Saturday, October 27, 2012

WHAT'S NEW

Od września zaczęłam szukać ciuchów na jesień i zbliżającą się zimę. W planach miałam przede wszystkim zakup dobrych butów, po długich poszukiwaniach znalazłam idealne. Zakupy były przemyślane i z każdej rzeczy jestem bardzo zadowolona. Powoli szafa zapełnia się ciepłymi, grubymi swetrami...


boots - wojas

sweater - zara || necklace - h&m 

jacket - stradivarius || pants - cubus || sweater - reserved || watch - asos || bracelets - h&m

 coat - mango || jacket - zara 

bag- zara 

62 comments:

  1. świetne nowości :) czekam na stylizacje :)

    ReplyDelete
  2. piękna ta marynarka z zary!
    xoxo

    ReplyDelete
  3. piekne rzeczy!!! torebka i buty <3

    pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  4. super te rzeczy, kurcze te naszyjniki z hm, są piękne, wszystkie ! i nie wiadomo na który się zdecydować :D

    ReplyDelete
  5. Śliczne rzeczy! torebka i buty są super:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. torba jest piękna, czy ona jest ze skóry?

    ReplyDelete
  7. Piękne rzeczy, ja też ostatnio kupiłam nowe buciki wygodne i cieplutkie na zimę, kurtkę i sweterki;) Bardzo fajne rzeczy;) No i ta torebka - świetna;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne rzeczy :) Widzę,że udało się kupić płaszczyk z Mango.Super!
    Najlepsze: kurtka ze stradivariusa, duża torebka z Zary i oczywiście płaszczyk Mango (bo sama go też mam :P)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. mogłabyś zdradzić cenę butów i spodni z cubusa?:)
    z tych nowości można zestawić ciekawe outfity, naprawdę doskonały wybór :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. buty są wykonane ze skóry naturalnej i kosztują 439zł, ale udało mi się kupić je taniej za 351zł :) z czego jest bardzo zadowolona :) 20-21 października były zniżki w gazetach m.in na obuwie w sklepie wojas :)
      spodnie cubus 149zł

      Delete
  10. Cudowne rzeczy! Wszystkie bym Ci ukradla :)

    ReplyDelete
  11. Buty i naszyjnik sa prześliczne. Wszystkie nowosci mi się podobają. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. naszyjnik z h&m bardzo mi się spodobał:) chyba też sobie taki kupię:)

    ReplyDelete
  13. Już jestem ciekawa tych wszystkich rzeczy na Tobie, świetne zakupy!

    ReplyDelete
  14. Hej ! Napisz proszę czy sweterek jest dostępny on-line?

    ReplyDelete
  15. A czy te buty sa typowo na zime ?? Czy raczej na jesien.?? Bardzo fajny moedel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak podaje producent jest to typ obuwia zimowego :)

      Delete
  16. same perełki, zakupy udane :D

    ReplyDelete
  17. ja czekam na zestaw z plaszczem z mango:)

    ReplyDelete
  18. Świetne zakupy! sama jestem posiadaczką kilku z tych rzeczy i bardzo sobie chwalę :)

    ReplyDelete
  19. jak dla mnie wszystkie rzeczy boskie ! No i nie wiedziałam, że w cubusie, są takie boskie spodnie! Zawsze omijałam ten sklep, ale widzę, że muszę zajrzeć ; )

    ReplyDelete
  20. Mam ten płaszcz z Mango! I uwielbiam go! :)

    ReplyDelete
  21. wszystko mi się BARDZO podoba ;)

    ReplyDelete
  22. świetna torba :)
    biszkopic86.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. zakupy są świetne! Masz super gust ;)

    ReplyDelete
  24. z tego, co widać na zdjęciach, mogę napisać, iż zdobyłaś bardzo ładne 'łupy' :)

    ReplyDelete
  25. Co tu dużo mówić, wszystko jest REWELACYJNE! :)
    Sama z miłą chęcią przygarnęłabym takie cuda!
    Czekam na stylizacje!!

    Pozdrawiam Cię.

    ReplyDelete
  26. świetne rzeczy:) najbardziej podoba mi się kurtka ze Stradivariusa:) piękna!

    ReplyDelete
  27. piekne zakupy! Najbardziej podoba mi sie czerwony zakiet z Zary, kurtka ze Stradivariusa i czarny sweter z Reserved! Moglabys podać numer ref tego swetrra? Byłabym bardzo wdzięczna, wlasnie takiego swetra szukam! Pozdrawiam gorąco :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. na paragonie jest napisane U7759-99X-S :) mam nadzieję, że to jest właśnie ten numer :)

      Delete
  28. Mam taki zegarek z Asos od czerwca i strasznie się już wytarł :( Ze złotego miejscami zrobił się srebrny. Sądziłam, że będzie trwalszy :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety tak to jest z takimi zegarkami. Ja swój trzymam w pudełku, ale wiem, że również stanie się za jakiś czas srebrny. Dlatego jestem zdania, że warto zainwestować w dobry zegarek, ale w moim przypadku na razie nie udaje mi się wykonać tego, bo zawsze mam coś innego na oku do kupienia. :)

      Delete
  29. Każda z rzeczy jest świetna, w szczególności przypadły mi czerwona marynarka i naszyjnik:)

    ReplyDelete
  30. cudne rzeczy:)) Buty są po prsotu rewelacyjne!:)

    ReplyDelete
  31. Super! Masz to co wszystkie inne blogerki :)

    ReplyDelete
  32. Czekam na stylizacje z nowymi zdobyczami!
    A jak Ci ciągle mało zapraszam do siebie na zakupy!
    ;)

    ReplyDelete
  33. buty i torba , cudne , pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  34. dzięki za miły komentarz, fajne rzeczy :)

    ReplyDelete
  35. Bardzo klasycznie,ale klasyka też potrzebna:)
    Torba very nice;)

    ReplyDelete
  36. Same piękności! Ach, żeby tak przemyślane zakupy były moją mocną stroną ;)

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. witam!Jeżeli chcesz podpatrzeć moją stylizację w tym czerwonym żakiecie z Zary zapraszam do mnie;)pozdrawiam Ania.
    http://lecaffelatte.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  38. Buty są genialne!!!
    pozdrawiam
    i na pewno zajrzę częściej bo prowadzisz genialnego bloga!:)

    ReplyDelete
  39. Te buty to bym ci bardzo chętnie podkradła :)

    ReplyDelete
  40. fantastyczne rzeczy :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete