę w tym stroju grają buty. Śmiało mogę powiedzieć, że jestem szczęściarą jeśli chodzi o szukanie butów. Te zawróciły mi w głowie od początku i wiedziałam, że muszę je mieć. No i torebka w kształcie prostokąta na cienkim łańcuszku to jest to! 

coat - mango || sweater - reserved || scarf - bershka || bag, boots - zara || watch - asos || bracelets, ring, belt - h&m 



71 comments:

  1. Zgadzam się z Tobą , jasne spodnie są bardzo fajne i sprawiają, że strój nie jest taki ciemny w te ponure dni. Masz cudowną biżuterię:) Wyglądasz bardzo stylowo:))

    ReplyDelete
  2. Wszystko mi się podoba. Bardzo fajnie są te spodnie. :)

    ReplyDelete
  3. chcę te buty, ale nigdzie nie mogę ich dorwać;( w jakim mieście są dostępne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również ich długo szukałam przeszłam wszystkie Zary zadzwoniłam do Krakowa do Zary na magazyn i co sie okazało że były jeszcze 3 pary i tą torebkę też dorwałam z magazynu wiec niekiedy warto podzwonić .Kurteczkę również taką mam.
      Wyglądasz ślicznie :)P

      Delete
  4. pieknie:) jestesmy szczesciarami ze udalo nam sie dostac te botki hehe:)

    ReplyDelete
  5. Twój strój bardzo mi się podoba !

    Zapraszam na świetny konkurs ;*
    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się ten zestaw a najbardziej z niego - sweter.
    A co do butów i torebki to jeszcze kilka tygodni temu całkiem mi się podobały, ale jak oglądam je na którymś z kolei już blogów (to bez urazy) mam ich dość.

    ReplyDelete
  7. zestaw bardzo mi się podoba, szczególnie buty i torebka :)
    jasne spodnie to świetny wybór, ja też już nie mam oporów w noszeniu białych/jasnych rzeczy zimą, w tym roku zaopatrzyłam się nawet w biały płaszcz ;)

    ReplyDelete
  8. faktycznie, jasne spodnie wcale nie rażą:) całość się podoba.

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz! a mi się marzą wciąż te buty...

    ReplyDelete
  10. świetna stylizacja, torebka jest boska- nie mogę się napatrzeć:) A.

    ReplyDelete
  11. Mialam kupic ta marynarko-plasz ale w ostatniej chwili sie rozmyslilam i jak tak na ciebie patrze to strasznie zaluje swojej decyzji ;d swietnie to wszystko polaczylas

    ReplyDelete
  12. piękna torebka i buty:) uwielbiam takie dodatki:)

    ReplyDelete
  13. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  14. Świetnie wyglądasz! Ten zestaw podoba mi si najbardziej z wszystkich Twoich dotychczasowych stylizacji. Zdradź proszę gdzie dorwałaś torebkę:?
    Pozdrawiam Aneta

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuzynka kupiła mi w warszawie w złotych :)

      Delete
  15. love the shoes :)



    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  16. Zgadzam się z Tobą, ja również wcześniej nie założyłabym czegoś jasnego na dół zimą, teraz to się zmieniło i nie jest to dla mnie większy problem :) Świetne buty!

    ReplyDelete
  17. super płaszczyk i sweterek!:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Super outfit :-) najbardziej podobają mi sie buty :-) pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Pięknie :)
    Ile masz wzrostu? Pozdrowionka

    ReplyDelete
    Replies
    1. 175/6 nie mierzyłam się już dawno :)

      Delete
  20. Zrób cos z włosami

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam Twoje dopracowane zestawy <3

    ReplyDelete
  22. W Krakowie już nie ma tych torebek :( a jest świetna!

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz niesamowicie;) Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne;) Super;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Cudowny płaszcz i buty, które chętnie bym przygarnęła - stuprocentowo w moim stylu, zaskakują detalami i jakością wykonania (przynajmniej ze zdjęć). W swetrze wyglądasz ślicznie, no i kocham zestawianie ciemnej góry z jasnym dołem... :)

    ReplyDelete
  25. te buty są genialnie!! baaardzo żałuję, że nie można ich już nigdzie dostać, a może.
    KTOKOLWIEK WIDZIAŁ, KTOKOLWIEK WIE? :)

    ReplyDelete
  26. http://4.bp.blogspot.com/-pGbt4Bbzn_U/ULIql7v0vII/AAAAAAAAD7c/XfUqqFmVGkE/s1600/DSC_0483.JPG chyba te same buty i torebka, przypadek? :P

    ReplyDelete
  27. Jak zwykle idealnie! Czy mogę wiedzieć ile kosztowały te buciki? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/21052/269191/955520/BOTKI%20NA%20OBCASIE%20ANTIQUE%20ZE%20SPRZ :)

      Delete
  28. Pożądane przez wszystkie fashionistki botki od Zary :O- zazdroszczę! <3
    Ja mam problem z jasnymi spodniami nawet latem, a co dopiero zimą xD
    Świetna stylizacja! Prosta, minimalistyczna, a przy tym nienudna i zauważalna ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    ReplyDelete
  29. a ja dziś kupiłam taki zapinany sweterek! Cudeńko ♥
    piękny płaszcz i buty! ;d

    ReplyDelete
  30. Te buty z Zary są fenomenalne, fantastycznie pasują do całej stylizacji.

    ReplyDelete
  31. Wyglądasz tak fenomenalnie, że nie mam słów. Wspaniała stylizacja. Musisz dodawać nowe posty częściej, koniecznie! :D xx

    ReplyDelete
  32. zachwyciłem się i nadal zachwycam./

    ReplyDelete
  33. Ciekawy, minimalistyczny zestaw. Coś, co lubię i coś co sprawdza się w każdej sytuacji:) Mogłabyś zdradzić jakiego tuszu do rzęs używasz?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wybacz moją dociekliwość, ale mogłabyś mi zdradzić na jaki okres czasu Ci wystarczył przy codziennym użytkowaniu? szukam zamiennika Lancome Hypnose, ale nie wiem, czy te poszukiwania mają sens..
      Pozdrawiam serdecznie raz jeszcze:)

      Delete
  34. Swietna stylizacja, ale to co najbardziej przyciaga uwage to te znakomite buty z Zary. Pozdrawiam xx

    ReplyDelete
  35. Buty, jak pisze tu większość są bardzo zgrabne i zapewne niesamowicie wygodne, piękne!
    Lubię minimalizm, a Ty wyglądasz znakomicie!:)

    ReplyDelete
  36. świetne stylizacje :) wyglądasz przepięknie :) pozdrawiam i zapraszam do obserwowania

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia, jak z katalogu o modzie :-)

    ReplyDelete
  38. Buty rządzą tą stylizacją <3 Ja do jasnych spodni nie mogę się przekonać , ale Tobie w nich bardzo dobrze i rzeczywiście ich kolor sprawia ,że zdjęcia nie są ponure.
    Pozdrawiam Kamila

    ReplyDelete
  39. These boots are amazing! Looks really good with the bag :)

    Love,
    Vanessa from trendique.com

    ReplyDelete
  40. Kocham każdą stylizację z tymi butami ;)

    Pozdrawiam, Jacob.

    ReplyDelete
  41. Wow, botki faktycznie prezentują się fantastycznie. Zegarek też bardzo ładnie dopełnia cały komplet :)

    ReplyDelete