Saturday, October 13, 2012

BURGUNDY PEPLUM TOP

W szafie każdej kobiety powinien znaleźć się klasyczny, beżowy trencz. To ten element garderoby jak mała czarna czy biała koszula, po prostu must have. Na wczesną jesień będzie on świetnym wykończeniem całego stroju. Z łatwością wpasuje się w charakter różnych stylizacji. Myślę, że ja swój idealny już znalazłam. Do tego burgund, absolutny hit jesieni. W kolorze wina zdecydowałam się na baskinkę z wyciętym tyłem. W intensywnym kolorze jest równie piękna jak biała czy czarna. 


burgundy peplum top - monashe || shoes, trench-coat - zara || watch - asos || bracelets - h&m




121 comments:

  1. Klasyczny zestaw - takie lubie :)

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja, prosta, elegancka i zarówno praktyczna. Uwielbiam takie połączenia kolorów, wszystko jest idealnie dobrane ;) A baskinka jest w cudnym kolorze, to rzeczywiście hit sezonu. Pozdrawiam Marlii ^^

    ReplyDelete
  3. Czy trencz jest z obecnej kolekcji? :)

    ReplyDelete
  4. Piękna stylizacja ! Burgundowy kolor <3

    ReplyDelete
  5. cudowna stylizacja- elegancja, prostota, szyk i dobry smak...bardzo kobieco:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  6. bardzo ładnie wyglądasz :) baskinka jest świetna :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny zestaw. :) Buty są fantastyczne!

    ReplyDelete
  8. Pięknie wyglądają, kocham burgund!

    ReplyDelete
  9. Fajnie się to wszystko komponuje. Kobieco, klasycznie i nawet szlachetnie :>

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny zestaw, wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  11. Ooo mam bardzo podobny trencz w przedostatnim poście (nawet myślałam ze ten sam model). Również nie wyobrażam sobie "życia" bez takiej klasyki. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasami wystarczy założyć zwykłe jeansy + trampki i mamy idealny zestaw :) Klasyka ponad wszystko :)

      Delete
  12. Ja jeszcze takiego nie mam, ale chetnie bym przygarnela... pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  13. Zestaw ze ściągniętym trenczem świetny :) Bardzo mi się podoba połączenie kolorów, zazdroszczę złotego zegarka, ponieważ chcę sobie kupić, ale narazie brak $$$ :) Jest piękny.

    www.yowloski.blogspot.com
    www.facebook.com/yowloski

    ReplyDelete
  14. śliczna bluzka!

    www.marceliine.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Cudowny burgund, u mnie również sie dzis pojawił:)

    ReplyDelete
  16. Ach, ja już nie wiem jaki komentarz Ci napisać żeby nie powtarzać "ślicznie, pięknie".
    Jak zwykle wyglądasz cudnie, bardzo mi się podoba Twój styl i z chęcią odwiedzam bloga :)
    W stylizacji urzekły mnie buty, baskinka i dodatki- uwielbiam bransoletki i zegarki :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :) Ja cieszę się, że komuś przypadły do gustu moje stylizacje. :)

      Delete
  17. perfekcyjny look<3
    piękny jest ten burgundowy top!

    ReplyDelete
  18. piękna jesienna stylizacja, wyglądasz genialnie!nie mogę oderwać oczu od tego burgundowego topu- świetny:) pozdrawiam A.

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładnie ale to ucho może lepiej schowaj:)

    ReplyDelete
  20. nie mogę się napatrzyć na te buty, są znakomite
    podoba mi się twoja stylizacja i do całości uważam, że nie ma się tutaj zupełnie czego uczepić ;) zestaw na 5 ;)
    patrzę za to na twoje włosy i według mnie zdecydowanie lepiej było by ci w krótszej fryzurze :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio częściej o tym myślę, aby trochę skrócić, ale z drugiej strony zbyt długo je zapuszczałam i trochę mi szkoda :)

      Delete
  21. Torba, buty, bransoletki! Świetny set:) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :))

    ReplyDelete
  22. Super stylizacja :D

    Zapraszam do nas :) http://infinitely16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. I'm quite already tired of peplum style and berry shades to be honest, but I do like this top, it really suits you! Love your style in general, followed)
    By the way, thank you for comment in my blog.

    ReplyDelete
  24. Cały zestaw bardzo mi się podoba,a Ty jesteś piękną kobietą!:)
    Pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  25. Świetne połączenie ! Urzekła mnie prostota tego outfitu !
    Genialnie !

    Buziaki K.

    ReplyDelete
  26. Świetnie wyszło Ci to połączenie, oczywiście trencz to must have każdej kobiety. Ładny zegarek. Podoba mi się tutaj- obserwuję

    ReplyDelete
  27. wszystko wygląda cudnie! :)
    jesli masz czas zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale byłoby miło gdybyś wpadła i oceniła :) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Super stylizacja :) Mam te same butki, są genialne. Zapraszam w wolnej chwili na mojego bloga.

    Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Super stylizacja, stylizacją...

    ALE JAKIE TY MASZ NOGI!

    ReplyDelete
  30. Klasycznie, acz z trendy akcentem - pięknie! :)

    ReplyDelete
  31. Płaszcz beżowy mam w szafie i też uważam że powinna go mieć każda kobieta, baskinka śliczna, mam podobną w tym kolorze, buty masz prześliczne!
    Całość super!

    ReplyDelete
  32. Piekna bluzka i płaszcz, cały zestaw piękny, delikatny

    ReplyDelete
  33. taki niby zwyklak a coś w sobie ma:) szczególnie wpadły mi w oko buty, piękne są:)

    ReplyDelete
  34. Wlasnie odkrylam Twoj Blog - rewelacja jak dla mnie! Z krotszymi wlosami wyglądałabys o wiele lepiej, masz śliczna twarz i fajnie byłoby ja bardziej odkryc. A czy jest link do Facebook'a gdzies, bo nie zauwazylam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo. :) Na Facebook'u posiadam tylko swoje prywatne konto. :)

      Delete
  35. uwielbiam Twoje stylizacje są takie kobiece i klasyczne :)
    śliczne dodatki :)

    ReplyDelete
  36. Śliczna bluzka z baskinką, sama się niedawno w taką zaopatrzyłam, tylko w innym kolorze.

    ReplyDelete
  37. właśnie takich spodni poszukuję :D

    ReplyDelete
  38. klasyczny trencz powinna miec w szafie każda z nas :)

    ReplyDelete
  39. zegarek bardzo mi sie podoba ;-)

    ReplyDelete
  40. adorable look! in love with your peplum shirt is great.. love the colour!!! and shoes are to die for!

    ReplyDelete
  41. Świetny zestaw :) Zgadzam się z trenczem ....chyba jeszcze nie trafiłam na swój :)))

    ReplyDelete
  42. Kochana wyglądasz rewelacyjnie!
    torba i buty cudeńka!!!

    zapraszam do mnie i polubienia mnie na fb ;)

    ReplyDelete
  43. Napisz proszę czy botki są wygodne ? Jaka jest wysokość obcasa ? Online podano jakąś mega wysokość ( :

    ReplyDelete
    Replies
    1. Botki są stabilne, co do wygody to dla mnie chyba każde buty nie będą do końca wygodne, jestem wybredna. ^^ Najlepiej czuję się w butach na płaskim, ale mogę szczerze polecić je. :)

      Delete
  44. Ślicznie :) Piękne botki!!!!

    ReplyDelete
  45. Pieknie wygladasz, tak minimalistycznie, idealnie :) pozdrawiam, Nicole :)

    ReplyDelete
  46. Pięknie wyglądasz ! :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  47. Dziękuję bardzo za miły komentarz i za śledzenie mojego bloga! Nie masz pojęcia ile to dla mnie znaczy! :)
    Ty również masz cudowne stylizacje i Twoje zdjęcia cholernie mi się podobają :)

    ReplyDelete
  48. Ach zazdroszczę Ci,że tak pięknie wyglądasz w bordo! ;) Lubię w Twoich zestawach prostotę i elegancję!

    ReplyDelete
  49. Hello from Russia!
    Good Look))
    http://nastya-fedotova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Jesteś prześliczna :)

    ReplyDelete
  51. Przepiękna Torebka , zegarek , buty oraz bluzka :) Bardzo mi się podoba , wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  52. ja tez zastanawiam sie nad tymi butami :-)
    dzieki za zaproszenie bo rozgoszcze sie tutaj... fajny blog i zapraszam ponownie do mnie :-)

    ReplyDelete
  53. I love your outfit <3
    nice blog !!
    i follow you :)

    xoxo
    http://thelittlecrowncolandia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. świetne zdjęcia, ja zawsze zbieram się do kupna trenczu i co rok odkładam to na później, póki co moim must-have jesiennym jest skórzana ramoneska :)

    www.aniacyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. aaa szukam wszędzie takiej bluzki! prześwietna jest!

    ReplyDelete
  56. Śliczna bluzka i zegarek :)

    ReplyDelete
  57. Świetny look! Genialna bluzka i zegarek <3

    ReplyDelete
  58. pięknie wyglądasz :) botki masz świetne :)
    Pozdrawiam Julka

    ReplyDelete
  59. Świetne buty! Mogę zapytać kiedy kupowane? :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  60. you look gorgeous!!!!love the top, the trench coat and the bag!!!:))
    xoxo



    P.S.Let us know if you would like to follow each other


    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  61. Trencz piękny,a bluzeczka super!

    ReplyDelete
  62. jak Ty wspaniale wyglądasz! piękne masz rzęsy!

    ReplyDelete
  63. Super stylizacja. Niby prosta, klasyczna ale bardzo ciekawa.
    Myślałaś może troche o skroceniu włosów? ;))
    Fajny blog! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Myślałam o skróceniu włosów i rozważam to. :)

      Delete
  64. Wow! Myślałam, że burgundowy mi się znudził, ale jak widać jeszcze nie, bo Twój look mi sie podoba! Oprócz topu urzekły mnie buty, mają w sobie to "coś", świetnie komponują się z jeansami.

    Aaaj, beżowy trencz już od dawna mi się marzy i taki złoty zegarek! :)

    ReplyDelete
  65. Podoba mi się połączenie płaszcza z burgundem - bardzo ładnie to wygląda :))

    ReplyDelete
  66. Rewelacyjnie wyglądasz , masz taką piękną figurę , że mogę na Ciebie patrzeć godzinami - z lekką zazdrością oczywiście:) pozdrawiam.xxx

    ReplyDelete
  67. BArdzo fajny klasyczny zestaw..cudowne buty i zegarek...
    obserwuje Twoj blog od poczatku, bedzie mi bardzo milo jak wyrazisz swoja opinie u mnie
    Pozdrawiam Ewa

    ReplyDelete
  68. Wyglądasz fenomenalnie, masz świetne wyczucie stylu.
    Swoją drogą, czy to nie mój ukochany słupski park? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Tak to słupski park. :)

      Delete
  69. przepiękne klasyczne zestawienie! Wzroku od Ciebie oderwać nie mogę, zachwycasz! ;)

    ReplyDelete
  70. Doskonale dobrałaś kolorystykę stylizacji, wygląda na prawdę dobrze! Buty są zupełnie w moim stylu ;)
    będę wpadać częściej, obserwuję :)

    ReplyDelete
  71. Fajny blog!
    Zapraszam do mnie.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  72. buty i bransoletki sa rewelacyjne ;)
    całość bardzo ciekawie wygląda ;)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  73. Ślicznie wyglądasz a bluzeczka jest połaczeniem 3 moich ostatnich miłości: burgund+baskinka+odkryte plecy!

    ReplyDelete
  74. świetny blog, naprawdę interesujący! z przyjemnością będę tu zaglądać częściej ;) mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i zaczniesz go obserwować :)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Z męskiego punktu widzenia stwierdzam niezaprzeczalnie, że to świetna stylizacja, gratuluję wyboru, zasługuje duży "+"!
    Będę obserwował i chętnie wracał.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  76. mogłabyś napisać(jako odp. do tego komentarza) krótką recenzję podkładu revlon? Jak on się u Ciebie sprawdza, w ogóle jaki jest typ Twojej cery? głównie zależy mi na opinii odnośnie świecenia się twarzy, no i takie ogóle informacje o nim. Na zdjęciach wyglądasz w nim świetnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie stosowałam innego podkładu. Na dzień dzisiejszy jest to dla mnie bardzo dobry podkład. Szczerze to nigdy nie mam czasu aby pochodzić, poszukać jakiegoś zamiennika. Kolor tego podkładu bardzo dobrze mi odpowiada, ale z chęcią spróbowałabym również czegoś innego. W moim przypadku nie powoduje on tzw. efektu "maski". Długo utrzymuje się na twarzy, dobrze się rozprowadza. Mam skórę wrażliwą.

      Delete
  77. Great post, I love your blog so much <3
    Would you maybe like to follow eachother?
    Love, Anne

    www.movieanne.com

    ReplyDelete
  78. Świetny blog, zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  79. Świetna baskinka i jej kolorek;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Czesciej posty prosimy !!! jestes przepiekna a twoje stylizacje sa wysmienite !

    ReplyDelete
  81. i am so in love with your elegant style and you natural beauty!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  82. Muszę przyznać, że odrobinę zdziwiło mnie połączenie jakże eleganckiej bluzki z dzinsami.. Trzeba kiedyś to wypróbować ;p

    xoxo

    ReplyDelete
  83. Boski Top, niesamowita stylizacja, wyglądasz świetnie pozdrawiam :)

    http://lecaffelatte.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Fajnie ze polaczylas baskinke z klasycznymi jeansami, ale i tak najbardziej moja uwagę zwraca zegarek. :*

    ReplyDelete
  85. nice outfit.
    http://shoesonlineinindia.wordpress.com/2012/10/02/loafers-shoes-slip-on-shoes/

    ReplyDelete
  86. już dawno miał być nowy post i nic, czekam z niecierpliwością! :)

    ReplyDelete
  87. piękny zestaw ,świetne wyczucie stylu .Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. masz przepiękną urodę !
    świetny zestaw, płaszczyk jest rewelacyjny.
    dziękuję za odwiedziny pozdrawiam A :*

    ReplyDelete